ΤΟΠΙΚΑ

Τα «παράπονα»… στο Νομάρχη

τα-παράπονα-στο-νομάρχη-851206

Η «Ημέρα του Πολίτη», καινοτομία που εισήγαγε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας, ώστε οι πολίτες να έχουν άμεση επικοινωνία με τον νομάρχη, τους αντινομάρχες και στελέχη της νομαρχιακής αρχής, εγκαινιάστηκε χθες.
Η πρακτική θα εφαρμόζεται κάθε Τρίτη το πρωί 9:30-2:30 και το απόγευμα 6:30-8:30.
Μια ολόκληρη ημέρα κάθε εβδομάδα αφιερώνεται από τον νομάρχη και τους συνεργάτες του, καθώς και τους αρμόδιους αντινομάρχες, στην κατ’ ιδίαν συνάντηση με τους πολίτες, στην εξέταση των αναφορών τους για θέματα που αφορούν στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, αλλά και για άλλα ζητήματα, στα οποία η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας θα μπορούσε να μεσολαβήσει αποτελεσματικά για την επίλυση προβλημάτων του πολίτη.
Ουσιαστικά για μια ημέρα η Νομαρχία λειτουργεί ως ένας μικρός «Συνήγορος του Πολίτη» για τη Μαγνησία. Το ενδιαφέρον των συναντήσεων έγκειται στην αμεσότητα με την οποία θα αντιμετωπίζεται το πρόβλημα, καθώς θα επιλαμβάνεται αμέσως το αρμόδιο στέλεχος της ΝΑΜ. Η Νομαρχία στη συνέχεια θα επικοινωνεί με τους πολίτες, ενημερώνοντάς τους για την εξέλιξη της πορείας της υπόθεσής τους.
Όπως ανέφερε ο νομάρχης Απ. Παπατόλιας, μόνο με τέτοιες πρακτικές η αυτοδιοίκηση μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και να βελτιώσει την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.
Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο σε αυτή τη διαδικασία, όπως υπογράμμισε, είναι ότι ο πολίτης δεν παραπέμπεται από τον Άννα στον Καϊάφα, «αλλά αμέσως εντοπίζεται το στέλεχος της Νομαρχίας που είναι αρμόδιο για να επιλύσει το πρόβλημα».
Δεύτερο στοιχείο είναι ότι οι υποθέσεις δεν θα εγκαταλείπονται, αλλά η εξέλιξή τους θα παρακολουθείται στενά, ενώ ο πολίτης θα ενημερώνεται εγγράφως σε τακτά χρονικά διαστήματα για ό,τι νεότερο προκύπτει.
Τη χθεσινή πρώτη «Ημέρα του Πολίτη» τα περισσότερα ζητήματα που τέθηκαν σχετίζονταν με την Πολεοδομία και τη Διεύθυνση Υγεία, καθώς και άλλες υπηρεσίες.
Άλλοι πολίτες μετέφεραν την αγωνία τους για το θέμα της απασχόλησης και τυχόν θέσεις εργασίας.
«Θεωρώ ότι είναι σημαντική η συγκεκριμένη πρακτική για να υπάρξει κλίμα εμπιστοσύνης, διαφάνειας και βελτίωσης της δράσης της αυτοδιοίκησης», υπογράμμισε ο κ. Παπατόλιας.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου