ΤΟΠΙΚΑ

Manager για προσέλκυση πτήσεων ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

manager-για-προσέλκυση-πτήσεων-στο-αεροδρομ-263230

Ενιαία πρόταση των Ενώσεων Ξενοδόχων Θεσσαλίας για τη διάσωση του τουρισμού

Πρόσληψη ειδικού manager που θα αναλάβει να προσεγγίσει και να προσελκύσει αεροπορικές εταιρείες με τακτικές πτήσεις στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, προετοιμάζουν ως λύση σωτηρίας οι Ενώσεις Ξενοδόχων της Θεσσαλίας. Η λύση σωτηρίας δεν αφορά μόνο το αεροδρόμιο αλλά το ίδιο το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλίας, που κινδυνεύει όσο υποβαθμίζεται ο ρόλος του αεροδρομίου κεντρικής Ελλάδος.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σύμφωνα με στοιχεία του 2015, στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου, δραστηριοποιούνται τρεις αεροπορικές εταιρείες με τακτικές πτήσεις και συγκεκριμένα η NIKI που κάνει δρομολόγια προς Βιέννη (21 πτήσεις, 1.884 αφίξεις και 1919 αναχωρήσεις), η Austrian που επίσης πετά προς Βιέννη (18 πτήσεις, 1.112 αφίξεις, 1.117 αναχωρήσεις) και η Sky Express προς Ηράκλειο (17 πτήσεις, 244 αφίξεις, 255 αναχωρήσεις).

Οκτώ αεροπορικές εταιρείες φέρνουν πτήσεις τσάρτερ και συγκεκριμένα η Small Planet από Λονδίνο (61 πτήσεις), η Germania από Λονδίνο (3 πτήσεις), η Enter Air από Μάντσεστερ (22 πτήσεις), η Transavia Grance από Παρίσι (29 πτήσεις), η Air Europe από Παρίσι (2 πτήσεις), η Transavia Holland από Αμστερνταμ (25 πτήσεις), η Travel Service από Αμστερνταμ (2 πτήσεις) και η Hop Regional από Γενεύη (8 πτήσεις).

Οπως τονίστηκε και στην πρόσφατη συνεδρίαση της επιτροπής τουριστικής προβολής του δήμου Βόλου για την παρουσίαση του προγράμματος δράσης για το 2016, το αεροδρόμιο διαρκώς υποβαθμίζεται. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε με τη φυγή της Ryanair και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Δύο πτήσεις τσάρτερ θα λείπουν το 2016 από τον πίνακα αφίξεων – αναχωρήσεων του αεροδρομίου Ν. Αγχιάλου.

Το 2012 οι αφίξεις αφορούσαν σε 38.323 και από τότε ξεκίνησε καθοδική πορεία. Το 2013 οι αφίξεις περιορίστηκαν στις 35.084 επιβάτες (μείωση 8%), το 2014 σε 33.144 επιβάτες (μείωση 6%) και το 2015 καταγράφονται μόλις 12.277 αφίξεις (μείωση 63%).

Οι φόβοι για ενδεχόμενο κλείσιμο του αεροδρομίου μέσα από την απαξίωσή του είναι ζωντανοί στον τουριστικό κόσμο της Θεσσαλίας. Μόνο σε επίπεδο δήμου Βόλου, το 2015, οι πληρότητες στα καταλύματα της περιοχής δεν ξεπέρασαν κατά μέσο όρο το 40%.

Ο τουριστικός κόσμος περιγράφει με μελανά χρώματα το μέλλον του στη Θεσσαλία, αν δεν υπάρξει άμεση ανάκαμψη της κίνησης στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, που τροφοδοτεί με επισκέπτες ολόκληρη την περιοχή.

Στο πλαίσιο αυτό, οι ξενοδόχοι ετοιμάζονται να ενώσουν τις δυνάμεις τους για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών με τακτικές πτήσεις. Η πρόταση που βρίσκεται στα σκαριά αφορά στην πρόσληψη manager, που δεν θα είναι ούτε τουριστικός πράκτορας ούτε εκπρόσωπος αεροπορικής εταιρείας, αλλά επαγγελματίας εξειδικευμένος στο είδος. Ο μάνατζερ θα επιφορτιστεί το βάρος της επαφής με αεροπορικές εταιρείες για την προσέλκυση πτήσεων.

Οπλα του θα είναι ένας ολοκληρωμένος επαγγελματικός φάκελος παρουσίασης του αεροδρομίου, που αποτελεί το δεύτερο σκέλος της πρότασης των ξενοδόχων αλλά και το ενιαίο branding του τουριστικού προϊόντος στη Θεσσαλία, που αποτελεί μικρογραφία της Ελλάδας.

Το κόστος της πρότασης που θα είναι η τελευταία… ελπίδα για ανάκαμψη του αεροδρομίου, από τη στιγμή που σε όλα τα μέτωπα επικρατεί ακινησία, αφορά περίπου στις 100.000 ευρώ.

Ολα αυτά την ίδια ώρα που ο τουριστικός κόσμος ετοιμάζεται για συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, με θέμα τη συγκρότηση ενιαίου πανθεσσαλικού φορέα για τον τουρισμό, που αποτελεί αίτημα των τελευταίων δύο ετών περίπου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου