Κενά στην ειδική αγωγή

κενά-στην-ειδική-αγωγή-56518

Δεν έχουν στελεχωθεί όλα τα τμήματα ένταξης, ούτε ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα παράλληλης στήριξης

Σε προσωπική υπόθεση εξελίσσεται προς το παρόν ο αγώνας μαθητών με ειδικές ανάγκες να συμβαδίσουν στα σχολικά μαθήματα με τους συμμαθητές τους. Η καθυστέρηση τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις τάξεις προκειμένου να παρέχουν παράλληλη στήριξη σε μαθητές που έχουν ανάγκη, δημιουργεί προβλήματα στην ομαλή εξέλιξη των μαθημάτων, ενώ και οι γονείς αγωνιούν για τα παιδιά τους που μένουν πίσω στη σχολική ύλη.

Ενα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους και η κατάσταση στην ειδική αγωγή σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, δεν έχει ακόμη ομαλοποιηθεί.

Από τα συνολικά 32 αιτήματα της τοπικής διεύθυνσης για εκπαιδευτικούς προκειμένου να στελεχώσουν τα τμήματα ένταξης στα σχολεία αλλά και τις θέσεις παράλληλης στήριξης μέσα στις σχολικές αίθουσες, ικανοποιήθηκαν τα 20.

Εμπλοκή στους πίνακες των δασκάλων και νηπιαγωγών ειδικής αγωγής, δημιουργεί πρόβλημα στην τοποθέτηση των εκπαιδευτικών. Οι πίνακες συντάσσονται εκ νέου και οι τοποθετήσεις αναμένεται να γίνουν την επόμενη εβδομάδα. Ηδη όμως οι μαθητές με ειδικές ανάγκες έχουν χάσει πολύτιμες ώρες μαθημάτων και η αγωνία των γονέων είναι έκδηλη.

Σημειώνεται ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής γίνονται μέσω ΕΣΠΑ αντί μέσω προγράμματος εθνικών πόρων.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου