ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Συντονισμένη προβολή της Αλοννήσου

συντονισμένη-προβολή-της-αλοννήσου-788478

Στοχευμένες ενέργειες σε κομβικά σημεία της τουριστικής αγοράς του εξωτερικού καταγράφονται στις προτεραιότητες της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αλοννήσου. Εχοντας πάντα το βλέμμα στραμμένο προς την Βόρεια Ελλάδα, αλλά και τις χώρες που γειτνιάζουν, οι συντονίζοντες την τουριστική προβολή του νησιού, διευρύνουν παράλληλα το πεδίο δράσης και προς την υπόλοιπη Ευρώπη. Όπως αναφέρει στο σημείο αυτό η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αλοννήσου, Ζαφειρούλα Αναγνώστου «θα τοποθετηθεί αφίσα μήκους 16 μέτρων και ύψος 4 μέτρων, αντίστοιχα, στον χώρο των αφίξεων και αναχωρήσεων επιβατών, στον σταθμό των υπεραστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να γίνει ευρύτερα γνωστό το νησί και να διευρυνθεί ο κύκλος των εν δυνάμει επισκεπτών».

Παράλληλα, η Αλόννησος θα δώσει δυναμικό «παρών» στo roadshow που θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία, κατόπιν συνεργασίας της TTG Italia, εξειδικευμένης εταιρίας σε θέματα τουρισμού, με τον ΕΟΤ Μιλάνου. Το νησί συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στην συγκεκριμένη διοργάνωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί φέτος στο διάστημα από 27 έως 30 Μαΐου στην κάτω Ιταλία και ειδικότερα στην Ρώμη, την Νάπολη, το Μπάρι και το Λέτσε και αφορά τους επαγγελματίες, τους τουριστικούς πράκτορες, αλλά και τους δημοσιογράφους. Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχες δράσεις τουριστικής προβολής πραγματοποιήθηκαν πέρυσι σε πόλεις της άνω Ιταλίας.

Την Αλόννησο θα εκπροσωπήσει η Ζαφειρούλα Αναγνώστου, πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και του Δημοτικού Συμβουλίου Αλοννήσου, παρουσιάζοντας έντυπο υλικό για το νησί και τις φυσικές του ομορφιές, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και αφιερώματα δημοσιογράφων.

Στο μεταξύ, εξετάζεται και πάλι το ενδεχόμενο φιλοξενίας τουριστικών πρακτόρων από την Ολλανδία, το Βέλγιο, την Αγγλία και την Γερμανία, στο διάστημα που περικλείεται χρονικά από τον Μάιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, στην Αλόννησο, ως συνέχεια των πρωτοβουλιών που ξεκίνησαν πέρυσι. «Πέρα από την συμμετοχή σε εκθέσεις, είναι απαραίτητες οι στοχευμένες ενέργειες προκειμένου να έχουμε πολλαπλάσια οφέλη και να δοθεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν του νησιού» υπογραμμίζει η κ. Αναγνώστου. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται, εξάλλου, και το πρόγραμμα φιλοξενίας δημοσιογράφων, αλλά και τουριστικών πρακτόρων, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού. «Στόχος, καταλήγει η κ. Αναγνώστου, είναι να έχουμε την ανάλογη προσφορά για να αυξηθεί η ζήτηση, επικεντρώνοντας την προβολή μας στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που μπορεί να προσφέρει το νησί».

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου