ΤΟΠΙΚΑ

Μάχονται ενάντια στην κρίση

μάχονται-ενάντια-στην-κρίση-46459

Μπορεί η κρίση να έχει αγγίξει σχεδόν ολόκληρη την εμπορική αγορά του Βόλου, ωστόσο υπάρχουν και καταστήματα που εξακολουθούν να δουλεύουν και να βλέπουν τα ταμεία τους να γεμίζουν. Τέτοια καταστήματα γεμίζουν κυρίως σε γιορτές αλλά και σε γενέθλια και πρόκειται για τα ζαχαροπλαστεία αλλά και τα ανθοπωλεία…

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή

Όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου, όπως σε όλα τα καταστήματα έτσι και στα δικά τους υπάρχει λιγότερη πελατεία αλλά και πάλι εξακολουθούν να δουλεύουν παρά τη δύσκολη οικονομική περίοδο.

Σύμφωνα με την κ. Ιουλιέτα Μητσοπούλου, ιδιοκτήτρια ανθοπωλείου: «Ο κόσμος στρέφεται προς τα λουλούδια ως φθηνή λύση για δώρα. Τα λουλούδια αποτελούν ένα όμορφο και φθηνό δώρο. Μεγαλύτερη προτίμηση βέβαια έχουν τα φυτεμένα λουλούδια, διότι διατηρούνται περισσότερο. Το σίγουρο είναι ότι με δεδομένη την οικονομική κρίση υπάρχει ικανοποιητική δουλειά και αυτό μας δίνει ελπίδα, άλλωστε ακόμη και με ένα 1 ευρώ μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα λουλούδι», τονίζει η κ. Μητσοπούλου.

Από την πλευρά του ο κ. Κώστας Κουτσουμπές, ιδιοκτήτης ανθοπωλείου, αναφέρει: «Ο κόσμος αγοράζει λουλούδια κυρίως για δωράκια γιατί είναι φθηνά. Κάποιος δεν μπορεί να πάει επίσκεψη σε ένα σπίτι με δύο πάστες, ενώ με δύο λουλούδια μπορεί να πάει. Μεγαλύτερη προτίμησε από τον κόσμο έχουν κατά παράδοση τα τριαντάφυλλά και τα κυκλάμινα. Παλιότερα είχαμε περισσότερη δουλειά, αλλά και τώρα δεν έχουμε παράπονο. Θυμάμαι παλιότερα στις γιορτές ξεκινούσαμε τις παραδόσεις λουλουδιών από το πρωί.

Περισσότερη δουλειά σε γάμους
Όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου κύρια πηγή των εσόδων τους αποτελούν οι στολισμοί γάμων, βαπτίσεων και γενικότερα εκδηλώσεων. «Οι γάμοι και οι βαπτίσεις σίγουρα αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων για τις επιχειρήσεις μας, καθώς εάν σε ένα γάμο κάνουμε καλή δουλειά, θα μας προτιμήσουν και άλλοι πελάτες για τον δικό τους γάμο ή γιορτή» επισημαίνει ο κ. Κουτσουμπές.
Μάλιστα, οι γλυκές λιχουδιές δεν φαίνεται να γνωρίζουν από κρίση, καθώς οι καταναλωτές, σε μία προσπάθεια να ξεχάσουν τις… οικονομικές τους πίκρες, το ρίχνουν στους γευστικούς πειρασμούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ όλοι οι κλάδοι συρρικνώνονται, έχει ξεσπάσει ένας «πόλεμος γλυκού» και τα ζαχαροπλαστεία, τόσο οι μεγάλες αλυσίδες, όσο και τα συνοικιακά, παραμένουν βιώσιμα, με ελάχιστες περιπτώσεις «λουκέτων».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου