ΤΟΠΙΚΑ

Πανελλήνιο βραβείο σε μαθητή

πανελλήνιο-βραβείο-σε-μαθητή-204785

Ο Αμπντούλ από το Μαρόκο είπε… χίλιες λέξεις μέσα από μία εικόνα

Χίλιες λέξεις μέσα από μία εικόνα είπε ο μαθητής του παραρτήματος του 6ου Γυμνασίου Φυλακών Βόλου, Αμπντούλ, ο οποίος φιλοτέχνησε αφίσα στο πλαίσιο πανελλήνιου διαγωνισμού, απεικονίζοντας με χρώματα τα συναισθήματά του για το σχολείο. Ο Αμπντούλ και η γεμάτη χρώματα αφίσα του βραβεύτηκε σε πανελλήνιο σχολικό διαγωνισμό αφίσας με θέμα «Το δικό μας σχολείο…Τι μου αρέσει στην τάξη μου, γιατί το σχολείο μου είναι σημαντικό για μένα».

Ο διαγωνισμός έγινε στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Σχολικής Ψυχολογίας, το οποίο διοργανώθηκε από το Τμήμα Ψυχολογίας και το Κέντρο Ερευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.Το Παράρτημα 6ου Γυμνασίου Βόλου (στο ΕΚΚΝ Βόλου) συμμετείχε με την αφίσα που φιλοτέχνησε ο μαθητής του Αμπντούλ από το Μαρόκο. Το έργο του βραβεύτηκε το Σάββατο 21 Νοεμβρίου στο κατάμεστο από σύνεδρους και μαθητές σχολείων αμφιθέατρο της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές.Ο μαθητής σχολιάζοντας το έργο του είπε: «Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Αυτός που βλέπει την αφίσα μου θα καταλάβει… Ας δείτε το έργο μου και πιστεύω, ότι νιώσετε τα συναισθήματά μου».Η κ. Αναστασία Χατζηπλή, ως υπεύθυνη καθηγήτρια πρόσθεσε, ότι ο τρόπος που ζωγραφίζει είναι αρκετά «εύγλωττος», τα χρώματα και οι παραστάσεις περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο το σχολείο μας το οποίο αποτελεί χώρο γνώσης και κοινωνικοποίησης μέσα στη φυλακή. Επίσης τόνισε, ότι οι περιορισμοί είναι πολύ μεγάλοι αλλά η θέληση του μαθητή είναι ακόμη μεγαλύτερη για να εκφραστεί και να μας παρουσιάσει τη δική του άποψη για το σχολείο που φοιτά. Αλλωστε η ζωγραφική γενικότερα, η δημιουργική γραφή και η μουσική είναι οι αγαπημένες ενασχολήσεις των μαθητών.

Ο Διευθυντής του σχολείου Αγγελος Μιχόπουλος τόνισε, ότι κατά την 14ετή πορεία το σχολείο και οι μαθητές του έχουν βραβευτεί πολλές φορές και αυτό αποτελεί κίνητρο για τη συμμετοχή τους και μια μορφή ημιτυπικής μάθησης που ταιριάζει σε αυτού του είδους τα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι το σχολείο έχει μόνο αλλοδαπούς μαθητές, λειτουργεί και συμμετέχει κάθε χρονιά σε πολιτιστικές δραστηριότητες και εφαρμόζει στο μέτρο του δυνατού καινοτόμες δράσεις. Συνεχίζει την έκδοση της εφημερίδας του «Η Επι-Κοινωνία μας» και συνεργάζεται με άλλα παρεμφερή σχολεία.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου