ΤΟΠΙΚΑ

Βασικός στόχος η πλήρης σύνδεση με τα δίκτυα μεταφορών

βασικός-στόχος-η-πλήρης-σύνδεση-με-τα-δ-387970

Την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η πλήρης σύνδεση του λιμένα Βόλου με το εθνικό σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο, καθώς και με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, υπογράμμισε από το βήμα της Βουλής ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την κύρωση της τροποποίησης της σύμβασης παραχώρησης του ΟΛΠ.

«Το λιμάνι του Βόλου είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Νότιας Βαλκανικής και το γεγονός αυτό αποτελεί πολύτιμο συγκριτικό πλεονέκτημα για τη χώρα», τόνισε ο κ. Μαραβέγιας.

Ανέφερε επίσης ότι πριν λίγες μέρες πήρε την πρώτη έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας η Μονάδα Αποθήκευσης, Αεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου, μια επένδυση που εκτιμάται στα 400 εκατομμύρια δολάρια, ενώ αναφέρθηκε και στα έργα που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη για τη βελτίωση του εξοπλισμού και των υποδομών του λιμανιού, όπως η μεταφορά της δραστηριότητας διακίνησης scrap στο λιμάνι του Βόλου, ένα έργο προϋπολογισμού 2.9 εκατομμυρίων ευρώ που εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και θα αναδείξει τον ΟΛΒ σ’ έναν περιβαλλοντικά υπεύθυνο εταίρο της τοπικής κοινωνίας.

Εκανε ακόμη αναφορά στην πρόσφατη απόκτηση νέου αυτοκινούμενου γερανού φορτοεκφόρτωσης 125 τόνων, του μεγαλύτερου που διαθέτει ο ΟΛΒ, κόστους 3 εκατομμυρίων ευρώ αλλά και στην προμήθεια μοναδικού οχήματος στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων.

Κλείνοντας, αναφέρθηκε στο διαχρονικό αίτημα σύνδεσης του λιμένα του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, επισημαίνοντας ότι αν και είναι το τρίτο εμπορικό λιμάνι της χώρας, ο Βόλος δεν έχει μέχρι σήμερα αξιοποιήσει το σύνολο των δυνατοτήτων διασύνδεσής του τόσο με τις ΒΕΠΕ – ΒΙΠΕ Βόλου, όσο και με τη βιομηχανική συγκέντρωση στον Αλμυρό.

«Η πλήρης σύνδεση του λιμένα με το εθνικό σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο καθώς και με το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου οφείλει να παραμείνει βασικός στόχος μας. Γιατί όχι μόνο θα μειώσει τα κόστη μεταφοράς προϊόντων και πρώτων υλών για τις παραγωγικές δυνάμεις της Θεσσαλίας αλλά θα δημιουργήσει νέες προοπτικές και για τον ίδιο τον ΟΛΒ ως τον κύριο εμπορικό λιμένα της Κεντρικής Ελλάδας», κατέληξε ο κ. Μαραβέγιας.

Τέλος αναφερόμενος στη στρατηγική συμφωνία Ελλάδας – Γαλλίας, τόνισε ότι δημιουργεί μεταξύ άλλων νέα δεδομένα για τον ευρύτερο θαλάσσιο χώρο και πλέον ανατέλλει μια νέα εποχή για την Ανατολική Μεσόγειο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου