ΤΟΠΙΚΑ

Λιγότερο κρέας αγοράζουν οι Βολιώτες

λιγότερο-κρέας-αγοράζουν-οι-βολιώτες-20749

Αισθητά μειωμένες είναι οι ποσότητες του κρέατος που αγοράζουν οι Βολιώτες στην περίοδο της κρίσης, γεγονός που μεταφράζεται αριθμητικά σε αντίστοιχη μείωση πωλήσεων της τάξης του 20% – 40% κατά μέσο όρο στα τοπικά κρεοπωλεία.

Οι οικονομικές διευκολύνσεις και οι αγορές βερεσέ, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της νέας πραγματικότητας που διαμορφώνεται σε αρκετές περιπτώσεις, συνεπεία των προαναφερθέντων, με αποτέλεσμα να διατηρούνται τα παραδοσιακά τεφτέρια και στον συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο.

Ο προβληματισμός είναι έντονος σε όλο το φάσμα του εμπορικού κόσμου, μηδέ εξαιρουμένου του κλάδου των κρεοπωλών, οι οποίοι βλέπουν το εισόδημά τους να συρρικνώνεται διαρκώς, λόγω των περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων της συντριπτικής πλειοψηφίας.

Παρά το γεγονός ότι οι τιμές έχουν διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, εντούτοις, «ο κόσμος δεν ψωνίζει όπως παλιότερα» υπογραμμίζει ο Αντώνης Κανελλόπουλος, πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Βόλου, διότι «τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, τον οδηγούν αναγκαστικά και στον περιορισμό της ποσότητας τροφίμων που προμηθεύεται» εξηγεί ο ίδιος.

Παλαιότερα, στην προ κρίσης εποχή, το κόστος της αγοράς κρέατος σε εβδομαδιαία βάση κυμαίνονταν μεταξύ 25 – 30 ευρώ, ενώ σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία δεν δαπανά άνω των 15 – 20 ευρώ εβδομαδιαίως, γεγονός που αποτυπώνει την δεινή κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει αρκετοί συμπολίτες. «Ο κόσμος ψωνίζει ανάλογα με τις ανάγκες του και προμηθεύεται κατά βάση μικρότερες ποσότητες κρέατος, προκειμένου να καλυφθούν οι ημερήσιες ή οι εβδομαδιαίες ανάγκες της οικογένειας» τονίζει ο κ. Κανελλόπουλος.

Παράλληλα ο ίδιος προσθέτει ότι όλοι οι επαγγελματίες καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, διευκολύνοντάς τους μάλιστα όταν το ζητούν, σε σχέση με την πληρωμή των ειδών που προμηθεύονται.

Η νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται λόγω της κρίσης φέρνει παράλληλα στο προσκήνιο στιγμές που θυμίζουν μετακατοχική Ελλάδα, με ανθρώπους διαφόρων ηλικιών να ζητούν βοήθεια, υλική ή χρηματική. «Το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι σύνηθες, καθώς περνούν αρκετοί σε καθημερινή σχεδόν βάση, τουλάχιστον από τα κεντρικά καταστήματα, ανεξαρτήτως ηλικίας, ζητώντας βοήθεια» τονίζει ο πρόεδρος των κρεοπωλών, για να προσθέσει «κάνουμε ότι μπορούμε, ανάλογα με τις δυνατότητές μας, προκειμένου να βοηθούμε τον κόσμο».

Όλοι ανεξαιρέτως οι επαγγελματίες, συμπεριλαμβανομένων των κρεοπωλών, έχουν επιδοθεί σ’ έναν αγώνα δρόμου, προκειμένου να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους, διατηρώντας παράλληλα τις τιμές στα ίδια επίπεδα, για ευνόητους λόγους. «Όταν πέφτει ο τζίρος και τα έξοδα βαίνουν αυξητικά, αντιλαμβάνεστε ότι όλοι αντιμετωπίζουμε δυσκολίες και καταβάλλουμε προσπάθειες για να καλύψουμε τις υποχρεώσεις μας» τονίζει ο πρόεδρος των κρεοπωλών. Σύμφωνα, τέλος, με την επισήμανση του ίδιου, οι καταστάσεις που σημειώνονται σε οικονομικό επίπεδο έχουν αντίκτυπο στους επαγγελματίες, οι οποίοι είναι δυνατοί οικονομικά, όταν και οι καταναλωτές βρίσκονται σε ανάλογη κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι προφανές ότι δημιουργείται έντονο πρόβλημα για όλους.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου