ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Γρήγορη αποκατάσταση των υποδομών

γρήγορη-αποκατάσταση-των-υποδομών-289511

Αποδέκτες μηνυμάτων συμπαράστασης από κάθε γωνιά της γης γίνονται οι ξενοδόχοι της Σκοπέλου, οι οποίοι εκτιμούν ότι η αποκατάσταση των υποδομών που έχουν υποστεί τεράστιες ζημιές από την πρόσφατη θεομηνία, θα συμβάλει αποφασιστικά στη διασφάλιση της τουριστικής κίνησης της νέας σεζόν. Οι ξένοι τουρίστες, πολλοί από τους οποίους επισκέπτονται κάθε χρόνο το νησί, εκφράζουν τηλεφωνικά την ανησυχία τους για τη βιβλική καταστροφή που υπέστη η Σκόπελος και τη συμπαράστασή τους στους επιχειρηματίες, οι οποίοι καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες προκειμένου να ορθοποδήσουν και πάλι. Κύμα παγκόσμιας συμπάθειας εκδηλώνεται για τη Σκόπελο, ενώ παράλληλα οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, υπενθυμίζουν προς κάθε κατεύθυνση ότι πρέπει να υλοποιηθούν με τη διαδικασία του κατεπείγοντος οι διαδικασίες αποκατάστασης των ζημιών σε δρόμους και λιμάνι.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Γιάννης Γιολδάσης, μέλος του Δ.Σ. της Ενωσης Ξενοδόχων της Σκοπέλου, ανέφερε ότι «εάν οι υπηρεσίες ανταποκριθούν άμεσα και αρχίσει το συντομότερο δυνατό η διαδικασία αποκατάστασης των ζημιών, δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στο νησί. Σε αντίθετη περίπτωση, η ολιγωρία θα επιφέρει δυσμενή αποτελέσματα». Ο ίδιος επαγγελματίας επεσήμανε ότι είναι σημαντική η αποκατάσταση τμήματος του λιμανιού που έχει υποστεί καθίζηση, διότι είναι βασικό για το νησί να αποκατασταθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σε τμήμα της βασικής πύλης εισόδου, που είναι το λιμάνι της Σκοπέλου.

Στο μεταξύ, καταφθάνουν διαρκώς, μηνύματα συμπαράστασης από παντού, ενώ έχουν ήδη καταγραφεί και οι πρώτες προκρατήσεις της νέας σεζόν. Ο κ. Γιολδάσης δήλωσε αισιόδοξος ότι θα αποκατασταθούν τα προβλήματα, τονίζοντας παράλληλα ότι «είμαι προβληματισμένος και ανήσυχος, διότι δεν γνωρίζω αν η πολιτεία θα κινηθεί γρήγορα και με την αποφασιστικότητα που πρέπει».

Δεκάδες τηλεφωνήματα συμπαράστασης δέχτηκε από το εξωτερικό και η Μαρία Βογιατζόγλου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Ενωσης Ξενοδόχων της Σκοπέλου, η οποία επεσήμανε ότι «έχουμε δεχτεί πολλά e mail από πελάτες μας που αγαπούν το νησί και ζητούν ανήσυχοι πληροφορίες για το μέγεθος της καταστροφής». Η ίδια επιχειρηματίας ήταν κατηγορηματική και τόνισε ότι «πρέπει να αποκατασταθούν οι υποδομές και πρέπει να βοηθήσουν όλοι, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος. Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξει πρόβλημα».

Η καμπάνια των ξενοδόχων που έχει ως στόχο την αποκατάσταση των υποδομών και της πρότερης εικόνας του νησιού, θα ξεκινήσει σύντομα και το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα διατεθεί για το συγκεκριμένο σκοπό. «Η εικόνα του νησιού είναι καθοριστική και γι’ αυτό το λόγο πήραμε την απόφαση ως Ενωση Ξενοδόχων να συνδράμουμε την προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων, προκειμένου να αποκατασταθεί το τμήμα του λιμανιού που έχει καταστραφεί» όπως ανέφερε η κ. Βογιατζόγλου, η οποία εξέφρασε παράλληλα την αισιόδοξη σκέψη ότι θα επιτευχτεί ο στόχος.

Ανάλογες θέσεις διατύπωσε από την πλευρά της η πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου Μαίρη Διαμάντη, η οποία υπογράμμισε ότι «αν δεν αποκατασταθούν οι υποδομές που έχουν υποστεί ζημιές και κυρίως το λιμάνι, θα έχουμε πρόβλημα, διότι είναι καθοριστική η πρώτη εικόνα για τους επισκέπτες». Η κ. Διαμάντη τόνισε, παράλληλα, ότι «όσο νωρίτερα ξεκινήσει η διαδικασία αποκατάστασης των ζημιών, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε».

Φύση και θέση αισιόδοξη, η πρόεδρος των ξενοδόχων της Σκοπέλου, τόνισε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή να προσπάθεια, προκειμένου να κλείσουν το συντομότερο δυνατό οι πληγές που άνοιξε η κατακλυσμιαία νεροποντή. Παράλληλα, ωστόσο, η κ. Διαμάντη δήλωσε «προβληματισμένη διότι οι διαδικασίες πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο πεντάμηνο», μακριά από τους «σκοπέλους» της γραφειοκρατίας, που αποτελούν τροχοπέδη σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου