ΤΟΠΙΚΑ

Τέλος στα τραπεζάκια της Αγριάς!

τέλος-στα-τραπεζάκια-της-αγριάς-440061

Ασχημα νέα για τους καταστηματάρχες της Αγριάς, καθώς κανείς από αυτούς δεν έχει δικαίωμα να αναπτύξει τραπεζοκαθίσματα σε όλη την έκταση της παραλίας μέχρι το Σουτραλί.
Αυτό προέκυψε από τη χθεσινή σύσκεψη που είχαν οι Αντιδήμαρχοι Πολεοδομίας Νίκος Μόσχος και Αγριάς και Αρτέμιδος Νίκος Στόικος με το Διευθυντή της Κτηματικής Υπηρεσίας του Δημοσίου Δημ. Ευθυμίου.
Όπως εξηγεί ο κ. Μόσχος η Δημοτική Αρχή για την έκδοση της κανονιστικής είχε «κολλήσει» στην Αγριά, καθώς είχε διαπιστωθεί ότι στην περιοχή υπάρχει χερσαία ζώνη λιμένος με ασαφή όρια. Μετά από πολλές προσπάθειες οι εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής συναντήθηκαν τελικά χθες το πρωί με το Διευθυντή της Κτηματικής Υπηρεσίας κ. Ευθυμίου, προκειμένου να συζητήσουν τι δέον γενέσθαι.
Από τους χάρτες που μας επιδείχθηκαν, όπως λέει ο κ. Μόσχος, διαπιστώθηκε ότι όλη η παραλία της Αγριάς είναι αιγιαλός. Όχι μόνο το πεζοδρόμιο αλλά και ο δρόμος στο μεγαλύτερο μέρος του. Σε άλλα σημεία, όπως προσθέτει ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, είναι χαρακτηρισμένος ο αιγιαλός, ενώ σε άλλα όχι. Ο κ. Μόσχος σημειώνει ακόμη ότι η Κτηματική έχει καταγράψει όλες τις κατασκευές που υπάρχουν κατά μήκος της παραλίας και πλέον αρχίζει να μοιράζει πρωτόκολλα διοικητικής αποβολής. Γι΄ αυτό το λόγο δεν μπορεί να γίνει απολύτως τίποτα. Ούτε κανονιστική ούτε τίποτα.
Σημειώνεται πως ηπρόταση της Επιτροπής του Δήμου Βόλου για την κατάληψη κοινοχρήστων χώρων στην Αγριά ήταν η εξής:
            1.Να διατηρηθούν τα παραδοσιακά ξύλινα στέγαστρα – «τσαρδάκια»
            2. Εάν κρίνεται απαραίτητη η κατασκευή νέων στεγάστρων, αυτά θα πρέπει να έχουν ξύλινο φέροντα οργανισμό και να επικαλύπτονται από περσίδες, που να σκιάζουν μεν τον υποκείμενο χώρο, αλλά και να επιτρέπουν την κυκλοφορία του αέρα, γεγονός που δεν επιτυγχάνεται με τον μουσαμά τους καλοκαιρινούς μήνες (φαινόμενο γάστρας), θα υπάρχει όμως κάτω από τα πηχάκια η δυνατότητα να ανοίγει η τέντα σε περίπτωση βροχής.
            3. Θα πρέπει τα στέγαστρα, προς την πλευρά της θάλασσας, να απέχουν από την άκρη του κρηπιδότοιχου απόσταση που να επιτρέπει την άνετη κίνηση πεζών και να τοποθετηθούν κιγκλιδώματα για την προστασία των πεζών και κυρίως των παιδιών από πτώση στην θάλασσα, όπου αυτό θεωρηθεί αναγκαίο.
            4. Ανάμεσα στα στέγαστρα δύο διαδοχικών καταστημάτων θα πρέπει να αφήνεται διάδρομος, όπου δεν είναι προέκταση του κάθετου δρόμου προς την θάλασσα, ενώ όταν είναι, να έχει το πλάτος του δρόμου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου