ΤΟΠΙΚΑ

Στον δρόμο οι δημόσιοι υπάλληλοι της Μαγνησίας στις 6 Απριλίου

στον-δρόμο-οι-δημόσιοι-υπάλληλοι-της-μ-83824

Με την ακρίβεια στην αιχμή του δόρατος καθώς οι επιπτώσεις σε μισθούς και οικογενειακούς προϋπολογισμούς είναι σημαντικές, οι δημόσιοι υπάλληλοι προετοιμάζονται για την πανεργατική απεργία που θα πραγματοποιηθεί σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στις 6 Απριλίου.

Ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ πανελλαδικά Δημήτρης Μπράτης που σήμερα επισκέπτεται τον Βόλο, σε συνέντευξη τύπου απεύθυνε κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στην απεργία. «Διεκδικούμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια», τόνισε και κάλεσε την κυβέρνηση να θέσει τέρμα στην πολιτική της ακρίβειας, θεσπίζοντας μέτρα που θα στηρίζουν το οικογενειακό εισόδημα και τους μισθούς.

Σύμφωνα με τον κ. Μπράτη οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο εδώ και 12 χρόνια, από τότε που ξεκίνησε η οικονομική κρίση, δεν είχαν καμία αύξηση, παρά μόνο περικοπές 40% , ενώ την ίδια ώρα «η κυβέρνηση της ΝΔ, όχι μόνο δε σκέφτεται να δώσει αυξήσεις, αλλά στοχοποιεί τους δημόσιους υπαλλήλους, στο πλαίσιο του κοινωνικού αυτοματισμού».

Ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ ξεκαθάρισε ότι οι εργαζόμενοι δεν μπορεί να είναι πάντα εκείνοι που θα πληρώνουν το τίμημα της ακρίβειας και προειδοποίησε ότι δεν υπάρχουν άλλες αντοχές.

«Οι δυσθεώρητες αυξήσεις στο ρεύμα, το πετρέλαιο, στο φυσικό αέριο, στο ψωμί και σε όλα τα είδη λαϊκής ανάγκης, για να μη θιχτεί η κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων δεν μπορεί να γίνει ανεκτή. Θα αντιδράσουμε», συνέχισε και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι εργαλειοποιεί τον πόλεμο στην Ουκρανία για να μεταθέσει τις δικές της ευθύνες στην ακρίβεια και για να συνεχίσει την αντεργατική νεοφιλελεύθερη πολιτική της.

Η ΑΔΕΔΥ θέτει στο διεκδικητικό πλαίσιο αυξήσεις στους μισθούς τουλάχιστον ίσες με την αύξηση του ΑΕΠ και του πληθωρισμού, κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, ξεπάγωμα της διετίας 2016-17, αφορολόγητο στις 12.000 €, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, αύξηση, επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και καμία περικοπή του.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου