ΤΟΠΙΚΑ

Βολιώτες έμειναν χωρίς ρεύμα

βολιώτες-έμειναν-χωρίς-ρεύμα-235221

60 διακοπές παροχής ηλεκτρικού ρεύματος καθημερινά από τη ΔΕΔΔΗΕ

Δεκάδες Βολιώτες έμειναν χωρίς ρεύμα την εβδομάδα που διανύουμε μετά την εντολή που δόθηκε στο διαχειριστή του συστήματος της ΔΕΗ για 15.000 διακοπές ηλεκτροδότησης σε δέκα μέρες. Χθες στο Κατάστημα Πωλήσεων του Βόλου η αναμονή για εξυπηρέτηση των καταναλωτών έφτασε τις 2.5 ώρες. Οφειλέτες ζητούσαν να κάνουν διακανονισμό για να επανασυνδεθούν με το ρεύμα ή έσπευδαν να ενημερωθούν για τις ευνοϊκότερες ρυθμίσεις υπό το φόβο διακοπής. Οι τέσσερις υπάλληλοι του Καταστήματος δεν επαρκούν ούτως ή άλλως για να εξυπηρετούν 150.000 καταναλωτές. Η ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με πληροφορίες, κόβει το ρεύμα κάθε μέρα από 60 καταναλωτές από διάφορους παρόχους ρεύματος.

Ρεπορτάζ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Ο κ. Τιμολέων Νάνος, άνεργος, που είχε στηθεί στη σειρά επί 2,5 ώρες, έμεινε χωρίς ρεύμα τη Δευτέρα. Απευθύνθηκε στη ΔΕΗ για να κάνει διακανονισμό αγανακτισμένος, καθώς σύμφωνα με το λογαριασμό του είχε περιθώριο μέχρι τις 17 του μηνός για να πληρώσει την οφειλή του. «Σε όσους έβαζαν λίγα – λίγα χρήματα από τις Τράπεζες δεν έκοψαν την ηλεκτροδότηση. Εγώ είχα να πληρώσω τρεις μήνες και μου το έκοψαν» είπε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ πικραμένος. «Είμαι τέσσερις μέρες χωρίς ρεύμα. Δεν έχω οικογένεια όμως το φως το χρειαζόμαστε. Θα κάνω διακανονισμό για να επανασυνδεθώ» πρόσθεσε.

Αλλη καταναλώτρια της ΔΕΗ, που δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομά της κι έμεινε χωρίς ρεύμα είπε ότι «δεν έχω ιδέα γιατί κόπηκε το φως προχθές. Πολύ καιρό δίναμε λίγα – λίγα χρήματα. Δεν είχε γίνει ρύθμιση, αλλά συνέχεια βάζαμε ένα ποσό και δεν μας δημιουργούσαν πρόβλημα. Εμείς φυσικά έχουμε ξενώνα. Ηρθαμε να ρωτήσουμε τι χρειάζεται».

Από την πλευρά της η κ. Φανή Αγραφιώτου είπε ότι της έκοψαν το ρεύμα στην εξοχική της κατοικία. «Τη Δευτέρα είπα να πάρω δανεικά και να έρθω να κάνω κάποια ρύθμιση. Ούτε δουλειά έχουμε, ούτε τίποτα. Το άνδρα μου τον έχω άρρωστο. Εχει αναπηρία και περιμένουμε να βγει στη σύνταξη» πρόσθεσε.

Αλλη κυρία, που δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομά της στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, έμεινε επίσης χωρίς ρεύμα και απευθύνθηκε χθες στη ΔΕΗ. «Μου έκοψαν το ρεύμα προχθές παρόλο που έβαζα κάθε μήνα 100 ευρώ. Είπαν ότι γίνεται ρύθμιση. Παίρνουμε τη σύνταξη του άνδρα μου, όμως πλέον έχει μειωθεί πάνω από 50%. Τι να πρωτοπληρώσουμε; Πληρώσαμε 200 ευρώ για το φόρο ακίνητης περιουσίας» συμπλήρωσε.

Πολλοί καταναλωτές απευθύνθηκαν στη ΔΕΗ και υπό το φόβο διακοπής ρεύματος καθώς οι υποχρεώσεις έχουν συσσωρευτεί και δεν επαρκούν για την πληρωμή των λογαριασμών. Η κ. Βασιλική Σπυριδάκη απευθύνθηκε στο Κατάστημα Πωλήσεων για να κάνει κάποια ρύθμιση γιατί πρόκειται να ταξιδέψει στη Γερμανία όπου βρίσκεται η κόρη της και φοβάται μήπως όταν επιστρέψει το σπίτι δεν έχει ρεύμα. «Χρωστάω 660 ευρώ αλλά φοβάμαι μη μου το κόψουν. Τον περασμένο μήνα έβαλε χρήματα. Αυτόν είχα τον ΕΝΦΙΑ, πώς να τα δώσω;» συμπλήρωσε.

