ΤΟΠΙΚΑ

Αναθερμαίνεται η ζήτηση πετρελαίου στη Μαγνησία

αναθερμαίνεται-η-ζήτηση-πετρελαίου-σ-777391

Συγκρατημένη αισιοδοξία από τους πρατηριούχους για τόνωση των τζίρων μετά το άνοιγμα των καταστημάτων

Σταδιακή αναθέρμανση της ζήτησης στο πετρέλαιο θέρμανσης, λόγω τσουχτερού κρύου και μετά την επανέναρξη λειτουργίας των καταστημάτων του λιανεμπορίου, στην περιοχή.

Ενθαρρυντικές οι παραγγελίες που καταγράφονται, με τους πρατηριούχους της Μαγνησίας να ευελπιστούν ότι η επαναλειτουργία της εμπορικής αγοράς, θα έχει θετικές επιπτώσεις στην οικονομία και, συνεπακόλουθα, στις πωλήσεις υγρών καυσίμων.

«Υπάρχουν κάποιες παραγγελίες, αλλά οι περισσότεροι καταναλώνουν τις ποσότητες του πετρελαίου που είχαν προμηθευτεί την άνοιξη. Λόγω της παρατεταμένης καλοκαιρίας δεν καταναλώθηκαν οι ποσότητες που είχαν προμηθευτεί αρκετοί Βολιώτες, οπότε τις κρύες μέρες που διανύουμε, χρησιμοποιείται στην ουσία το υπάρχον πετρέλαιο θέρμανσης, και σταδιακά αναθερμαίνεται το καταναλωτικό ενδιαφέρον», ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η Βάσω Κοντοχρήστου, πρόεδρος του Συλλόγου Βενζινοπωλών Μαγνησίας.

Η μέση τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα 90 περίπου λεπτά στη Μαγνησία, με την τιμή του βαρελιού μεσοσταθμικά στα 90 δολάρια. Υπενθυμίζεται ότι η περσινή τιμή εκκίνησης για το πετρέλαιο θέρμανσης ήταν 1,10 ευρώ και πρόπερσι 1,18 ευρώ. «Αρα παραμένει σε καλά επίπεδα η τιμή και επειδή διαφαίνονται αυξήσεις γενικότερα, όποιος έχει τη δυνατότητα και μπορεί, ας προμηθευτεί τώρα πετρέλαιο», υπογράμμισε η πρόεδρος.

Ελαφρώς «τσιμπημένη» την ίδια στιγμή η τιμή της βενζίνης, με την αμόλυβδη στο 1,47 ευρώ. Η συγκεκριμένη τιμή, ωστόσο, είναι χαμηλότερη σε σύγκριση με την προ καραντίνας περίοδο, καθώς η τιμή πώλησης της αμόλυβδης ήταν στο 1,65 ευρώ αλλά «επειδή σιγά – σιγά η παγκόσμια ζήτηση αρχίζει και αποκαθίσταται, είδαμε μια άνοδο των τιμών, αλλά ακόμη είναι σε προσεγγίσιμο επίπεδο», σημείωσε η κ. Κοντοχρήστου.

Περιορισμένη, στο μεταξύ, η ζήτηση του πετρελαίου θέρμανσης λόγω των περιοριστικών μέτρων που κρατούν καθηλωμένα τα τουριστικά λεωφορεία, με τα αστικά και υπεραστικά να πραγματοποιούν λιγότερα δρομολόγια, σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία.

«Μπορούμε να πούμε ότι το πετρέλαιο κίνησης παρουσίασε την μικρότερη πτώση, γιατί τα φορτηγά ανεφοδίαζαν και εξακολουθούν να ανεφοδιάζουν τα μάρκετ, ενώ τα αγροτικά όργωσαν» ανέφερε, συμπερασματικά, η Βάσω Κοντοχρήστου, ενώ εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξη, μετά το άνοιγμα της αγοράς.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου