ΤΟΠΙΚΑ

«Πόλεμος» ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ στο Βόλο

πόλεμος-κκε-και-συριζα-στο-βόλο-467684

Οξεία αντιπαράθεση έχει ξεσπάσει μεταξύ του ΚΚΕ με το ΣΥΡΙΖΑ στο Βόλο. Με αφορμή ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Μεΐκόπουλος στη Βουλή για τα προβλήματα των εργοστασίων και των εργαζομένων στη Μαγνησία., το ΚΚΕ έκανε λόγο για «όψιμο ενδιαφέρον του ΣΥΡΙΖΑ και επιτίθονταν για μία σειρά ζητημάτων όπως η συνθήκη της Λισσαβόνας, οι απολύσεις στην COCACOLA, που απασχολούν τοπικά την εργατική τάξη.

Χθες το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας απαντώντας στην επίθεση που δέχτηκε σημειώνει «ας μας επιτρέψει η Τ.Ε. ΚΚΕ Μαγνησίας να συνεχίσουμε να νοιαζόμαστε για την επίθεση που δέχεται ο εργασιακός κόσμος της Μαγνησίας μαζί με το Βουλευτή μας, που άλλωστε έμαθε από μικρός να υπερασπίζεται το δίκαιο του λαού στους κόλπους της Αριστεράς».

Απάντηση δόθηκε και από το βουλευτή Μαγνησίας ΑΛ. Μεΐκόπουλο που σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «ο αγώνας των εργαζομένων ενάντια στην νεοφιλελεύθερη πολιτική της μνημονιακής κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, για την υπεράσπιση του δικαιώματος στην εργασία και τη δημοκρατία στις εργασιακές σχέσεις, πρέπει να είναι ενωτικός, μαζικός και τα κόμματα της αριστεράς και οι συνδικαλιστικές παρατάξεις, παρά τις διαφορές που έχουν, πρέπει να έχουν κοινό βηματισμό» για να έρθει η ανταπάντηση του ΚΚΕ με κάλεσμα προς τους πολίτες και «όσους θεωρούν τον εαυτό τους αριστερό και τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να τους ξαναβάλει στην φάκα του, να αναρωτηθούν μεταξύ άλλων «Τι σχέση έχει με την αριστερά όποιος κάνει τεμενάδες στον ιμπεριαλισμό των ΗΠΑ».

Στα χαρακώματα

Η αρχή για αυτή τη σκληρή δημόσια αντιπαράθεση έγινε από το ΚΚΕ που σε ανακοίνωσή του με αφορμή την κατάθεση ερώτησης από το βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργάτες στα εργοστάσια της περιοχής υπογράμμισε ότι «ταιριάζει απόλυτα το «να σε κάψω Γιάννη, να σ’ αλείψω λάδι»!

Απαντώντας το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ «αναγνωρίζει» ότι ήταν λάθος επιλογή του ΣΥΝ η ψήφιση της συνθήκης της Λισσαβόνας , σημειώνει όμως ότι μέλη και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι βολεμένοι μεγαλοβιομήχανοι αλλά απλοί καθημερινοί άνθρωποι, που βιώνουν τη μνημονιοκρατία το ίδιο με όλο τον ελληνικό λαό.
«Σίγουρα – αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ- μια ανακοίνωση συμπαράστασης από μόνη της αλλαγή δεν θα φέρει, ούτε όμως και μια εκ του ασφαλούς τοποθέτηση που θα βάλλει κατά παντός διαφορετικού. Το 2012 στις βουλευτικές εκλογές η Αριστερά έχασε την ευκαιρία να οδηγήσει τη χώρα σε απελευθέρωση από μνημόνια και τρόικες, και αυτό μετά από την άρνηση του ΚΚΕ, κάτι που έγινε απολύτως σεβαστό από τον ΣΥΡΙΖΑ, γι’ αυτό και πορεύτηκε ως αντιπολίτευση μέχρι σήμερα, βάλλοντας κατά μνημονίου και όχι κατά φανταστικών εχθρών»

Νέα απάντηση

από το ΚΚΕ

«Η «απάντηση» του ΣΥΡΙΖΑ στα γεγονότα που αποδεικνύουν την όψιμη στάση του απέναντι στους εργάτες (και) της περιοχής μας και την πλήρη στοίχισή του με τους μεγαλοεπιχειρηματίες, την «υγιή επιχειρηματικότητα» όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί, είναι …το κάλεσμα για συνεργασία στο ΚΚΕ» ήταν η δεύτερη απάντηση του ΚΚΕ που βλέπει «σπεκουλάρισμα» πίσω από το κάλεσμα συνεργασίας προκειμένου ο ΣΥΡΙΖΑ να υφαρπάξει την ψήφο του κόσμου.

«Καλούμε -σημειώνει επίσης το ΚΚΕ- όλους όσους θεωρούν τον εαυτό τους αριστερό και τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να τους ξαναβάλει στην φάκα του, να αναρωτηθούν: Τι σχέση έχει με την αριστερά όποιος κάνει τεμενάδες στον ιμπεριαλισμό των ΗΠΑ, ξημεροβραδιάζεται σε διάφορα φόρουμ στα Τέξας και στις Βρυξέλλες. Όποιος μέσω της κεντρικής του εφημερίδας καλεί τον κάθε Στασινόπουλο να τον στηρίξει με την υπόσχεση ότι θα του υπερασπιστεί τα συμφέροντά του καλύτερα από τη σημερινή κυβέρνηση. Όποιος μπροστά σε πρόταση για απεργία (στη Χαλυβουργία του Βόλου) ως εκλεγμένος «αριστερός» συνδικαλιστής ψηφίζει λευκό και δηλώνει ότι «οι απεργίες ευνοούν τους εργοδότες». Όποιος συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με κόμμα που θεωρεί τη δράση της Χρυσής Αυγής νόμιμη (Ανεξάρτητοι Έλληνες). Ας σκεφτούν τα λαϊκά στρώματα το βασικό λόγο που ένας τέτοιος «αριστερός» ζητάει απεγνωσμένα από το ΚΚΕ να συνεργαστούν».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου