ΤΟΠΙΚΑ

Κοντά σε συμφωνία ο ΟΛΒ για τη δημιουργία ΣΕΜΠΟ

κοντά-σε-συμφωνία-ο-ολβ-για-τη-δημιουργ-697771

Ενα βήμα πριν από την «έλευση» στο Βόλο μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες κοντέινερ στον κόσμο, της MSC, βρίσκεται ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, καθώς οι συνομιλίες του προηγούμενου εξαμήνου για την αξιοποίηση της γ’ προβλήτας με τη δημιουργία σταθμού εμπορευματοκιβωτίων φαίνεται ότι έχουν αρχίσει και αποδίδουν καρπούς.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος, δήλωσε ότι το ενδιαφέρον της εταιρείας επικαιροποιήθηκε το Σεπτέμβριο και πλέον ο Οργανισμός αναμένει να παραλάβει και εξετάσει τις προτάσεις για τους όρους και τις προϋποθέσεις της παραχώρησης.

«Εδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και θα ανταλλάξουμε προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να συνεργαστούμε και τι είδους μορφής σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου μπορεί να γίνει για τη δημιουργία του σταθμού», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για το θέμα θα υπάρξει φυσικά ενημέρωση στο ΤΑΙΠΕΔ και τα αρμόδια υπουργεία Ναυτιλίας και Οικονομικών, αμέσως μόλις υπάρχει σαφής εικόνα. «Θα δούμε τι πρόταση θα φέρουν από τη Ζυρίχη όπου είναι η έδρα τους και με ποιο τρόπο μπορούμε να συνεργαστούμε για να γίνει το έργο της γ’ προβλήτα και να τελειώσει με έναν περιβαλλοντικά αποδεκτό τρόπο», είπε ο ίδιος.

Στόχος του ΟΛΒ είναι να δημιουργηθεί ένας σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων που να μπορεί να διαχειριστεί όλο το φορτίο της Θεσσαλίας. Στην προβλήτα αυτή τη στιγμή υπάρχει αναξιοποίητη έκταση 160 στρεμμάτων, όπου ο σταθμός μπορεί να λειτουργήσει με όλα τα πλέον σύγχρονα συστήματα.

«Μία τέτοια επένδυση θα αποδώσει και θέσεις εργασίας σε μία χρονική στιγμή που η πόλη έχει ανάγκη, αλλά και έσοδα για τον Οργανισμό και αναβάθμιση του λιμανιού του Βόλου», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Οργανισμός Λιμένος συζητά τη δημιουργία του έργου με μακροχρόνια παραχώρηση, ώστε και η εταιρεία να κάνει απόσβεση και να έχει κέρδος, αλλά και το λιμάνι να έχει αντάλλαγμα ως συνέταιρος στο σταθμό.

«Θα πρέπει να αποφασίσουν στη Ζυρίχη και να μεταφέρουν τους όρους και τις προϋποθέσεις που βάζουν. Επιπλέον, πρέπει να παρουσιαστεί τι μελέτη θα γίνει, ώστε να τηρούνται τα διεθνή στάνταρτ. Στη συνέχεια κι εμείς θα απευθυνθούμε στο ΤΑΙΠΕΔ για να συζητήσουμε την προοπτική», κατέληξε.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου