ΤΟΠΙΚΑ

Πανελλήνια εκπαιδευτική διάκριση για το Δημοτικό Σχολείο «Αγιος Ιωσήφ»

πανελλήνια-εκπαιδευτική-διάκριση-γι-564820

Βραβεύτηκε το Δημοτικό Σχολείο «Αγιος Ιωσήφ» Βόλου στον θεσμό των Education Leaders Awards

Πανελλήνια διάκριση απέσπασε το Δημοτικό Σχολείο «Αγιος Ιωσήφ» Βόλου, το οποίο βραβεύτηκε στο πλαίσιο του θεσμού Education Leaders Awards, για το πολυεπίπεδο εκπαιδευτικό του έργο.

Για 6η χρονιά, ο θεσμός των Education Leaders Awards, που διοργανώνεται από την BOUSSIAS, ανέδειξε το πανόραμα των βέλτιστων πρακτικών στην εκπαίδευση και επιβράβευσε φορείς και εκπαιδευτικούς από όλες τις βαθμίδες. Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών λόγω της πανδημίας, η συμμετοχή φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία και προηγούμενο και κορυφώθηκε με την τελετή βράβευσης και φωτογράφισης που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 31 Μαΐου, με την παρουσία της προέδρου κ. Αννας Διαμαντοπούλου, και μελών της κριτικής επιτροπής.

Η πρόεδρος, καθώς και τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησαν φέτος περισσότερες από 210 υποψηφιότητες και επικύρωσαν τους νικητές, σύμφωνα με τις βαθμολογίες που εκείνες είχαν συγκεντρώσει. Το Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο «Άγιος Ιωσήφ» Βόλου κέρδισε επάξια το χάλκινο βραβείο για την προσφορά του, μέσω τηλεκπαίδευσης, στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Το Δημοτικό Σχολείο «Αγιος Ιωσήφ» Βόλου αποτελεί συνέχεια της Ελληνογαλλικής Σχολής Βόλου, ενός από τα Σχολεία του Αγίου Ιωσήφ στη χώρα μας των οποίων την πνευματική καθοδήγηση έχει το Τάγμα του Αγίου Ιωσήφ της Εμφανίσεως στην Ελλάδα. Τα τρία Αδελφά Σχολεία, Ελληνογαλλική Σχολή «Αγιος Ιωσήφ» Πεύκης», «Ελληνογαλλική Σχολή Jeanne D’ Arc Πειραιά» και Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο «Άγιος Ιωσήφ Βόλου», επιδιώκουν Παιδεία που βασίζεται στις αρχές του Ανθρωπισμού και του Χριστιανισμού, την Ελευθερία και την Αγάπη, παιδεία που εναρμονίζεται με τις σύγχρονες απαιτήσεις, που δημιουργεί κατάλληλα περιβάλλοντα για την εξοικείωση με τα μέσα τεχνολογίας. Στόχο της αποτελεί η διαμόρφωση ενεργών πολιτών με ήθος, δεξιότητες και κριτική σκέψη, η προαγωγή της γνώσης και η υιοθέτηση μιας ευρωπαϊκής ταυτότητας.

Πανδημία και νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα: Απειλή ή ευκαιρία;

Η διαφορετική πραγματικότητα που βιώνει η χώρα μας αλλά και ο τόπος μας ειδικότερα, δημιούργησε ανάγκες που έπρεπε να αντιμετωπιστούν σε εκπαιδευτικό και πολιτιστικό επίπεδο. Αναδείχθηκε έντονα η ανάγκη των μαθητών/τριών να συνεχίσουν να αποτελούν και να νιώθουν ενεργά μέλη τόσο της κοινωνίας της τάξης όσο και της ευρύτερης κοινωνίας του Σχολείου.

Ακολουθώντας τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν, το Δημοτικό Σχολείο «Άγιος Ιωσήφ» Βόλου κατάφερε από την πρώτη ήδη περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, τον Μάρτιο 2020, να αναπτύξειέναν ιστό που δημιούργησε σε όλους τους μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς το αίσθημα της συνέχειας από την δια ζώσης σχολική ζωή στην εξ αποστάσεως σχολική καθημερινότητα.

Το Σχολείο ανέπτυξε δράσεις για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της συναισθηματικής νοημοσύνης, όπως η συμμετοχή:

  • σε προγράμματα με θέματα τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και την ευαισθητοποίηση απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό και την ενημέρωση όλων των παιδιών για την αποφυγή του,
  • στον Διεθνή Διαγωνισμό Πολύγλωσσο Kamishibai 2019-2020του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1οβραβείο η Γ΄ τάξη για το έργο τους με τον τίτλο «Το σχολείο θυμάται – L΄ Ecole se souvient»,
  • στο πρόγραμμα Erasmus+ΚΑ2 καιErasmus+ KA3 «Teachers for Europe»,
  • σε προγράμματα Ε-twinning,
  • στη δημιουργία των βιβλίων ΤΗΛΕΜΑΧΙΑΔΑ και ΦΑΝΤΑΣΙΟΔΡΟΜΙΑ (συγγραφική ομάδα ΜΙΚΡΑ ΜΟΛΥΒΙΑ).
  • στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας,
  • σε δράσεις για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας (τηλεδιασκέψεις, δημιουργική γραφή)
  • και διάκριση σε πανελλήνιους διαγωνισμούς,
  • και διοργάνωση μαραθώνιου καλλιτεχνικής δημιουργίας με το σύνθημα «Μένουμε κοντά, από μακριά».

Οι εκπαιδευτικοί στο Δημοτικό Σχολείο «Άγιος Ιωσήφ» Βόλου, με γνώση της κληρονομιάς και της παράδοσης της Ελληνογαλλικής Σχολής Βόλου «Αγιος Ιωσήφ» της οποίας αποτελεί συνέχεια, στηρίζουν με αγάπη αλλά και αίσθημα ευθύνης όλα τα παιδιά στη διατήρηση της αισιοδοξίας τους, στη δημιουργία μιας διαφορετικής σχολικής καθημερινότητας, στην απόκτηση εφοδίων για την ηθική επιβίωση και ουσιαστική άνθισή τους. Όλα τα παραπάνω συνετέλεσαν στην κατάκτηση του καινοτόμου βραβείου από τον θεσμό Education Leaders Awards!

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου