ΤΟΠΙΚΑ

Σαλπάρουν «Αλκυόνη» και «Σποράδες»

σαλπάρουν-αλκυόνη-και-σποράδες-494829

Εντός των ημερών αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγιά τους το επιβατηγό πλοίο Αλκυόνη, που θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με το Βόλο και τις Β. Σποράδες, αλλά και το οχηματαγωγό «Σποράδες», το οποίο θα εκτελεί καθημερινά δρομολόγια από το Βόλο προς τη Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο. Τα δύο πλοία αναμένουν το πράσινο φως από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.

Σχεδόν ένα μήνα έπεσαν έξω τα σχέδια των πλοιοκτητών του οχηματαγωγού «Σποράδες», το οποίο ανέμεναν να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του προς τα νησιά των Β. Σποράδων στις αρχές Ιουλίου.
Διάφορα διαδικαστικά ζητήματα και η καθυστέρηση σύγκλησης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποτελέσαν τις αιτίες της μεγάλης καθυστέρησης.
Παρόλα αυτά, όπως επεσήμανε ο τουριστικός πράκτορας κ. Βισβίκης, τις επόμενες δύο-τρεις ημέρες το οχηματαγωγό θα λάβει την τυπική -όπως χαρακτήρισε- υπογραφή από την Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Κατσέλη και θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.
Μάλιστα το οχηματαγωγό «Σποράδες» είναι έτοιμο να κάνει το δοκιμαστικό του δρομολόγιο, το οποίο θα είναι από το Βόλο προς τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και επιστροφή στην αφετηρία.
Το οχηματαγωγό έχει χωρητικότητα 15 έως 20 φορτηγά, ενώ υπάρχει και δεύτερο υπόγειο στο οποίο υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς περίπου 15 Ι.Χ.
Το πρώτο υπόγειο και μεγαλύτερο είναι μήκους 15 μέτρων και ύψους 4.15 μ, ενώ το δεύτερο και μικρότερο έχει ύψος 2.15 μ.
Σε ό,τι αφορά το πλοίο Αλκυόνη που θα συνδέσει τη Β. Ελλάδα με τις Σποράδες, το παρθενικό του ταξίδι για τις 23 Ιουλίου δεν πραγματοποιήθηκε. Αυτό συνέβη καθώς σύμφωνα με τον κ. Βισβίκη το επιβατηγό αναμένει την πιστοποίηση από τις λιμενικές αρχές για το δρομολόγιο που θα εκτελεί.
Το εν λόγω πλοίο θα εκτελεί τη γραμμή Θεσσαλονίκη, Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο και Βόλο δύο φορές την εβδομάδα μέχρι τα τέλη Αυγούστου.
Το πλοίο έχει 1.100 θέσεις επιβατών και 1.150 ΙΧ αυτοκινήτων. Πρόθεση των ιδιοκτητών είναι η διατήρηση της γραμμής και τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε οι Βορειοελλαδίτες να έχουν τη δυνατότητα να αποδράσουν χωρίς να ταλαιπωρηθούν, αλλά και να προβούν σε μεγάλα έξοδα.
Η διαδρομή Θεσσαλονίκη – Σκιάθος με το συγκεκριμένο πλοίο υπολογίζεται σε 4 ώρες και 25 λεπτά. Χρειάζονται επίσης άλλα 45 λεπτά της ώρας για τη μετάβαση στη Σκόπελο και από εκεί 25 λεπτά για την Αλόννησο. Στη συνέχεια απαιτείται μία ώρα και 45 λεπτά για Βόλο.
Σχολιάζοντας το ενδιαφέρον που υπάρχει και για τα δύο πλοία, ο κ. Βισβίκης σημείωσε πως πολλοί είναι αυτοί που ρωτάνε για τα δρομολόγια, ωστόσο πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί και η τυπική διαδικασία της έγκρισης, να ανακοινωθούν τα οριστικά δρομολόγια κι έπειτα να γίνει λόγος για τη ζήτηση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου