ΤΟΠΙΚΑ

Σε ρυθμούς καραντίνας… ακόμη ο ΕΦΚΑ Βόλου

σε-ρυθμούς-καραντίνας-ακόμη-ο-εφκα-β-557208

Εντονες διαμαρτυρίες από πολίτες, που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, αν πρώτα δεν κλείσουν ραντεβού ηλεκτρονικά

«Κλείστε ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε» είναι η απάντηση των υπαλλήλων στις διοικητικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ Βόλου προς τους πολίτες, που αν δεν έχουν στείλει το σχετικό email προηγουμένως, δεν εξυπηρετούνται.

Μπορεί κατά τη διάρκεια της καραντίνας, για λόγους προστασίας και αποφυγής της διασποράς, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων αυτοπροσώπως να ήταν περιορισμένη και μόνο κατόπιν ραντεβού, οι περιορισμοί όμως έχουν λήξει, οι δημόσιες υπηρεσίες έχουν επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς επαναλειτουργίας, όχι όμως και ο ΕΦΚΑ.

Αρκετοί πολίτες που επικοινώνησαν με τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ εξέφρασαν την έντονη δυσφορία τους, επισημαίνοντας πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι γνώστες της ψηφιακής τεχνολογίας και άλλοι που δεν έχουν ηλεκτρονική πρόσβαση για να αιτηθούν ραντεβού. «Πώς θα εξυπηρετηθούν αυτοί οι πολίτες, όταν ακόμη και η τηλεφωνική επικοινωνία πολλές φορές είναι ανέφικτη, αφού λόγω τηλεργασίας πολλοί από τους αρμοδίους υπαλλήλους τμημάτων απουσίαζαν από το πόστο τους;», αναρωτήθηκε συμπολίτης, που επί μέρες ολόκληρες προσπαθούσε να βγάλει άκρη για το πώς θα εξυπηρετηθεί.

Οι διαμαρτυρίες των πολιτών από όλη την επικράτεια έχουν χτυπήσει κόκκινο, με αποτέλεσμα ο ΕΦΚΑ να είναι «πρωταθλητής» των καταγγελιών πολιτών προς τον Συνήγορο του Πολίτη για αδυναμία εξυπηρέτησή τους.

Αναλαμβάνοντας πριν από λίγες μέρες ο νέος διοικητής, Παναγιώτης Δουφεξής, απέστειλε κατεπείγουσα εγκύκλιο στις υπηρεσίες όλων των υποκαταστημάτων ζητώντας επιστροφή στην κανονικότητα.

Ο Ομηρος Τσάπαλος, εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, μίλησε στο Πρώτο Πρόγραμμα για το mail του νέου διοικητή του ΕΦΚΑ προς εργαζόμενους και τις καταγγελίες που έχουν γίνει:

«Οι λόγοι είναι πολλοί, η πανδημία, οι άδειες ειδικού σκοπού…Υπάρχουν και ευθύνες υπαλλήλων που επιλέγουν να μη σηκώνουν τα τηλέφωνα. Και επειδή έχουμε πάρα πολλές καταγγελίες πολιτών, είμαστε πρώτοι στις καταγγελίες του Συνηγόρου του Πολίτη, όλα αυτά η Διεύθυνση Αναφορών τα έχει συγκεντρώσει, ούτως ώστε να τις ερευνούμε και εφόσον υπάρχουν ευθύνες να αποδοθούν» είπε.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου