ΤΟΠΙΚΑ

Εφεραν τα Χριστούγεννα… Εντυπωσιακές βιτρίνες στον Βόλο

εφεραν-τα-χριστούγεννα-εντυπωσιακέ-244477

Γιορτινό χρώμα και άρωμα Χριστουγέννων αποπνέουν οι βιτρίνες που «φόρεσαν» ήδη τα γιορτινά τους, προαναγγέλλοντας μια ξεχωριστή περίοδο για μικρούς και μεγάλους. Χριστουγεννιάτικα δέντρα, φωτάκια και γιρλάντες, Αγιοβασίλιδες και τάρανδοι, εντυπωσιακά στολίδια, χιονισμένο τοπίο ή πιο σύγχρονες «πινελιές» συνθέτουν τη γιορτινή εικόνα των τοπικών καταστημάτων που έφεραν ήδη τα Χριστούγεννα στην πόλη, κόντρα στους δύσκολους καιρούς που είναι συνυφασμένοι με την οικονομική ύφεση.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Αρωμα Χριστουγέννων φέρνει στην πόλη η Χρυσούλα Πάρνου, η οποία κάθε χρόνο στολίζει τις βιτρίνες του καταστήματός της από τα τέλη Οκτωβρίου. «Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου μας βρίσκει πάντα με στολισμένες βιτρίνες, για να ανεβάσουμε την ψυχολογία του κόσμου, αλλά και να αισθανθούμε κι εμείς καλύτερα» αναφέρει η ίδια στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Πρωτότυπο φωτισμένο δέντρο και χριστουγεννιάτικα στολίδια

Το σκηνικό έχει αλλάξει σε οικονομικό επίπεδο, η αγορά κινείται σύμφωνα με τους ρυθμούς που έχει διαμορφώσει η περίοδος της παρατεταμένης ύφεσης, αλλά τα Χριστούγεννα, η ατμόσφαιρα της γιορτής, παραμένουν σταθερές αξίες. «Ολοι μπαίνουν στο κατάστημα και μου λένε ότι ανεβαίνει η ψυχολογία τους, βλέποντας τις στολισμένες βιτρίνες. Θέλουν να αγοράσουν δέντρα, στολίδια, φωτάκια. Ό,τι μπορεί ο καθένας και λίγο παραπάνω, το αγοράζει για να στολίσει το σπίτι του, τους δίνει χαρά» επισημαίνει η κ. Πάρνου.

Οι εορταστικές νότες παρακινούν τους καταναλωτές να στολίσουν νωρίτερα το σπίτι τους, για να χαρούν όσο περισσότερο γίνεται το χριστουγεννιάτικο τοπίο στην καθημερινότητά τους. Αρκετοί δεν διστάζουν να διαθέσουν αρκετά χρήματα για τον γιορτινό διάκοσμο, υπογραμμίζοντας ότι «αξίζει τον κόπο, γιατί γίνεται πιο όμορφη και εικόνα του σπιτιού τους».

Η ίδια επιχειρηματίας υπογραμμίζει ότι ο κόσμος έχει την ανάγκη να νιώσει τη χαρά της γιορτής, ενώ αρκετοί αξιοποιούν όλο τον χρόνο τις διακοσμητικές ιδέες που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη περίοδο, για να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον στο σπίτι τους.

Αναψαν τα φώτα της γιορτής στις βιτρίνες τοπικών καταστημάτων

Κάθε γιορτινή βιτρίνα αντιπροσωπεύει και μια διαφορετική διακοσμητική άποψη, μια πινελιά κλασσική ή και σύγχρονη ακόμη, που προσελκύει τα βλέμματα. Υπέρμαχη της σύγχρονης άποψης, η Μαργαρίτα Τσιρογιάννη, υιοθέτησε ανάλογη διακοσμητική πινελιά και χριστουγεννιάτικο ντεκόρ στη βιτρίνα του καταστήματός της, διανθίζοντας με άρωμα Χριστουγέννων την τοπική αγορά. Η έναρξη του εορταστικού κύκλου γίνεται κατά κανόνα την 1η Νοεμβρίου με τον στολισμό της βιτρίνας κι όπως επισημαίνει παράλληλα η κ. Τσιρογιάννη: «Δημιουργείται καλύτερη διάθεση, βλέποντας τον εορταστικό διάκοσμο. Πιστεύω ότι πρέπει να αναπτερώσουμε το ηθικό μας, να νιώσουμε καλύτερα πρώτα εμείς και κατόπιν ο κόσμος, που είναι ο κυρίαρχος. Το ζητούμενο και το πιο βασικό, είναι η καλή διάθεση».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου