ΤΟΠΙΚΑ

Νέα τετραετία έργων στον Δήμο Βόλου

νέα-τετραετία-έργων-στον-δήμο-βόλου-376414

Σε προτεραιότητα Μουσείο Αργούς, λιμάνι και νερό – Ξεκινά η Καραμπατζάκη και ολοκληρώνονται πάρκινγκ Φιλελλήνων, Θέατρο

Οι δύο κυκλικοί κόμβοι που απομένει να κατασκευαστούν στον Βόλο, στη συμβολή των οδών Αθηνών – Λαρίσης και στο τέρμα της οδού Πολυμέρη, όπως επίσης και η κατασκευή νέας γέφυρας στην εθνική οδό Βόλου – Αθηνών στο ύψος του Ιερού Ναού του Προφήτη Ηλία στις Αλυκές θα είναι τα κυρίαρχα ζητήματα που αναμένεται να θέσει ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος στον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, στη συνάντηση που είχαν σήμερα στο υπουργείο στην Αθήνα.

Το ραντεβού μεταξύ των δύο έκλεισε ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος, ο οποίος παρέλαβε όπως και οι υπόλοιποι βουλευτές πλήρη φάκελο με τα 11 έργα προτεραιότητες για τον Δήμο Βόλου.

Οπως ανέφερε ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος στη χθεσινή εκπομπή του Σωτήρη Πολύζου στην TRT «Κεντρική Ελλάδα Καλησπέρα», οι δύο κυκλικοί κόμβοι έχουν ενταχθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και στη σημερινή συνάντηση θα ζητήσει επιβεβαίωση της χρηματοδότησης. Στα σχέδια του Δήμου Βόλου είναι επίσης η δημιουργία ενός ακόμη κόμβου στη Ν. Ιωνία, στην οδό Βενιζέλου, κάτω από τις γραμμές του ΟΣΕ.

Θα διεκδικήσει επίσης χρηματοδότηση για την κατασκευή νέας γέφυρας στην είσοδο της πόλης στην Αθηνών στο ύψος του Προφήτη Ηλία. Το υπάρχον γεφυράκι κατασκευάστηκε πριν από επτά δεκαετίες για να εξυπηρετεί οχήματα με μικρό τονάζ και… κάρα, κι όμως σήμερα, δέχεται τον όγκο της κυκλοφορίας της εθνικής οδού Βόλου – Αθηνών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών. Κάτοικοι της συνοικίας Νέων Παγασών έχουν ζητήσει πολλές φορές την κατασκευή νέας γέφυρας στο Αλιγαρόρεμα καθώς η σημερινή είναι στενή και αμφιβόλου στατικότητας.

Ξεκινά η Καραμπατζάκη

Τα παραπάνω αποτελούν έργα προτεραιότητας για τη δημοτική αρχή Βόλου για τη νέα τετραετία δεν είναι όμως τα μόνα. Όπως τόνισε ο κ. Μπέος μέσα στο φθινόπωρο θα ξεκινήσει το έργο της ανάπλασης των παρόχθιων του Κραυσίνδωνα, Ζάχου και Καραμπατζάκη. Αυτή τη στιγμή ο φάκελος του έργου βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 1,7εκατ. ευρώ που προβλέπει δημιουργία οδών ήπιας κυκλοφορίας στη Ζάχου και στην Καραμπατζάκη που θα λειτουργούν ως ζεύγος μονοδρόμων και παράλληλα ανάπλαση των πεζοδρομίων, δημιουργία ποδηλατοδρόμων, νέες φυτεύσεις, νέο φωτισμό, παγκάκια. «Πρόκειται για ένα έργο που θα ζηλέψουν πολλές πόλεις. Εχει σχεδιαστεί με αγάπη και μεράκι. Δεν θα ταλαιπωρείται ολόκληρη η πόλη για να έχουν κάποιοι προσωπικές αυλές πάνω στην Καραμπατζάκη», είπε σε αυστηρό τόνο.

Σε εξέλιξη πάρκινγκ και θέατρο

Σε εξέλιξη βρίσκονται όμως μια σειρά ακόμη έργων. Εντός φθινοπώρου (Οκτώβριο με Νοέμβριο) αναμένεται να παραδοθεί ο καταθλιπτικός αγωγός που θα ενεργοποιείται σε περίπτωση βλάβης στον υπάρχων αγωγό του αποχετευτικού και θα αποφεύγεται η διάθεση λυμάτων στη θάλασσα. Πριν από το Πάσχα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και το πάρκινγκ της Φιλελλήνων σύμφωνα με τον εργολάβο, ενώ το Δημοτικό Θέατρο Βόλου που ανακατασκευάζεται αναμένεται να παραδοθεί προς χρήση στην πόλη στις αρχές του 2021.

Προτεραιότητα για Αργώ και Πανθεσσαλικό

Ο δήμαρχος έθεσε και νέες προτεραιότητες για τη νέα θητεία που ξεκίνησε. Στην κορυφή της ατζέντας βρίσκεται το Μουσείο της Αργούς για το οποίο θα έχει συνάντηση τη Δευτέρα με τη διαχειριστική αρχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Πριν το τέλος του χρόνου ο Δήμος Βόλου περιμένει και την πολυπόθητη παραχώρηση του Πανθεσσαλικού, που όπως δήλωσε ο κ. Μπέος θα αξιοποιηθεί προς όφελος των πολιτών και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αθλητικές εγκαταστάσεις στην περιοχή θα δημιουργηθεί ένα σύγχρονο αθλητικό χωριό για τους δημότες.

Αποκάλυψε επίσης ότι την ερχόμενη Δευτέρα πρόκειται να υπογραφτεί σύμβαση με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τη διαμόρφωση του Ελικοδρομίου προκειμένου να καταστεί ένας πνεύμονας ζωής.

Στοίχημα το νερό και το λιμάνι

Για τον δήμαρχο Βόλου που έχει αναλάβει και την προεδρεία της ΔΕΥΑΜΒ, μεγάλο στοίχημα αποτελεί όπως σημείωσε η διαχείριση των υδατικών πόρων. Το master plan αναμένεται να παραδοθεί τον Νοέμβριο και στη συνέχεια θα διερευνηθεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των έργων που προβλέπονται είτε από το Πράσινο Ταμείο είτε από την Ε.Ε.

Ζωηρό είναι και το ενδιαφέρον για το λιμάνι του Βόλου, με τον κ. Μπέο να αποκαλύπτει ότι σε συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κ. Αγοραστό, ο Δήμος θα συμμετέχει σε ΣΔΙΤ (σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου φορέα) για τη διεκδίκησή του και την αξιοποίησή του. «Το ΤΑΙΠΕΔ το βλέπει θετικά», σημείωσε ο δήμαρχος θέτοντας ως πρώτη προτεραιότητα αν επιτευχθεί ο στόχος, την απομάκρυνση της δραστηριότητας του σκραπ από την προβλήτα που σήμερα επιβαρύνει τη συνοικία του Παλιού Λιμεναρχείου.

Δεν σταμάτησε ποτέ το εργοστάσιο επεξεργασίας απορριμμάτων

«Είναι μονόδρομος», είπε ο Αχ. Μπέος και επικαλέστηκε μελέτη του Π.Θ. που δείχνει μηδενική επιβάρυνση

«Το εργοστάσιο δεν σταμάτησε ποτέ. Από εμάς δεν υπήρχε καμία παύση. Είναι μονόδρομος και μία απάντηση σε όλους τους γραφικούς που λένε για τα φορτία της ΑΓΕΤ. Να παράγουμε εμείς και να ξέρουμε τι παράγουμε, αν είναι νόμιμο ή όχι», αποκάλυψε εξάλλου χθες στη συνέντευξή του στον Σωτ. Πολύζο ο κ. Μπέος για τη μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στον ΧΥΤΑ για την παραγωγή SRF.

Μάλιστα ο κ. Μπέος ζήτησε «να σταματήσουν να τρομάζουν τον κόσμο και να τρομοκρατούν χωρίς αποδείξεις και στοιχεία» και επικαλέστηκε πρόσφατη παρουσίαση στον ίδιο έρευνας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σύμφωνα με την οποία «από Διμήνι έως Γορίτσα και Αγριά δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση στο έδαφος».

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου