ΤΟΠΙΚΑ

Μείωση στις πωλήσεις 10-20% στις εκπτώσεις στην αγορά του Βόλου

μείωση-στις-πωλήσεις-10-20-στις-εκπτώσεις-654912

Πτωτική τάση κατά 10-20% είχαν σε σχέση με πέρυσι οι πωλήσεις στις ενδιάμεσες εκπτώσεις για την εμπορική αγορά του Βόλου, σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορικών Επιχειρήσεων (ΕΣΕΕ) σε τυχαίο δείγμα 200 εμπορικών επιχειρήσεων, σε παραδοσιακούς εμπορικούς συλλόγους πανελλαδικά και του Βόλου, η οποία κατέγραψε μέσο όρο πτώσης 13,5%.

Σύμφωνα με την έρευνα τέσσερις στις πέντε επιχειρήσεις (78%) συμμετείχαν στο εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Περίπου το ένα τρίτο αυτών των επιχειρήσεων (35%) επέλεξαν να προβούν σε προσφορές μεταξύ 11% και 20% και αντίστοιχο ποσοστό (30%) είχε μεγαλύτερες εκπτώσεις, δηλαδή μεταξύ 21% και 40%.

Οι επιχειρήσεις ένδυσης υπόδησης αν και συμμετέχουν με μεγαλύτερη ένταση στο εκπτωτικό δεκαήμερο φαίνεται να περιορίζονται σε μικρότερης τάξης εκπτώσεις αφού το 42% εξ αυτών έκανε προσφορές μεταξύ 11% και 20%, ενώ το 36% των επιχειρήσεων οικιακού εξοπλισμού επέλεξε να μειώσει τις τιμές των προϊόντων μεταξύ 21% και 40%.

Συνολικά η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου, όσον αφορά στις πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων που συμμετείχαν σε αυτήν, κινήθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περσινή για 2 στις 3 επιχειρήσεις.

Το 29% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις, τη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς, να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και μόλις το 4% σε καλύτερο επίπεδο σε σύγκριση με το 2015.

Η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου στην πλειονότητα των περιπτώσεων (49%) δεν επηρεάζει το συνολικό τζίρο, για το διάστημα της φθινοπωρινής-χειμωνιάτικης σεζόν. Το 38% των επιχειρηματιών πιστεύει ότι το συγκεκριμένο μέτρο έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του συνολικού τζίρου της σεζόν και ένας στους δέκα ότι έχει θετικό αντίκτυπο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου