Κι άλλοι αριστούχοι από τα Γενικά ~ ΣΕ ΥΨΗΛΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

Τελευταία ενημέρωση: 2014-07-03, 10:40:33
Κι άλλοι αριστούχοι από τα Γενικά ~ ΣΕ ΥΨΗΛΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

«Καμαρώνουν» για τις επιτυχίες των μαθητών τους τα σχολεία της Μαγνησίας

Μακροσκελής ο κατάλογος των αριστούχων από τα Γενικά Λύκεια της Μαγνησίας, στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Από τις πρώτες των πρώτων στο νομό, η μαθήτρια του ΓΕΛ Ν. Αγχιάλου, Κούνε Χαρίκλεια, που συγκέντρωσε 19.346 μόρια.

Ο Παντελής Παπανάτσιος από το 8ο ΓΕΛ Βόλου, συγκαταλέγεται ανάμεσα στους αριστούχους του νομού. Εδωσε από τη θεωρητική κατεύθυνση και απέσπασε 19.139 μόρια.

Σε υψηλότερη βαθμολογική θέση, μετά από πιο προσεκτικό υπολογισμό των βαθμών της στα μαθήματα, η μαθήτρια του 2ου Γενικού Λυκείου Ν. Ιωνίας, Στυλιανή Τερζάκη - Παπαδοπούλου, που είδε τη βαθμολογία της να «απογειώνεται» στα 19138 μόρια.

Σε απόσταση αναπνοής, ο μαθητής του 1ου ΓΕΛ Βόλου, Ρομφαίας Μαργαρίτης, από την τεχνολογική κατεύθυνση, με 19130 μόρια

Αλλά και ο Ευάγγελος- Μάριος Βενετσάνος από το 6ο ΓΕΛ Βόλου, πέτυχε υψηλή βαθμολογία, συγκεντρώνοντας 18379 μόρια.

Ενας προσεκτικότερος υπολογισμός των βαθμών, με πιο νηφάλιο μυαλό, φέρνει και την Ευγενία Μουρεσιώτη από το ΓΕΛ Σκιάθου, ακόμη πιο ψηλά στο βαθμολογικό πίνακα του νομού, από τη στιγμή που συγκέντρωσε 188220 μόρια.

 

Το 2ο ΓΕΛ Βόλου

Στο 2ο ΓΕΛ Βόλου από το σύνολο των 62 μαθητών που συμμετείχαν στις εξετάσεις αρίστευσαν 16 μαθητές και μαθήτριες, που συγκέντρωσαν πάνω από 18000 μόρια (το 25,8%).

Πρόκειται για τους:

Χριστοφορίδου Ειρήνη, τεχνολογική κατεύθυνση, 19.281 μόρια

Χανοπούλου Ευαγγελία τεχνολογική κατεύθυνση, 19.249 μόρια

Σακελλαρίου Γλυκερία, θετική κατεύθυνση, 19.176 μόρια

Σαμαρά Διονυσία, θετική κατεύθυνση, 19.011 μόρια,

Βαλσάμης- Μυλωνάς Ορέστης, τεχνολογική κατεύθυνση, 18.909 μόρια

Γεροντόπουλος Αλέξανδρος, θετική κατεύθυνση, 18.888 μόρια

Τζιντρούδη- Γαϊτανίδη Ηρώ, θεωρητική κατεύθυνση, 18.635 μόρια

Εφραιμίδης Ιάσων, τεχνολογική κατεύθυνση, 18.557 μόρια

Παππά Αθανασία –Ζωή, τεχνολογική κατεύθυνση, 18.403 μόρια

Μωραΐτη Σταματία, τεχνολογική κατεύθυνση, 18.328 μόρια

Κλείτσα Αληστη, θεωρητική κατεύθυνση, 18.301 μόρια

Νασίκα Στυλιανή, τεχνολογική κατεύθυνση, 18.248 μόρια

Κατσουλάκη Ιοκάστη, θεωρητική κατεύθυνση, 18.184 μόρια

Κολημήτρα Αθανασία, θεωρητική κατεύθυνση, 18.157 μόρια

Σκουμής Γεώργιος, τεχνολογική κατεύθυνση, 18.143 μόρια

Απλαντή Μυρτώ, τεχνολογική κατεύθυνση, 17.973 μόρια

Μπουρέλιας Αχιλλέας, τεχνολογική κατεύθυνση, 17.812 μόρια.

Στατιστικά 16 μαθητές συγκέντρωσαν βαθμολογία από 18,1 έως 20 (άριστα), 17 μαθητές από 16,1 έως 18 (λίαν καλώς), 18 μαθητές από 13,1 έως 16 (καλώς) και 11 μαθητές από 10 έως 13 (σχετικά καλά).

 

Το 4ο ΓΕΛ Βόλου

Στο μεταξύ, ο Διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Βόλου κ. Ιωαννίδης Νικόλαος και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου αισθάνονται ιδιαίτερη ικανοποίηση για τους μαθητές τους, οι οποίοι διακρίθηκαν κατά τις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, αφού συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίες στα μαθήματα της κατεύθυνσης.

Μάλιστα, είναι ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο να έχει τους δυο μαθητές που πέτυχαν την υψηλότερη βαθμολογία στο νομό, καταλαμβάνοντας αντίστοιχα την πρώτη και τρίτη θέση στον πίνακα των αριστούχων, τον Κορέντη Σταύρο με 19.514 μόρια και τον Σαρδέλα Απόστολο με 19.432 μόρια. «Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή σταδιοδρομία και να είναι αληθινά ευτυχισμένοι με ό,τι και αν επιλέξουν να κάνουν στη ζωή τους. Άλλωστε, σημείωσαν ήδη την πρώτη τους νίκη, αφού απέδειξαν ότι παρόλες τις αντίξοες κοινωνικές συνθήκες και την οικονομική ύφεση που πλήττει τη χώρα μας, όταν κανείς θέτει στόχους τους οποίους με πρόγραμμα, μεθοδικότητα και πολύ μόχθο επιθυμεί να υλοποιήσει, τότε η επιτυχία είναι αδιαμφισβήτητη», αναφέρεται σε ανακοίνωση του 4ου ΓΕΛ Βόλου.

Αναλυτικότερα, το 30% των μαθητών του σχολείου που συμμετείχε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, έχει βαθμό πρόσβασης πάνω από 16, ενώ το 12% πάνω από 18, αποδεικνύοντας και εμπράκτως ότι η άριστη συνεργασία μεταξύ διδασκόντων και διδασκομένων και η διαμόρφωση κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ τους μπορούν να εγγυηθούν την είσοδό τους στη σχολή της επιλογής τους.

 

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
1
+
3
=