ΤΟΠΙΚΑ

Τίτλοι τέλους για τη ΣΤΑΛΚΟ

τίτλοι-τέλους-για-τη-σταλκο-29777

Τίτλοι τέλους για τη βιομηχανία ΣΤΑΛΚΟ στην Α΄ Βιομηχανική Περιοχή Βόλου. Μάι ακόμη πάλαι πότε «ανθούσα» βιομηχανία οδηγείται στο κλείσιμο το επόμενο διάστημα. Χθες μόλις οι εναπομείναντες 15 περίπου εργαζόμενοι ενημερώθηκαν για τις προειδοποιητικές τους απολύσεις, καθώς όπως ενημερώθηκαν σχετικά το εργοστάσιο οδεύει προς κλείσιμο μέσα στο επόμενο 4μηνο.

Η εταιρία έκανε χρήση του δικαιώματος που δίνει η νέα «εγκληματική» εργατική νομοθεσία και σήμερα οι εργαζόμενοι θα διαβούν το κατώφλι του λογιστηρίου προκειμένου να υπογράψουν τις απολύσεις.

Η είδηση ότι το εργοστάσιο κλείνει αιφνιδίασε τους εργαζόμενους, αν και το τελευταίο διάστημα είχαν γίνει και άλλες απολύσεις αφενός και αφετέρου η εταιρία ουσιαστικά είχε κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις της μέσα από τη συρρίκνωση του προσωπικού.

Η ΣΤΑΛΚΟ απασχολούσε παλαιότερα μέχρι και 50 άτομα περίπου προσωπικό και θεωρείται θυγατρική της ΜΕΤΚΑ, δραστηριοποιείται δε επίσης στο τομέα των μεταλλοκατασκευών. Ο μεγαλύτερος πελάτης ήταν σχεδόν αποκλειστικά πάντα η ΔΕΗ, ωστόσο οι προγραμματικές συμβάσεις με τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού τα τελευταία χρόνια είχαν μειωθεί σημαντικά, το τελευταίο όμως διάστημα, όπως επικαλείται η εταιρία, δεν υπήρχε καμία παραγγελία και αυτό ήταν που τελικά οδήγησε τους ιδιοκτήτες στην απόφαση να προχωρήσουν στην αναστολή λειτουργίας της επιχείρησης.

Το σωματείο των εργαζομένων μπροστά σε αυτές τις δυσάρεστες εξελίξεις ενημέρωσε αρμοδίως το ΕΚΒ, με τον Γραμματέα Δημήτρη Βασιλείου να αποδοκιμάζει την απόφαση της επιχείρησης, υποστηρίζοντας ότι θα μπορούσε να αναζητήσει και άλλους επενδυτές και πελάτες προκειμένου να συνεχίσει τη λειτουργία της μονάδας αντί να προβαίνει στην εύκολη λύση του κλεισίματος.

Ο κ. Βασιλείου επεσήμανε επίσης ότι οι εργαζόμενοι είναι αποφασισμένοι να εξαντλήσουν όλα τα ενδεχόμενα, προκειμένου η εργοδοσία να πάρει πίσω αυτή την απόφαση που θα έχει ολέθριες συνέπειες για το προσωπικό και σημείωσε με νόημα ότι η Μαγνησία δεν είναι δυνατόν να αντέξει άλλους επιπλέον ανέργους.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου