ΤΟΠΙΚΑ

Παραμένει αναξιοποίητος ο «ΙΑΣΩΝ» παρά την ηλεκτροδότησή του

παραμένει-αναξιοποίητος-ο-ιασων-πα-332142

Καμία αίτηση για την ενοικίαση των καταστημάτων

Φρούδα αποδεικνύεται μέχρι στιγμής η ελπίδα ότι μετά την ολοκλήρωση του υποσταθμού μέσης τάσης ο αραχνιασμένος επιβατικός σταθμός «Ιάσων» του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου θα έπαιρνε επιτέλους ζωή.

Οι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις άλλαξαν το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε το προηγούμενο διάστημα από εταιρείες που νοικιάζουν κότερα να εγκαταστήσουν τα γραφεία τους στο ισόγειο του κτιρίου και ο επιβατικός σταθμός να ανοίξει επιτέλους της πύλες του έστω και για διαφορετικό σκοπό από αυτόν που είχε αρχικώς κατασκευαστεί.

Τον Αύγουστο που ηλεκτροδοτήθηκε ο επιβατικός σταθμός με την ολοκλήρωση των έργων, μετά την τραπεζική αργία και τα capital controls το ενδιαφέρον εκμηδενίστηκε, καθώς κανένας από τους ενδιαφερόμενους, σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπέβαλε αιτήσεις στον ΟΛΒ προκειμένου να ενοικιάσουν έστω και ένα από τα δεκατέσσερα καταστήματά του.

Επιπλέον, εκτιμάται ότι αρκετοί επιχειρηματίες εστίασης στην απόφασή τους για ενοικίαση των καταστημάτων θα μετρούσαν ιδιαίτερα τους ελέγχους του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου για την πάταξη της παραβατικότητας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως αναφέρθηκε, επιδεικνύεται υπερβάλλον ζήλος.

Υπενθυμίζεται ότι στον πρώτο όροφο ενοικιάζονται συνολικά δεκατέσσερα καταστήματα με ποσό ανταλλάγματος σύμφωνα με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΒ από 400 έως και 550 ευρώ ανάλογα με την έκτασή τους.

Τα υπόλοιπα πέντε αποφασίστηκε να μην παραχωρούνται για χρήση με το σκεπτικό ότι είναι αμιγώς εσωτερικού χώρου καθώς στερούνται πρόσοψης και απ’ ευθείας επικοινωνίας.

Στο μεταξύ, συνεχίζεται μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου η υποβολή μη δεσμευτικών προσφορών για τον τρόπο αξιοποίησης των δύο μεγάλων αιθουσών έκτασης περίπου 885 τετραγωνικών η κάθε μία στον πρώτο όροφο του επιβατικού σταθμού μετά από πρόσκληση του ΟΛΒ.

Ενδιαφερόμενοι έχουν επισκεφτεί τις δύο αίθουσες και ορισμένα από τα σχέδια που έχουν εκφραστεί αφορούν στη δημιουργία Γυμναστηρίου και στη διάθεση των χώρων για δεξιώσεις.

Να επισημανθεί ότι ο επιβατικός σταθμός ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2002 και κόστισε συνολικά πάνω από 6 εκατ. ευρώ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου