ΤΟΠΙΚΑ

Δωρεάν προϊόντα από σούπερ μάρκετ ενισχύουν το Ορφανοτροφείο Βόλου

δωρεάν-προϊόντα-από-σούπερ-μάρκετ-ενι-283704

Προϊόντα με χτυπημένες συσκευασίες ή άλλα που πλησιάζουν στη διάρκεια ζωής, δίχως να θεωρούνται ακατάλληλα, διατίθενται από μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ σε ίδρυμα του Βόλου, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας.

Η ΑΒ ορμώμενη από τους εκατομμύρια τόνους υγιεινών τροφίμων που πετάγονται καθημερινά με ανυπολόγιστες περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις, ξεκίνησε από τον Ιούνιο του 2013, ένα καινοτόμο πρόγραμμα δωρεάς τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης για την ενίσχυση των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το «Μπορούμε», η ΑΒ φροντίζει ώστε τα υγιή εμπορεύματά της, που αποσύρονται από το ράφι λόγω κοντινής ημερομηνίας λήξης ή χτυπημένης συσκευασίας, να προσφέρονται σε γειτονικούς, προς τα καταστήματα, κοινωνικούς φορείς, βοηθώντας έτσι ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα σίτισης.

Οι τοπικοί φορείς που παραλαμβάνουν τα προϊόντα καθημερινά στο κλείσιμο των καταστημάτων, τα διανέμουν άμεσα σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Τα προϊόντα που προσφέρονται γι’ αυτό το σκοπό δεν είναι ληγμένα και φυσικά ελέγχονται, ώστε να ακολουθούν αυστηρούς κανόνες ασφαλείας ανάλογα με την κατηγορία τους.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά σε 3 καταστήματα και στη συνέχεια σταδιακά το 2014, επεκτάθηκε σε 62 καταστήματα, μεταξύ των οποίων και το ΑΒ Βασιλόπουλος στο Βόλο (πρώην ΤΡΟΦΟ). Στόχος της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να εφαρμοστεί σχεδόν σε όλα τα εταιρικά καταστήματα του δικτύου της.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, εξηγεί στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ Διευθυντικό στέλεχος του υποκαταστήματος ΑΒ στο Βόλο (πρώην ΤΡΟΦΟ) είναι ιδιαίτερα πρωτοποριακό, καθώς προϊόντα απολύτως υγιή -που όμως έχουν καταστεί μη εμπορεύσιμα και θα πετάγονταν- διατίθενται για καλό σκοπό, ωφελώντας με αυτόν τον τρόπο συνανθρώπους μας στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε και το έχουν ανάγκη, αλλά και το περιβάλλον, καθώς αυτά τα είδη θα κατέληγαν στα σκουπίδια.

«Κάθε δέκα περίπου ημέρες, συγκεντρώνουμε όλες τις ποσότητες των προϊόντων των δύο κατηγοριών και τα μεταφέρουμε στο Ορφανοτροφείο Βόλου, το οποίο επίσης στηρίζουμε φέτος μέσα από το πρόγραμμα 52 εβδομάδες. Πιστεύουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να αναπτύσσουμε διαρκώς δράσεις και προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας και να βρισκόμαστε δίπλα στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε. Οι δράσεις και τα προγράμματά μας διαμορφώνονται με βάση πραγματικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες και βασικό στόχο έχουν να αποφέρουν αποτελέσματα.

Το κοινωνικό μας αποτύπωμα στην αντιμετώπιση του υποσιτισμού που αντιμετωπίζουν χιλιάδες συνάνθρωποί μας, με προτεραιότητα τη φροντίδα παιδιών που έχουν ανάγκη, περιλαμβάνει κι άλλες δράσεις όπως το πρόγραμμα «Διατροφή» που καλύπτει οικονομικά το σχολικό γεύμα παιδιών που φοιτούν σε 52 σχολεία και νηπιαγωγεία της χώρας κ.α.».

Σε ερώτηση του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ για τη διάθεση προϊόντων ή παρασκευασμένων φαγητών ημέρας που περισσεύουν στη λήξη του ωραρίου και δεν είναι δυνατόν να διατεθούν την επομένη, το ίδιο στέλεχος ανέφερε πως η πολιτική της εταιρίας είναι τα μαγειρεμένα φαγητά που περισσεύουν να μην διατίθενται και γίνεται προσπάθεια να ελαχιστοποιούνται.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου