Τέλος οι κοπάνες σε Γυμνάσια και Λύκεια

Τελευταία ενημέρωση: 2010-08-07, 00:00:00
Τέλος οι κοπάνες σε Γυμνάσια και Λύκεια
<p>Στη δραστική μείωση του αριθμού των απουσιών των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου πρόκειται να προχωρήσει από τη φετινή σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας, όπως προανήγγειλε η Αννα Διαμαντοπούλου.<br /> «Το φαινόμενο αυτό είναι αδιανόητο και προσβλητικό. Τα παιδιά, επειδή έχουν το δικαίωμα της συμπλήρωσης 150 απουσιών από τη σχολική αίθουσα, προσκομίζουν πλαστά δικαιολογητικά για υποτιθέμενα προβλήματα υγείας. Είναι ντροπή για τη χώρα στο τέλος της σχολικής χρονιάς να προσκομίζονται αυτά τα καταφανώς πλαστά δικαιολογητικά και να ξέρει από τα 17 και τα 18 του χρόνια το κάθε παιδί ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να πάρει πλαστά έγγραφα και χαρτιά που θα τα υπογράφει ιατρός, τα προσκομίζει ο γονιός και τα αποδέχεται ο καθηγητής» δήλωσε η υπουργός. <br /> Η κ. Διαμαντοπούλου επισήμανε ότι, για να μπει οριστικό τέλος σε αυτή την πρακτική, θα μειωθεί δραστικά το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο απουσιών, ενώ θα ακολουθείται και διαφορετικός τρόπος αιτιολόγησης και τεκμηρίωσης των απουσιών που οφείλονται ή αποδίδονται σε πρόβλημα υγείας.<br /> &#160;</p> <p><strong>Αλλαγές στην Τριτοβάθμια <br /> </strong>Τα προβλήματα στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έχουν φτάσει τα πανεπιστήμια στα όριά τους και γι' αυτό επείγουν σοβαρές και βαθιές αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τόνισε η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, για το θέμα των βιοκλιματικών σχολείων και τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας στα σχολικά κτήρια.<br /> Αναφερόμενη στα προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως τα διαπίστωσε η ανεξάρτητη Αρχή Ποιότητας (ΑΔΙΠ), η κα Διαμαντοπούλου σημείωσε ότι η κοινωνία και η ακαδημαϊκή κοινότητα είναι έτοιμες για αυτές τις αλλαγές και πρόσθεσε ότι σχετική διαβούλευση θα αρχίσει το Σεπτέμβριο και θα καταλήξει σε νόμο-πλαίσιο.<br /> Η Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση διαπίστωσε σοβαρά προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε έκθεση η οποία συντάχθηκε βάσει των εσωτερικών αξιολογήσεων που έστειλαν τα ίδια τα πανεπιστημιακά τμήματα.<br /> <br /> <strong>Βιοκλιματικά σχολεία<br /> </strong>Σε ό,τι αφορά στη συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, οι δύο υπουργοί αναφέρθηκαν αναλυτικά στην υλοποίηση μιας συνολικής πολιτικής για το «Σχολείο και την Ενέργεια». <br /> Τονίστηκε η ανάγκη αφενός να υποστηριχθούν δράσεις για την αναβάθμιση της εξοικονόμησης ενέργειας στα σχολικά κτίρια και αφετέρου να εφαρμοστούν πιλοτικά προγράμματα παραγωγής ενέργειας με τη χρήση -κυρίως- φωτοβολταϊκών συστημάτων, πρωτοβουλία που θα δώσει ενεργειακή αυτάρκεια και έσοδα στις σχολικές μονάδες. <br /> Παράλληλα, αποφασίστηκε η κατασκευή βιοκλιματικών σχολείων σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο ενός πρότυπου προγράμματος. <br /> Έμφαση δόθηκε στο θέμα της σχολικής στέγης στην Αθήνα, ως κεντρικό στοιχείο των αναπλάσεων που θα γίνουν στην πόλη και ειδικά στις υποβαθμισμένες περιοχές του κέντρου, για την αναζωογόνηση της γειτονιάς. <br /> Θα γίνει λεπτομερής καταγραφή 100 χώρων και για 20 απ' αυτούς θα κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες απεμπλοκής τους.<br /> <br /> &#160;</p>
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
3
=