ΤΟΠΙΚΑ

Οι δραστηριότητες των βουλευτών της Μαγνησίας

οι-δραστηριότητες-των-βουλευτών-της-μ-851206

Η Ζ.. Μακρή
Σε αναφορά της Ζέττας Μακρή ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Ευαγγ. Μπασιάκος της κοινοποίησε το έγγραφο του προέδρου του ΕΛΓΑ κ. Νίκου Κατσαρού αναφορικά με τις αποζημιώσεις για τη ξηρασία.
“Η ξηρασία, σαν κίνδυνος πρόκλησης ζημιών στη φυτική παραγωγή, δεν περιλαμβάνεται στα καλυπτόμενα από τον ΕΛ.Γ.Α. ζημιογόνα αίτια σύμφωνα με Κανονισμό Ασφάλισης Φυτικής Παραγωγής, αρ. Υπουργικής Απόφασης 15711/30-9-1998 (ΦΕΚ 1079/Β΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει μέχρι σήμερα.
Ο ΕΛΓΑ όμως, επειδή το φαινόμενο της ξηρασίας κατά την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο παρατηρήθηκε όχι μόνο στην περιοχή του Δ.Δ. Βρυναίνης του δήμου Σούρπης Νομού Μαγνησίας, αλλά σε ολόκληρη την χώρα και αναφέρθηκαν ζημιές σε διάφορες καλλιέργειες, παρακολουθεί την εξέλιξη των διαφόρων καλλιεργειών μέσω των αρμοδίων γεωπόνων και εφόσον προκληθούν ζημιές, θα προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες.
Σημειώνεται ότι στο Υπο/μα ΕΛΓΑ Λάρισας δεν αναφέρθηκαν ζημιές σε καλλιέργειες τσαγιού>.

Η Ρ. Ζήση
Υστερα από τις επανειλημμένες ερωτήσεις που κατέθεσε στη Βουλή, η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κα Ροδούλα Ζήση, σχετικά με το σοβαρό πρόβλημα της ελλιπούς ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης των Βορείων Σποράδων, τόσο από τα λιμάνια του Βόλου και της Θεσσαλονίκης, όσο και από το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης απάντησε τα εξής στη Βουλευτή κα Ζήση:
« 1. Με βάση το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο (ν. 2932/2001), οι πλοιοκτητρίες εταιρίες υποβάλλουν μέχρι την 31η Ιανουαρίου κάθε έτους δηλώσεις δρομολόγησης των πλοίων τους σε δρομολογιακές γραμμές, για την κάλυψη των αναγκών του ενδεικτικού ακτοπλοϊκού δικτύου της χώρας κατά την δρομολογιακή περίοδο από 01 Νοεμβρίου μέχρι 31 Οκτωβρίου του επόμενου έτους.
Εφόσον δεν υποβληθούν δηλώσεις δρομολόγησης σε γραμμές του ακτοπλοϊκού δικτύου της χώρας ή από αυτές που υποβλήθηκαν δεν καλύπτονται πλήρως οι πάγιες ανάγκες του μεταφορικού έργου, το ΥΕΝ προβαίνει στις προβλεπόμενες διαδικασίες του άρθρου 8 του ν. 2932/2001 και ειδικότερα στην δημοσίευση προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για την σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας τριών έως πέντε ετών για την αποκλειστική εξυπηρέτηση συγκεκριμένων γραμμών, άνευ μισθώματος.
Εάν και με την διαδικασία αυτή δεν καλυφθούν οι συγκοινωνιακές ανάγκες, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, κάλυψης των αναγκών του ακτοπλοϊκού δικτύου και ορθολογικότερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, εκδίδεται από το ΥΕΝ προκήρυξη για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού, έναντι μισθώματος.
2. Για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο (1-11-2006 μέχρι 31-10-2007), δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από καμία εταιρεία για την δρομολόγηση ταχύπλοου πλοίου στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Β. Σποράδων.
3. Για τη δρομολογιακή περίοδο από 01-11-2006 έως 31-10-2007 εκδόθηκε από το ΥΕΝ η 3327.1/01/06/24-08-2006 «Προκήρυξη Μειοδοτικών Διαγωνισμών για την εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Διάρκειας μέχρι δώδεκα (12) ετών» όπου προκηρύχθηκαν μεταξύ άλλων και οι κατωτέρω δρομολογιακές γραμμές για την εξυπηρέτηση των Σποράδων:
α) «Θεσσαλονίκη – Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο», με μισθούμενο τμήμα: Θεσσαλονίκη – προσέγγιση σε τουλάχιστον δύο νησιά των Σποράδων – προσέγγιση σε τουλάχιστον δύο νησιά των Κυκλάδων – Ηράκλειο και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα κατά τη χρονική περίοδο από 02-04 έως 02-09-2007 και την υποχρέωση το πλοίο να εκτελεί δρομολόγια σε ακτοπλοϊκές γραμμές τουλάχιστον για δέκα μήνες και
β) «Αγ. Κων/νος / Κύμη – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος – Λήμνος», με μισθούμενο τμήμα : «Σκόπελος – Αλόννησος – Λήμνος» και επιστροφή με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου και την προϋπόθεση μία εβδομάδα το δρομολόγιο να εκτελείται από Αγ. Κων/νο και μία από Κύμη.
4. Στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου