ΤΟΠΙΚΑ

Εντονες διαμαρτυρίες ασφαλισμένων, γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άκρη με τον ΕΦΚΑ, ελέω τηλεργασίας

εντονες-διαμαρτυρίες-ασφαλισμένων-γ-675029

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται η θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας για αρκετούς ασφαλισμένους. Η τηλεργασία και το γεγονός ότι οι υπηρεσίες του πρώην ΙΚΑ, νυν ΕΦΚΑ, λειτουργούν μόνο κατόπιν ραντεβού, που και αυτό θα πρέπει να κλειστεί ηλεκτρονικά, έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε ασφαλισμένους.

Χθες ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ έγινε αποδέκτης διαμαρτυριών για το θέμα της ανανέωσης των βιβλιαρίων υγείας, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση ώστε ο κάθε ασφαλισμένος να μπορεί να έχει ιατρική κάλυψη ο ίδιος και τα μέλη της οικογένειάς του, αν πρόκειται για ανήλικα. «Εδώ και μία εβδομάδα δεν σηκώνει κανείς τα τηλέφωνα. Προσπαθούμε να κάνουμε ανανέωση βιβλιαρίου, έχουμε στείλει πόσα mail και απόκριση δεν πήραμε», σημειώνει στην αναφορά της προς τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ αναγνώστρια, που δεν μπορεί να βγάλει άκρη στο συγκεκριμένο θέμα.

Οπως προαναφέρθηκε εξαιτίας της πανδημίας όλες οι συναλλαγές που υποστηρίζονται ηλεκτρονικά στον ΕΦΚΑ, διενεργούνται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και δεν εξυπηρετούνται στις οργανικές μονάδες.

Για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές όλοι οι ασφαλισμένοι, συνταξιούχοι και εργοδότες θα πρέπει να κλείσουν ραντεβού από την αναβαθμισμένη εφαρμογή «Μένουμε Ασφαλείς» μέσω της ιστοσελίδας www.efka.gov.gr και εναλλακτικά να επικοινωνούν στα τηλέφωνα των Τμημάτων.

Τι γίνεται όμως με εκείνους που ενδεχομένως δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή; Αυτοί θα πρέπει να απευθυνθούν είτε σε κάποιον γνωστό τους που έχει υπολογιστή, είτε στον λογιστή τους για να τους εξυπηρετήσει.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου