ΤΟΠΙΚΑ

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ Ιλαρό-στικτα

στιγμιαια-ιλαρό-στικτα-851206

Θυσία 150.000 θέσεις εργασίας στην υποτέλεια…

ΟΥΤΕ η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι που βιομηχανίες του Βόλου χάνουν παραγωγικό έργο εξ αιτίας κρατικής ολιγωρίας ή υποτέλειας. Για παράδειγμα η ΜΕΤΚΑ αποκλείεται από την παραγωγή εξαρτημάτων αρμάτων μάχης, πολεμικών σκαφών και άλλων οπλικών συστημάτων. Θα έπρεπε να έχει το 35% του συνόλου του προγράμματος. Και δεν εκτελεί παρά μόνο το 2%. Αυτό για όλη την ελληνική βιομηχανία μεταφράζεται σε απώλεια 150.000 θέσεων εργασίας.
(Είναι καλά; Να τ΄ αφήσω στο ζύγι; ΄Ο,τι θέλουν αφέντης και πελάτης. Οι άρχοντές μας κάνουν μόκο)

Ακρισίες…

ΜΑ και ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Κ. Ελλάδας, διαμαρτυρήθηκε για τη ΜΕΤΚΑ…
(Ναι, αλλά είπε ότι μέσα στην κρίση κυριαρχεί η ακρισία;)

Τουρκικά εξαρτήματα…

ΜΠΙΡ Αλάχ, μού δηλώνει ο πρόεδρος της ΕΕ του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας Απ. Παπαδούλης: Τουρκικά εξαρτήματα σε ελληνικά οπλικά συστήματα θα βρω…
(Ελληνικά, ζαμέ. ζ-Αμάν…)

Καλύτερα έργα άλλα…

ΜΑΚΑΡΙ αντί οπλικών συστημάτων η παραγωγή της βιομηχανίας ν αφορούσε σε μηχανήματα ανάπτυξης..
(Θυμήθηκα ένα τεχνολόγο εργοδηγό που παραιτήθηκε από τη ΜΕΤΚΑ για λόγους συνείδησης!)

Και άλλοτε η ΜΕΤΚΑ

Η ΜΕΤΚΑ κινδύνεψε και πριν 30 περίπου χρόνια, όταν η δημόσια τότε ΕΤΕΚΑ τής αφαιρούσε παραγγελίες της ΔΕΗ.
(Η αποκάλυψη με οδήγησε στη Δικαιοσύνη κατηγορούμενο. Αλλ εκεί οι μηνυτές μου -πρωτοφανές- με ανάκληση της έγκλησης παραδέχθηκαν την ακρίβεια του ρεπορτάζ)

Ντουμάνι πάλι…

ΑΧ, κ. Νατάσα μου. Μη μου ταλαιπωρείσαι για τις υπερβάσεις των ορίων αερορύπανσης.
(Τσαντόρ φόρεσα την Κυριακή. Προστασία από την τσιμεντόσκονη)

Στις πλαζ οι άρχοντες…

ΤΙ σαν μου τηλεφωνούσαν αγανακτισμένοι πολίτες για τη “μανιτάρα” σκόνης της ΑΓΕΤ;
Τι σαν τηλεφωνούσα στους άρχοντες για το σκότος που μεσημεριάτικα κάλυψε το Βόλο;
(Εκείνοι πλατσουρίζανε με τα μπρατσάκια τους…)

Η ΝΑΜ στο νάμα της…

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ τής ΝΑΜ οι “διαμαρτυρίες” προς την ΑΓΕΤ θα ήταν όπως το διάβημα της Ντόρας για τις τουρκικές περιπτύξεις… ωχ, συγνώμη. Υπερπτήσεις.
(΄Η και υπερπτύσεις…)

Διημερεύσεις ιατρείων…

ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΕΙ φίλος μου γιατρός για την ιδέα διημέρευσης ιατρείων παθολόγων στην περίοδο έξαρσης του ιού…
(Και το ΙΚΑ, λέει, να καθιερώσει και διανυκτέρευση των ιατρείων του για τα επείγοντα…)

Χειροκροτώ…

ΚΑΙ βέβαια χειροκροτώ τη χρυσή εθνική Νέων καλαθοσφαίρισης. Μαζί και τα χρυσά στην κωπηλασία Βολιωτόπουλα Τριανταφυλλιά Καλαμποκά και Στέργιο Παπαχρήστο.
(Παιδιά μου. Η νίκη είναι δική σας. Δεν την μοιράζεστε με ΚΑΝΕΝΑ)

Τσαντίλας…

ΕΧΩ τις κασίδες μου, Ιλαρίων. Τώρα θυμήθηκαν οι πολυχρονεμένοι μας τους κορυφαίους της Ευρώπης νέους;
(Διαβάστε παρακάτω, το “ενδιαφέρον” του κράτους για τους μοναχικούς νικητές)

Περιφρόνηση…

ΟΤΑΝ ο προϊστάμενος Σωματικής Αγωγής Ν. Παπαχρήστος λέει ότι σε εγκατάλειψη είναι το αθλητικό σχολείο…
(…ε, τι άλλο περιμένω για να ρίξω προς το Σύνταγμα τα φάσκελά μου;)

Χωρίς πρωινό!

ΟΥΤΕ πρωινό ούτε μεταφορικό μέσο παρέχονται στους μαθητές του Αθλητικού Σχολείου…
(Ναι, ο ίδιος προϊστάμενος προς τιμή του μού τα φρέσκαρε στη μνήμη μου…)

Α, να κοιταχτούμε…

ΔΗΜΑΡΧΕ μου. Αυτό ακριβώς σημείωνα. Κατέθεσε ο Δήμος τα 600 χιλιάρικα στο αστικό ΚΤΕΛ.
(Το δημότη μόνο ρωτάω: Πού ωφελήθηκε με 1,30 εισιτήριο; Ούτε στο Μόντε Κάρλο να ζούσε…)

Γκάφα, αν…

ΑΝ ο δήμαρχος είπε “προτιμώ πύκνωση δρομολογίων ΚΤΕΛ, παρά φθηνότερο εισιτήριο με την “συν-κοινωνία”…
(…ας μάθει ότι σε άλλες πόλεις οι Δήμοι επέτυχαν και τα δύο)

Μαύρα μάτια…

Ε, ΝΑΙ. Μαύρα μάτια έκανε ο νομάρχης για να δει σεντ από τον περιφερειάρχη για το “Μαυρομάτι”.
(Και τσόνταρε 300.000. Τον κακομαθαίνεις, Λάκη. Θα σου ζητήσει και για το “Γαλαζομάτι”)

Γράψτε μου…

ΑΝΑΝΕΩΣΑΤΕ, μήπως, τις επί προθεσμία καταθέσεις σας; Αν ναι, την πήρατε την κρυάδα σας.
(Μπηχτοκέφαλα κάτω τα επιτόκια. Στο εν τρίτο. Πάλι καλά που δεν θα πληρώστε φύλακτρα…)

Πριν και μετά…

Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ για εξάμηνο είχε εισπράξει τόκο 500 ευρώ, και τώρα 180.
(Πάρε το ένα από τα τρία(τρίτα)

Βαρύ συναίσθημα…

ΞΕΡΕΙΣ τ είναι επί δύο μέρες σε εγκαίνια, περιφερειάρχης και νομάρχης να μην τρώνε κουκιά;
( Μαρτύριο να κοιταζόμαστε)

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου