ΤΟΠΙΚΑ

Σκληραίνει πάλι η κόντρα απολυμένων – ΜΕΤΚΑ

σκληραίνει-πάλι-η-κόντρα-απολυμένων-851206

Στις 20 Μαΐου εκδικάζονται στο Πρωτοδικείο Βόλου εξ αναβολής τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει οι απολυμένοι, διεκδικώντας να επιστρέψουν στην εργασία τους.

Η εταιρία ωστόσο φαίνεται ότι έχει διαφορετικές προθέσεις. Οι ίδιοι οι απολυμένοι -επιβεβαιώνοντας σχετικό σχόλιο του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ- κατήγγειλαν χθες ότι παρ’ όλο ότι προβλέπεται, δεν τους επετράπη η είσοδος στο εργοστάσιο προκειμένου να συμμετέχουν στην απολογιστική συνέλευση του σωματείου. Παράλληλα η ΜΕΤΚΑ κάνει ό,τι μπορεί για να «τρενάρει» και ενδεχομένως να ματαιώσει επ’ αόριστο την πολυθρύλητη σύσκεψη που έχουν ζητήσει οι τοπικοί φορείς με τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της εταιρίας κ. Μυτιληναίο.
Η απολογιστική συνέλευση που αναβλήθηκε προχθές μπροστά στον κίνδυνο να υπάρξει νέα «ανάφλεξη» μεταξύ των εργαζομένων, μετατέθηκε για αργότερα. Την ακριβή ημερομηνία θα την καθορίσει το σωματείο.
Οι τρεις απολυμένοι Βασίλης Καλατζής, Κ. Βογιατζής και Αλέξης Παυλίδης, κάνοντας χρήση του συνδικαλιστικού δικαιώματος που έχουν σύμφωνα με το νόμο 1264/82 ζήτησαν να πάρουν μέρος στη συνέλευση που ήταν για προχθές προγραμματισμένη.
Μόλις επιχείρησαν να διαβούν την είσοδο του εργοστασίου στη Νέα Ιωνία, από την εταιρία δεν τους επετράπη η είσοδος στο εργοστάσιο, καθώς όπως τους μεταφέρθηκε από τον πρόεδρο του Σωματείου η εταιρία τους θεωρεί «ξένο σώμα».

Ωστόσο, όπως επισημαίνουν σε ενυπόγραφη ανακοίνωσή τους οι κ.κ. Καλαντζής, Βογιατζής και Παυλίδης, στην πρόθεσή τους να καλέσουν τον εισαγγελέα, το Δ.Σ. του Σωματείου αποφάσισε την αναβολή της συνέλευσης για άλλη ημερομηνία.

Οι απολυμένοι , αποχωρώντας , ζήτησαν η επόμενη συνέλευση να πραγματοποιηθεί στο Εργατικό Κέντρο Βόλου.
Σε ό,τι εξάλλου αφορά την επίκληση της εταιρίας ότι αποτελούν «ξένο σώμα» μέσω της γραπτής τους δήλωσης, απάντησαν χθες ότι «αυτό θα το αποφασίσουν η κοινωνία και ο δικαστής στις 20 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία θα εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει κατά της εταιρίας».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου