ΤΟΠΙΚΑ

Με έναν υπάλληλο το τμήμα Παροχών του ΕΦΚΑ Βόλου

με-έναν-υπάλληλο-το-τμήμα-παροχών-του-ε-756253

Εντονες διαμαρτυρίες από ασφαλισμένους που περιμένουν ώρες στην ουρά να εξυπηρετηθούν

Μπλακ άουτ τις τελευταίες μέρες στο Τμήμα Παροχών του περιφερειακού υποκαταστήματος του ΕΚΦΑ στον Βόλο. Μετά από εσωτερικές μετακινήσεις προσωπικού που έγιναν τις τελευταίες μέρες το πιο νευραλγικό τμήμα έμεινε με έναν υπάλληλο, όλον και όλον, να εξυπηρετεί ασφαλισμένους και ασθενείς που σπεύδουν να υποβάλλουν τα δικαιολογητικά για αναρρωτική άδεια, για έξοδα κηδείας, αλλά και για άλλες σημαντικές παροχές.

Η ταλαιπωρία που υφίστανται ασφαλισμένοι και ασθενείς τις τελευταίες μέρες είναι μεγάλη, καθώς εκ των πραγμάτων ένας υπάλληλος αδυνατεί να εξυπηρετήσει 60 μέχρι 80 άτομα που προσέρχονται καθημερινά στο τμήμα για διάφορες συναλλαγές.

Το πρόβλημα εστιάζεται ειδικά στην εξυπηρέτηση ασφαλισμένων σε ταμεία όπως στον ΟΓΑ, στον ΟΤΕ αλλά και άλλων κλάδων όπως των ελευθέρων επαγγελματιών και των εμπόρων αλλά και των ξενοδοχουπαλλήλων, οι δικαιούχοι παροχών που πρέπει να υποβάλλουν δικαιολογητικά για να πληρωθούν χρήματα που δικαιούνται για τις δαπάνες που έκαναν.

Ακόμη πιο δύσκολη όμως είναι η κατάσταση για όσους περιμένουν να πάρουν τα χρήματα από τον ασφαλιστικό φορέα προκειμένου να αποπληρώσουν γραφεία τελετών.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως ο ΕΦΚΑ στον Βόλο στον 4ο χρόνο λειτουργίας του, λειτουργεί με δύο ταχύτητες, καθώς τα τμήματα αποψιλώνονται από προσωπικό, ενώ η δουλειά συνεχώς αυξάνεται.

Σύμφωνα με τους υπαλλήλους, ο πυρήνας των προβλημάτων και των δυσλειτουργιών είναι ο οργανισμός λειτουργίας του και οι αλληλοκαλυπτόμενες αρμοδιότητες αφενός και αφετέρου η ενσωμάτωση υπηρεσιών του ΟΓΑ στον ΕΦΚΑ Βόλου. Οι υπάλληλοι έθεσαν τον προβληματισμό τους αλλά και τις αντιρρήσεις τους, στο ότι δεν είναι καθόλου λογικό, το να ζητείται κάθε φορά, από μεριάς των υπαλλήλων του πρώην ΙΚΑ, να «βγάζουν το φίδι από την τρύπα», για κάθε πρόβλημα που έχει μεταφερθεί από τους ενσωματωμένους στον ΕΦΚΑ ασφαλιστικούς φορείς.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου