ΤΟΠΙΚΑ

Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης πολιτών από τη ΔΕΔΔΗΕ

τηλεφωνικό-κέντρο-ενημέρωσης-πολιτώ-433540

Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικού Κέντρου Ενημέρωσης Πελατών στην τηλεφωνική γραμμή 11500 ανακοίνωσε η ΔΕΔΔΗΕ Α. Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας).

Το Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών θα λειτουργεί κατά τις εργάσιμες μέρες από τις 7.00 έως τις 19.00. Το Κέντρο θα παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της ΔΕΔΔΗΕ ως Διαχειρίστριας του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο κλπ).

Καλώντας στον πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό 11500 (με αστική χρέωση), οι πελάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των διαφόρων αιτημάτων τους καθώς και για οποιαδήποτε σχετική απορία τους και έτσι να υποβοηθούνται στην υποβολή των αιτημάτων τους στις κατά τόπους υπηρεσίες της ΔΕΔΔΗΕ.

Η λειτουργία του Κέντρου εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια της ΔΕΔΔΗΕ για τη διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές και την ποιοτική και σύγχρονη ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των πελατών της.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου