ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

για-την-πώληση-της-τραινοσε-811503

Του Γιάννη Αντωνιάδη

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτός από τους εργαζόμενους σε αυτή (μηχανοδηγούς, προσωπικό αμαξοστοιχιών και υπαλλήλους γραφείων) δεν έχει στην κατοχή της ούτε τρένα ούτε γέφυρες ούτε γραμμές. Είναι μια εταιρεία υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Νοικιάζει τα τρένα από την ΓΑΙΑΟΣΕ (υπ.οικ.) και πληρώνει τέλη στον ΟΣΕ για τη χρήση των γραμμών του δικτύου.

Από το 2017, ο καθένας θα μπορεί να βάλει τρένο στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, καταβάλλοντας το αντίστοιχο τέλος χρήσης στον ΟΣΕ. Ηδη έχουν αδειοδοτηθεί 3 ιδιωτικές εταιρείες από την ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.).

Θα μπορούσε επομένως η TRENITALIA να αδειοδοτηθεί για να έχει τρένα στην Ελλάδα χωρίς να εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αρα μπορεί η τιμή εξαγοράς να φαίνεται ψίχουλα αλλά ίσως και να αγόρασαν αέρα κοπανιστό…

Υπομονή λίγες ημέρες να δούμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας.

Ζητούμενο παραμένει: η διασφάλιση των θέσεων εργασίας η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και η εξασφάλιση της ασφάλειας της κυκλοφορίας με εξειδικευμένο και έμπειρο σιδηροδρομικό προσωπικό.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου