«Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» από τη νέα σχολική χρόνια

Τελευταία ενημέρωση: 2018-12-12, 15:17:51
«Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» από τη νέα σχολική χρόνια

Η Συντονιστική Επιτροπή Έργου «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» (ΜΝΑΕ) σε συνεργασία με την ΠΔΕ Θεσσαλίας πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου, ενημερωτική συνάντηση για τους Διευθυντές των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) της Π.Δ.Ε. Θεσσαλίας, στο Αμφιθέατρο του 7ου ΕΠΑ.Λ. Λάρισας.

Η εκδήλωση έγινε με στόχο την ενημέρωση- ευαισθητοποίηση των σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ σχετικά με το πρόγραμμα ΜΝΑΕ του ΥΠΠΕΘ. Το πρόγραμμα ΜΝΑΕ υλοποιήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2017-2018 πιλοτικά, από εννέα ΕΠΑΛ της χώρας με ιδιαίτερη επιτυχία, με τα δικά τους σχέδια δράσης, δίνοντας ένα ισχυρό μήνυμα εξωστρέφειας προς την τοπική κοινωνία. Για τη νέα σχολική χρόνια το ΥΠΠΕΘ προωθεί την καθολική εφαρμογή σε όλα τα ΕΠΑΛ.

Στην εκδήλωση κατά την έναρξη απεύθυνε χαιρετισμό η Ελένη Αναστασοπούλου Περιφερειακή Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και στη συνέχεια ο Θέμης Κοτσιφάκης, Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Έργου ΜΝΑΕ παρουσίασε τις «αλλαγές στα ΕΠΑ.Λ. και το πρόγραμμα ΜΝΑΕ: Στόχοι, πνεύμα, πυλώνες, εφαρμογή - Από τα 9 ΕΠΑΛ της πιλοτικής φάσης στην καθολική εφαρμογή».

Για τους «πυλώνες του ΜΝΑΕ»

  1. «Ψυχολόγοι» μίλησε η Χριστοδουλάκη Ιωάννα, Ψυχολόγος, 1ο ΕΠΑ.Λ. Λαγκαδά, 
  2. «Σύμβουλος καθηγητής» ο Κικίλιας Δημήτριος, Σύμβουλος καθηγητής Εκπαιδευτικός ΠΕ03, Υποδιευθυντής 1ου ΕΠΑ.Λ. Καισαριανής,
  3. Τη «Συνδιδασκαλία» ανέλυσε ο Θανάσης Στράντζαλος, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ.

Για τα Σχέδια Δράσης αναφέρθηκαν οι Βασίλης Μάτσος, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Έργου ΜΝΑΕ και ο Αναστάσιος Νταμπίζας, Συντονιστής της ομάδας έργου ΜΝΑΕ, από το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ».

Την εκδήλωση συντόνισε η Θεοδώρα Κουλίνου, Διευθύντρια του 3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Αγίων Αναργύρων, που συμμετείχε στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ. Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης που οργανώθηκε σε 4 συνεδρίες αναπτύχθηκε συζήτηση και τέθηκαν πολλές διευκρινιστικές ερωτήσεις.

Το έντονο και αμείωτο ενδιαφέρον των παρευρισκομένων εκπαιδευτικών είχε ως αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί η εκδήλωση στις 4 μμ.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η πιλοτική εφαρμογή ανέδειξε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα με πρόσληψη ψυχολόγων, συνδιδασκαλία από 2 εκπαιδευτικούς στα Ελληνικά και Μαθηματικά στην Α τάξη για την υποστήριξη των μαθητών, η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών αλλά και η δημιουργία δικτύων ανάμεσα στα ΕΠΑΛ αναβάθμισε το κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο της δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης. 

Η καθολική εφαρμογή στα ΕΠΑΛ της χώρας θα συμβάλλει στην ενίσχυση και αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

 

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
7
=