Από την πλευρά του, ο κ. Βασίλης Γκοντόλας επίσης απευθύνθηκε στη ΔΕΗ για να κάνει διακανονισμό για τις οφειλές του στο σπίτι πριν συνεργείο του κόψει το ρεύμα. «Ακουσα από την τηλεόραση ότι υπάρχει ρύθμιση με προκαταβολή 10% και 36 δόσεις. Οι επαγγελματίες είμαστε στο φουλ από υποχρεώσεις» κατέληξε.

Ουρές στη ΔΕΗ

Τις δυόμισι ώρες έφτανε χθες η αναμονή στη ΔΕΗ για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Οι τέσσερις υπάλληλοι δεν επαρκούν για να καλύψουν 150.000 πελάτες. Το αποτέλεσμα ήταν να μη λείψουν εντάσεις, καθώς όταν η εξυπηρέτηση δεν ήταν δυνατή, οι καταναλωτές αγανακτούσαν και αντιδρούσαν.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, οι καταναλωτές οι οποίοι επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών που προσφέρει περισσότερες δόσεις, μπορούν να απευθυνθούν στα κατά τόπους Καταστήματα. Επίσης μπορούν να εξυπηρετηθούν και από το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00).

Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών περιλαμβάνει, ευνοϊκότερους όρους ρύθμισης μακροχρόνιων οφειλών και περισσότερες δόσεις, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ μέσω βιώσιμων διακανονισμών.

  • Εως 36 μηνιαίες Δόσεις για Οικιακούς πελάτες, Μικρομεσαίες και Μεγάλες Επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αντικειμενική αδυναμία εξόφλησης λογαριασμών και τήρησης προηγούμενων διακανονισμών.
  • Δικαίωμα νέου διακανονισμού για όλους τους πελάτες που επιθυμούν να ενταχθούν στις ευνοϊκότερες ρυθμίσεις του νέου προγράμματος.
  • Πολυάριθμες άτοκες δόσεις για τους Ευάλωτους Πελάτες, όπως δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, άτομα με αναπηρία, κ.λπ. με βάση τις ανάγκες τους σε ηλεκτρική ενέργεια.
  • Τη συνέπεια ως «κλειδί» για το μέγιστο αριθμό δόσεων.

Αντίδραση για τη ΔΕΗ από τη Γραμματεία Μαγνησίας του ΠΑΜΕ

Στην προχθεσινή απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Βόλο αναγνώστηκε ανακοίνωση της Γραμματείας Μαγνησίας του ΠΑΜΕ για τις διακοπές ρεύματος σε λαϊκές οικογένειες που προχωρά η ΔΕΗ στην οποία υπογραμμίζονται τα εξής:

«Καταγγέλλουμε την προπαγάνδα της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ότι εκείνοι που χρωστάνε τη ΔΕΗ είναι μπαταχτσήδες. Ξεδιάντροπα λένε ότι έχουν βίλες όσοι χρωστάνε πάνω από 1000 ευρώ στο λογαριασμό τους, την ίδια στιγμή που μια οικογένεια που μένει 2 – 3 λογαριασμούς πίσω στην πληρωμή της ΔΕΗ, με τα πάμπολλα χαράτσια που περιέχουν τα τιμολόγιά της, το χρέος της θα ξεπεράσει τα 1.000 ευρώ.

Το ΠΑΜΕ απαιτεί καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε λαϊκά σπίτια, δραστική μείωση των τιμολογίων της ΔΕΗ και κατάργηση όλων των φόρων στα τιμολόγια, και απαγόρευση της διακοπής της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και επανασύνδεσή της στις λαϊκές οικογένειες που δεν μπορούν να πληρώσουν

Τέλος «καλεί» κάθε λαϊκή οικογένεια που αντιμετωπίζει πρόβλημα να έρθει σε επαφή με τα σωματεία, τις επιτροπές αγώνα του ΠΑΜΕ, τις Λαϊκές Επιτροπές στις γειτονιές, ώστε να υπάρχει άμεση κινητοποίηση και να μην διακοπεί το ρεύμα σε κανένα σπίτι που δεν μπορεί να πληρώσει.

Κάθε φορέας να βρεθεί δίπλα σε όποιον έχει ανάγκη, να ψάξει τους συναδέλφους εργαζόμενους και άνεργους που έχουν πρόβλημα και να σταθεί έμπρακτα δίπλα τους».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου