ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ

Υπέρ στην έξοδο Τζήμα αλλά…

υπέρ-στην-έξοδο-τζήμα-αλλά-599505

Υπέρ της ψηφοφορίας στην πρόταση μομφής κατά του κ. Τζήμα τάχθηκαν χθες τα 131 από τα 164 τακτοποιημένα οικονομικώς μέλη της Ερασιτεχνικής Νίκης Βόλου, στην έκτακτη Γ.Σ. του συλλόγου που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Νέας Ιωνίας, και στη συνέχεια στη μυστική ψηφοφορία συμμετείχαν 120 μέλη, από τα οποία τα 74 ψήφισαν ΝΑΙ στην αποχώρηση του κ. Τζήμα από τη Δ.Ε. ποδοσφαίρου των κυανόλευκων, αλλά για την αποπομπή του από τη Δ.Ε. έπρεπε να ψηφίσουν υπέρ της αποχώρησης του τα 2/3. Συγκεκριμένα κατά της πρότασης μομφής τάχθηκαν 41 μέλη, ενώ 5 ήταν τα λευκά.

Αρχικά έγινε η παρουσίαση της πρότασης μομφής κατά του κ. Τζήμα, η οποία υπογράφηκε από 51 μέλη του συλλόγου. Συγκεκριμένα την πρόταση παρουσίασε ο κ. Απόστολος Βατσαρέας, αναφερόμενος στις υποσχέσεις του κ. Τζήμα καμία εκ των οποίων δεν εκπληρώθηκε και βάσει αυτών συντάχθηκε η πρόταση μομφής. Συγκεκριμένα έγινε η παρουσίαση δηλώσεων του κ. Τζήμα, για την ανακατασκευή του Π. Μαγουλάς, την αναμόρφωση των βοηθητικών γηπέδων του Π. Μαγουλάς, τις μεταγραφές, τη δημιουργία μπουτίκ και έκδοση εφημερίδας της Νίκης Βόλου, τη δήλωση του Πανθεσσαλικού σταδίου ως 2ης έδρας, την εύρυθμη λειτουργία του ποδοσφαιρικού τμήματος κ.ά. τα οποία βάσει της πρότασης μομφής δεν πραγματοποιήθηκαν. Στους κύριους λόγους αναφέρθηκαν η αναξιοπιστία, η ασυνέπεια και η προσβολή του σωματείου της Νίκης Βόλου.

Ο δικηγόρος κ. Γιώργος Ρούσσας εκπροσώπησε τον κ. Τζήμα, ο οποίος δεν παρέστη στη χθεσινή έκτακτη Γ.Σ. Ο κ. Φατσης ανέφερε πως επιδόθηκε εξώδικο στην Ερασιτεχνική από τον κ. Τζήμα, όπου αναφέρονται κάποιες παρατυπίες αναφορικά με την πρόταση μομφής και τη διεκδίκηση των 40χιλιάδων ευρώ από τον κ. Τζήμα. Μετά τις τοποθετήσεις πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή ψηφοφορία στην οποία από τους 131 παρόντες οι 85 αποφάσισαν ναι στη μυστική ψηφοφορία της πρότασης μομφής και οι 46 όχι, με τους κ.κ. Αντώνη Ακτσιαλή, Νεκτάριο Αντωνίου και Απόστολο Κουφογεώργο να ορίζονται ως εφορευτική επιτροπή.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΤΤΑΣ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου