ΤΟΠΙΚΑ

Συνεργασία Εμπορικού Συλλόγου με Ενωση Καταναλωτών

συνεργασία-εμπορικού-συλλόγου-με-ενω-18789

Στόχος η δημιουργία σωστής καταναλωτικής συνείδησης και η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Το δυσμενές περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί στις τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές για τον ίδιο λόγο, συζητήθηκαν σε χθεσινή συνάντηση του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και του Δ.Σ. της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου.

Ειδικότερα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου αναφέρθηκαν στις προσπάθειες που γίνονται ώστε να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη μείωση τιμών, προκειμένου το καταναλωτικό κοινό να γίνεται αποδέκτης οικονομικών προϊόντων, χωρίς όμως κάτι τέτοιο να γίνεται σε βάρος της ποιότητας αλλά και με σεβασμό στην εργασία και τη διαβίωση των εμπόρων και των εμποροϋπαλλήλων.

Αντίθετα επισημάνθηκαν από τους καταστηματάρχες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στις επιχειρήσεις τους από την κατακόρυφη αύξηση των πάγιων εξόδων τους (φορολογία, χαράτσια, έλλειψη ρευστότητας κ.α.), τα οποία αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα και μεγάλο εμπόδιο στην προσπάθεια τους.

Στο πλαίσιο της συνάντησης επισημάνθηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου ότι στόχος είναι να υπάρχει συνδυασμός μειωμένων τιμών, διατήρηση ποιότητας και πολύ καλής εξυπηρέτησης. Ταυτόχρονα υπογραμμίστηκε ότι μεμονωμένες περιπτώσεις “κακών” εμπόρων γίνεται προσπάθεια να αλλάξουν ή διαφορετικά να απομονωθούν ώστε να μην χαρακτηρίζουν το σύνολο των εμπόρων της πόλης μας.

Αναφορά, έγινε επίσης στο Σύστημα Επιβράβευσης Καταναλωτών που ετοιμάζεται να δημιουργήσει ο ΕΣΒ προκειμένου να ανταμείβει με ακόμα περισσότερους τρόπους τους καταναλωτές που στηρίζουν τα τοπικά καταστήματα που είναι και ταυτόχρονα μέλη του ΕΣΒ.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου υπογράμμισαν τη συστηματική προσπάθεια από την πλευρά τους να διασφαλίσουν τα συμφέροντα των καταναλωτών απέναντι σε περιπτώσεις αισχροκέρδειας των επιχειρήσεων, ελαττωματικών ή κακής ποιότητας προϊόντων κ.α.

Σε αυτή την προσπάθεια ανέφεραν πως οφείλει να υπάρχει αγαστή συνεργασία με τις τοπικές μικρές επιχειρήσεις που στη συντριπτική τους πλειοψηφία σέβονται τον καταναλωτή. Μεταξύ άλλων από τα μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου έγινε εκτενής αναφορά για τις προσπάθειες δημιουργίας σωστής καταναλωτικής συνείδησης ώστε να αντιμετωπιστούν οι πρακτικές που εφαρμόζουν τα πολυκαταστήματα και οι αλυσίδες των πολυεθνικών, οι οποίες κατά κύριο λόγο παραπλανούν τους καταναλωτές, εξαιτίας της έλλειψης ποιότητας, αλλά και των φαινομενικά κι όχιπραγματικά χαμηλών τιμών.

Επισημάνθηκε όμως ότι και τα μέλη του ΕΣΒ θα πρέπει να προσπαθήσουν πιο συστηματικά και συλλογικά για να κερδίσουν την ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού της πόλης μας.

Αντίθετοι στο μέτρο των 52 Κυριακών

Με αφορμή την συνάντηση και από τις δύο πλευρές επισημάνθηκε ότι το μέτρο που προτείνεται από την κυβέρνηση για τη λειτουργία των καταστημάτων και τις 52 Κυριακές τις βρίσκει αντίθετες. Η συνάντηση έκλεισε με την συμφωνία το επόμενο διάστημα να υπάρξουν συχνότερες επαφές προκειμένου να υπάρχει ακόμα καλύτερη συνεργασία μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου