ΤΟΠΙΚΑ

Γαϊτανάκι… ο Περιφερειακός

γαϊτανάκι-ο-περιφερειακός-455488

Δεν ιδρώνει κανενός το αυτί στα αρμόδια Υπουργεία για το έργο του Περιφερειακού του Βόλου. Όσες δεσμεύσεις είχαν δοθεί από τους υπουργούς παραμένουν γράμμα κενό, τα έργα έχουν σταματήσει και η ολοκλήρωση του δρόμου παραπέμπεται από εξάμηνο σε εξάμηνο.

Παρά τη βροχή υπομνημάτων και ερωτήσεων το Υπουργείο Υποδομών παραμένει «καθηλωμένο» σε πολυφορεμένες απαντήσεις, που ωστόσο πλέον δεν έχουν καμία ακολουθία με τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνονται κάθε φορά και ανάλογα με τις καθυστερήσεις γίνονται λάστιχο κατά το δοκούν.

Το Υπουργείο Υποδομών «ελέγχτηκε» για μία ακόμη φορά από την Αντιπρόεδρο της Βουλής Ροδούλα Ζήση στις 21 Ιανουαρίου και μετά από το υπόμνημα που η ίδια προώθησε στην πολιτική ηγεσία της Δημοτικής Αρχής του Βόλου.

Στην απάντηση του Υπουργείου μεταξύ άλλων αναφέρονται και τα εξής: «Στο έργο του Περιφερειακού δρόμου Βόλου σημειώθηκε η αρνητική συγκυρία αφενός μεν της οριστικής έκπτωσης του Αναδόχου της εργολαβίας «Ολοκλήρωση έργων Παράκαμψης Βόλου από Α.Κ. Λάρισας έως Γορίτσα» τον Ιούλιο του 2009 και αφετέρου της διάλυσης της εργολαβίας «Αρτηρία Παράκαμψης Βόλου, τμήμα Γορίτσα-Αγριά», το Νοέμβριο του 2010, ύστερα από προφανή αδυναμία του Αναδόχου να συνεχίσει την κατασκευή του έργου. Προκειμένου να ολοκληρωθεί και να υπάρξει το συντομότερο διέξοδος του Περιφερειακού Βόλου στην Ε.Ο. Βόλου – Αγριάς, συντάσσονται από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, οι Μελέτες των υπολειπομένων εργασιών από ανισόπεδο κόμβο Λάρισας έως και τη διέξοδό του στην Ε.Ο.Βόλου – Αγριάς. Η ολοκλήρωση των μελετών και η δημοπράτηση των υπολειπομένων εργασιών προβλέπεται να πραγματοποιηθεί εντός του 1ου εξαμήνου του 2011. Οι υπολειπόμενες εργασίες θα συμπεριληφθούν σε δύο εργολαβίες «σκούπα» που είναι το τμήμα από Α.Κ. Λάρισας έως Γορίτσα, με προϋπολογισμό περίπου 7 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από εθνικούς πόρους και το τμήμα από Γορίτσα έως Αγριά, με προϋπολογισμό 7,5 εκατ. ευρώ περίπου, το οποίο θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ».

Η συγκεκριμένη απάντηση του Υπουργείου για μία ακόμη φορά δεν ξεκαθαρίζει πλήρως το τοπίο καθώς από το Δεκέμβριο του 2010 ο Υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης από το Βόλο είχε ανακοινώσει ότι άμεσα επαναδημοπρατείται η εργολαβία της ΜΕΛΚΑ (που είχε κηρυχθεί έκπτωτη). «Είμαστε έτοιμοι για την επαναδημοπράτηση του έργου, οι πόροι είναι εξασφαλισμένοι και πιστεύω ότι μέχρι τέλος του χρόνου το αργότερο (το 2010)!!!, θα δημοπρατήσουμε το έργο ώστε το καλοκαίρι του 2011 να παραδοθεί σε χρήση» δήλωνε τότε ο Υφυπουργός.

Δύο μήνες μετά, ουσιαστικά τα νεότερα στο έργο, είναι μόνο η αγωνία των τοπικών φορέων και της κοινωνίας για το τέλμα που έχει περιέλθει ο Περιφερειακός.

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου