ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Επιτακτική ανάγκη η ίδρυση ενός Πανθεσσαλικού Ελληνο-Αγγλικού Κολλεγίου στον Βόλο

επιτακτική-ανάγκη-η-ίδρυση-ενός-πανθε-299419

Ανοιχτή επιστολή προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Εμπορικό Επιμελητήριο Μαγνησίας, τη Δημοτική Αρχή Βόλου, τη Λιμενική Αρχή και τον Δήμο Λίμνης Πλαστήρα.

Του Δημήτρη Αντωνίου, Καθηγητή Αγγλικής

Β.Α., Kατόχου MastersΠαιδαγωγικής και Γλωσσολογίας

aglo.academia@gmail.com – 2421053598

Αξιότιμοι Κύριοι,

Ενόψει των ραγδαίων εξελίξεων που σημειώνονται στη χώρα μας, και ιδιαίτερα στην άμεση περιοχή μας, και συγκεκριμένα στον Βόλο, θεωρώ υποχρέωσή μου, αλλά και καθήκον ως υπεύθυνος δημότης, ως εκπαιδευτικός, αλλά και ως παράγων της ιδιωτικής εκπαίδευσης στον τομέα της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, θα σας εκθέσω τις απόψεις μου όσον αφορά στην Επιτακτική Ανάγκη Ίδρυσης ενός Πανθεσσαλικού Ελληνο-Αγγλικού Σχολείου στον Βόλο.

Λαμβάνοντας υπόψιν:

Α) Την πρόσφατη Αμυντική Συμφωνία Ελλάδος – ΗΠΑ.

Β) Την 111 Πτέρυγα Μάχης της Νέας Αγχιάλου.

Γ) Τα ελικόπτερα Απάτσι και Μπλακ Χοκς στο Στεφανοβίκειο.

Δ) Το Στρατόπεδο Γεωργούλα για Αμερικανούς πεζοναύτες.

Ε) Την πρόσφατη συμφωνία του Δήμου Βόλου για υγροποίηση αερίου στο λιμάνι του Βόλου, καθίσταται προφανές η επιτακτική ανάγκη ενός Ελληνο-Αγγλικού σχολείου – κολλέγιο με Πανθεσσαλική εμβέλεια. Οι εκατοντάδες οικογένειες Αμερικανών που πρόκειται να εγκατασταθούν στην περιοχή μας, θα έχουν άμεση ανάγκη ενός σχολείου που περιγράφεται στη συνέχεια.

Θεωρείται απολύτως βέβαιο πως εάν οι αναφερόμενοι επίσημοι θεσσαλικοί φορείς δεν δραστηριοποιηθούν να ιδρύσουν ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα για τα παιδιών των Αμερικανών οικογενειών που θα εγκατασταθούν στην περιοχή μας, κάποιος άλλος φορέας ή ιδιώτης θα ενδιαφερθεί… με αποτέλεσμα εμείς να αισθανόμαστε ότι υποφέρουμε από έλλειψη οξυδέρκειας.

Στο παρελθόν, και συγκεκριμένα στην δεκαετία του ’80 και ’90, προσωπικά, και χωρίς την οικονομική συνδρομή κανενός, αλλά μόνο με την εμπιστοσύνη των γονέων που μου εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους, ίδρυσα, λειτούργησα και διοίκησα ένα σχολείο Μοντέλο, οι απόφοιτοι του οποίου σήμερα κατέχουν θέσεις διεθνούς αλλά και παγκοσμίου αναγνώρισης. Ήταν η μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που έγινε ποτέ στην πόλη μας με εξαίρεση το Γαλλικό Ινστιτούτο, το οποίο ήταν έργο της Κυβέρνησης της Γαλλίας. Μόνο με το Γαλλικό Ινστιτούτο θα μπορούσαν να συγκριθούν τα Εκπαιδευτήριά μου. Επιπροσθέτως, ποτέ δεν κατηγορήθηκα για οτιδήποτε και από οποιονδήποτε.

Οσον αφορά στην τύχη των Εκπαιδευτηρίων μου, ας όψονται οι άρπαγες και το σημερινό ΠΩΛΕΙΤΑΙ επιβεβαιώνει τις πράξεις τους (Το άδικον ουκ ευλογείται).

ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ

Α) Συμβαίνει να έχω στην αποκλειστική ιδιοκτησία μου ένα οικόπεδο μεταξύ Μαράθου και Κριθαριάς, συνολικής εκτάσεως δέκα τριών χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων, με άμεση προοπτική να διπλασιαστεί, ακόμα και να τριπλασιαστεί, σε πολύ χαμηλή τιμή, διότι τα όμορα αγροκτήματα είναι στην κυριολεξία εγκαταλελειμμένα και δεν προσφέρουν κανένα εισόδημα. Στο σημερινό εμβαδόν του οικοπέδου μπορούν να κτισθούν τρεις χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα.

Β) Το συγκεκριμένο οικόπεδο απέχει μόνο δέκα χιλιόμετρα από το Δημαρχείο του Βόλου.

Γ) Η ακτή της θάλασσας της Κριθαριάς απέχει μόλις τετρακόσια μέτρα από το οικόπεδο και είναι πεντακάθαρη και ελκυστικότατη για κολύμβηση από μικρά παιδιά έως και ενήλικες.

Δ) Ολόκληρη η περιοχή εκατοντάδων στρεμμάτων είναι απαλλαγμένη από πάσης φύσεως ρύπους, ήχους, οσμές ή απόβλητα και είναι χαρακτηρισμένη ως περιοχή ανάπτυξης τουρισμού.

Ε) Σε διακόσια μέτρα από την ακτή για κολύμπι, υπάρχει μαρίνα και θαλάσσιος χώρος για θαλάσσια σπορ.

Ζ) Δίπλα από την ίδια ακτή υπάρχει γήπεδο ποδοσφαίρου και μπάσκετ αρκετών δεκάδων στρεμμάτων, που μπορεί άμεσα να χρησιμοποιηθεί, διότι είναι χώρος που ανήκει στο δημόσιο.

Η) Άριστη δυνατότητα εγκατάστασης Summer Campγια παιδιά από όλη την Ελλάδα αλλά και κυρίως για παιδιά του απόδημου ελληνισμού.

Θ) Προσωπικά δεν προτίθεμαι να πουλήσω τον χώρο και να επιβαρύνω τον φορέα ίδρυσης ή να είμαι ο στρατηγικός επενδυτής. Ένα λογικό ενοίκιο για την επιβίωσή μου θα είναι αρκετό.

Ι) Ο συγκεκριμένος χώρος μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει πόλο έλξης Ιδιωτικών Αμερικανικών ή Βρετανικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με ότι οφέλη αυτό συνεπάγεται για ολόκληρη τη Θεσσαλία και όχι μόνο.

Κ) Το γνωστό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ της Θεσσαλονίκης συμβαίνει να φιλοξενεί φοιτητές από όλα τα Βαλκάνια, μη εξαιρουμένης της γείτονος Τουρκίας, με τα ογδόντα της εκατομμύρια πληθυσμό. Ο Βόλος γιατί να μην μπορεί να πράξει το ίδιο; Επιπροσθέτως εμείς διαθέτουμε και καθαρή θάλασσα, πράγμα που στερείται το ΑΝΑΤΟΛΙΑ.

Λ) Καθώς βλέπετε, εκθέτω τις απόψεις μου αλλά και τα όνειρά μου και θεωρώ ευτυχή τον εαυτό μου, διότι δεν έχω να κρύψω τίποτα. Ακόμα και το βιογραφικό μου είναι στην διακριτική ευχέρεια της στήλης να το δημοσιεύσει.

Μ) Όταν οι στόχοι μας αποσκοπούν στο κοινό συμφέρον, όφελος και ιδιαίτερα στην πρόοδο των παιδιών και την εξέλιξή τους, πρέπει να δημοσιεύονται προς ενημέρωση του κοινού.

Ν) Στο παρελθόν, ως Εκπαιδευτήρια ΑΝΤΩΝΙΟΥ δημοσιεύαμε τις επιτυχίες των μαθητών μας και διαφημίζαμε ότι είχαμε τους νεότερους πτυχιούχους Αγγλικής της Ευρώπης, χωρίς οποιοσδήποτε να το αμφισβητήσει. Επιπλέον, αξιοποιούσαμε τις δυνατότητες των μικρών μας μαθητών στο έπακρο.

Ξ) Σήμερα με παρρησία και ταπεινότητα, ας μου επιτραπεί να δημοσιοποιήσω τις φιλοδοξίες μου για το εγγύς μέλλον προς όφελος της προόδου των νέων ανθρώπων και της αξιοποίησης των εν δυνάμει δυνατοτήτων που διαθέτουν τα μικρά παιδιά, όπως πράξαμε και στο παρελθόν. Προσωπικά, διατίθεμαι να υποστηρίξω, να πείσω και να απαντήσω δημοσίως οτιδήποτε προτείνω ενώπιον οποιουδήποτε ακροατηρίου.

Σύντομο βιογραφικό Δημήτρη Αντωνίου

Ο Δημήτρης Αντωνίου γεννήθηκε στην Κερασιά της Καρδίτσας, σημερινό Δήμο της Λίμνης Πλαστήρα, και μετά την αποφοίτησή του από το Λύκειο Βόλου, τα αδέλφια του τον κάλεσαν στη Βοστόνη της Μασσαχουσέττης των Η.Π.Α. για να συνεχίσει τις πανεπιστημιακές του σπουδές.

Άρχισε να μαθαίνει τα πρώτα του αγγλικά με ιδιαίτερα μαθήματα από τον Καθηγητή του Πανεπιστημίου τους Βοστόνης κ. Κωστή Κώστα, συνέχισε την εκμάθηση της αγγλικής στο Boston School of Modern Languages και στη συνέχεια στο Newman Preparatory School όπου και ολοκλήρωσε τις γνώσεις του στην αγγλική γλώσσα, ώστε να παρακολουθήσει πανεπιστημιακές σπουδές.

Έγινε δεκτός και παρακολούθησε μαθήματα στο Ελληνικό Κολέγιο του Brookline της Βοστόνης αλλά στη συνέχεια έκανε μεταγραφή στο EMERSON COLLEGE από όπου και αποφοίτησε λαμβάνοντας Bachelor of ARTS, με πρώτη έμφαση στην αγγλική και αμερικάνικη λογοτεχνία και δευτερεύουσα έμφαση την ομιλητική.

Στη συνέχεια φοίτησε στην μεταπτυχιακή παιδαγωγική σχολή του Harvard, αλλά ολοκλήρωσε το πρώτο του μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Northeastern, όπου έλαβε το πτυχίο Master στην Παιδαγωγική. Στη συνέχεια έγινε δεκτός από το Πανεπιστήμιο της Βοστόνης Boston University για το διδακτορικό του, αλλά δεν το ολοκλήρωσε και αντί του διδακτορικού έλαβε δεύτερο Master στην Γλωσσολογία.

Παράλληλα με τις μεταπτυχιακές του σπουδές υπηρέτησε ως Senior Supervisor Ανώτερος Επιθεωρητής στη Δίγλωσση Εκπαίδευση στο Υπουργείο Παιδείας της Μασσαχουσέττης στη Βοστόνη. Σ’ αυτή τη θέση υπηρέτησε για μία τριετία. Πριν επιστρέψει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Βόλο, όπου ίδρυσε τα Εκπαιδευτήρια Αντωνίου, ένα σχολείο πρότυπο τόσο από αρχιτεκτονικής, όσο και από εκπαιδευτικής άποψης.

Στις δεκαετίες του ’80 και ’90 τα Εκπαιδευτήρια Αντωνίου διεκδικούσαν τους νεότερους πτυχιούχους αγγλικής της Ευρώπης, δεδομένου ότι οι απόφοιτοι των Εκπαιδευτηρίων αποκτούσαν πιστοποιητικά γλωσσομάθειας της αγγλικής, Lower & Proficiency των Πανεπιστημίων Michigan & Cambridge σε ηλικίες 11, 12 και 13 ετών.

Τα Εκπαιδευτήρια μεταβιβάστηκαν σε άλλους το 1998.

Από τη δεκαετία του ’80 μέχρι και σήμερα είναι τακτικός αρθρογράφος στις εφημερίδες του Βόλου και τα άρθρα του κυμαίνονται από κοινωνικά, γλωσσολογικά και παιδαγωγικά.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου