ΤΟΠΙΚΑ

Παρά θιν’ αλός

παρά-θιν-αλός-851206

Φυσικό επόμενο, αφού η φραπεδιά έφτασε στην παραλία του Βόλου τα τέσσερα ευρώ, να αγγίξει η πρωτοεμφανιζόμενη και πολλά υποσχόμενη φραπελιά τα εξήντα ευρώ το κιλό. Τώρα αντί για καπουτσίνο με αφρόγαλα θα ζητάμε φραπελιά με κουκούτσια! Όπως πάμε ο χυμός της αράντιστης θα είναι ακριβότερος απ’ το Jack Daniels. Τα φύλλα από τις συμβατικές και ραντισμένες ελιές θα πωλούνται εν είδει βαρύ γλυκού στη «Συνάντηση» που είναι φτηνός και λαϊκός.

Που ‘σαι Θανάση, που ‘σαι Θανάση θα ‘θελα να σ’ αντάμωνα η γρουσουζιά να σπάσει, γιατί αν συνεχίσουμε έτσι θα σπάσει κανένα πλευρό και δεν το αντέχουμε. Αυτό θα πει «ξύλο» με ραντεβού. Περιμένετε, κύριοι, μην ανυπομονείτε, όλοι θα πάρετε. Αν είσαι και παπάς, (έστω και Παπαγιάννης) με την αράδα σου θα πας.

Διαψεύδουμε και εμείς ότι για το θερμό επεισόδιο εκλήθη εσπευσμένα ο Γιάννης Στάμος στην πλατεία Ρήγα Φεραίου. Αυτά είναι ανυπόστατες φήμες. Τι να σου κάνει ο άνθρωπος, ένας απλός τενίστας είναι, δεν είναι καρατίστας. Συκοφάντες όσοι επιχείρησαν να τον μεταφέρουν από το κυριλέ τερέν του τένις στο αδυσώπητο ταπί του καράτε.

Άμα έστησαν και στον Άγιο Σπυρίδωνα Άρτας εργοστάσιο παραχάραξης των ευρώ, σκεφθείτε τι θα γίνει τώρα που εισέρχονται θριαμβευτικά στους κόλπους της ευρωπαϊκής ένωσης Βουλγαρία και Ρουμανία. Οι άνθρωποι έχουν ντοκτορά προλαβαίνουν και πετάνε το κλειδί στο συρτάρι που κλειδώνει. Όπως πάει το πράγμα θα συμφέρει να κυκλοφορούμε με ψηλά και όχι με χαρτονομίσματα για σιγουριά.

Η εκδίκηση του Κούγια. Μπορεί να έχει χορτάσει ξύλο τον τελευταίο καιρό, αλλά αφού ο ΠΑΣ Γιάννινα απέκλεισε τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη, δεν τον νοιάζει έστω και αν τον βαράνε από το πρωί μέχρι το βράδυ όλοι οι μπράβοι του Σωκράτη. Όχι του Σωκράτη Κοσμίδη, του Σωκράτη Κόκκαλη, μιας και μπερδεύεται επικίνδυνα για ακόμη μια φορά το καράτε με το ποδόσφαιρο και θα έχουμε παρερμηνείες. Πάντως ο Άγιαξ της Ηπείρου επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά την ιστορία Δαυίδ και Γολιάθ, άσχετα αν άνοιξε το δρόμο της Ευρώπης για τη Λάρισα, αυτό το παραβλέπουμε.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου