ΤΟΠΙΚΑ

Θεματική διαδρομή με 3D γλυπτά

θεματική-διαδρομή-με-3d-γλυπτά-476208

Μία θεματική διαδρομή από το πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου έως και τα Πευκάκια, κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, γεμάτη από τρισδιάστατα γλυπτά, με θέμα τη θάλασσα που είναι άμεσα συνδεδεμένη με την πόλη, προτείνουν προς το Δήμο Βόλου, οι μαθητές του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Βόλου, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα 3D City Art «Ψηφιακές αναπαραστάσεις του τόπου μας». Χθες, οι μαθητές παρουσίασαν το πρότζεκτ-πρόταση για την πόλη καθώς και την πρώτη τους έκθεση από τρισδιάστατα γλυπτά που δημιούργησαν με τη μέθοδο της φωτογραμμετρίας και που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τα γλυπτά –σε μεγαλύτερες διαστάσεις- που θα ομορφύνουν την παραλιακή διαδρομή του Βόλου ή πλατείες, πάρκα και σημεία ενδιαφέροντος σε κάθε πόλη του εσωτερικού ή του εξωτερικού.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Σύμφωνα με τον διευθυντή του σχολείου, κ. Βαγγέλη Παρασκευά, το πρόγραμμα εκπονήθηκε από μαθητές της α’ τάξης του 2ου ΕΠΑΛ Βόλου στο πλαίσιο του μαθήματος ερευνητικής εργασίας και σε αυτό συμμετείχαν μαθητές τόσο από τη β’ όσο και από τη γ’ τάξη του τομέα εφαρμοσμένων τεχνών. «Το σημαντικό είναι ότι οι μαθητές μας είναι εργαζόμενοι που πασχίζουν καθημερινά για το μεροκάματο, έρχονται στο σχολείο για να πάρουν τα εφόδια που χρειάζονται και ταυτόχρονα συμμετείχαν και στο πρόγραμμα που γινόταν εκτός ωρών διδασκαλίας», ανέφερε ο κ. Παρασκευάς.

Ο αρχιτέκτονας και εκπαιδευτικός στον τομέα εφαρμοσμένων τεχνών, κ. Σωτήρης Γιαμάκος, που ήταν εκείνος που εισήγαγε από το μηδέν το μάθημα της φωτογραμμετρίας μέσω του οποίου οι μαθητές δημιούργησαν τρισδιάστατα γλυπτά, τόνισε ότι στόχος της όλης προσπάθειας που ξεκίνησε από το μηδέν, είναι να δείξουμε τι μπορεί να κάνει μία σχολή εφαρμοσμένων τεχνών αλλά και τις ανάγκες που έχει. «Ανοίγουμε το σχολείο στην κοινωνία για να δει ο κόσμος τη δουλειά που γίνεται αλλά και έργα που θα μπορούσαν να στολίσουν την πόλη μας», είπε. Ο ίδιος αναφέρθηκε στο ξεκίνημα της προσπάθειας που έγινε χωρίς καν τα στοιχειώδη: μηχανήματα, υπολογιστές, κάμερες. «Με μόλις 130 ευρώ στήσαμε ένα στούντιο και οι μαθητές δούλεψαν με τα κινητά τους και με δανεικούς υπολογιστές. Εκπονήσαμε μία πλήρη επιχειρηματική πρόταση, κοστολογημένη και απόλυτα εφαρμόσιμη για όποιον ενδιαφερθεί, λειτουργώντας με όλους τους κανόνες μιας επιχείρησης», σημείωσε ο κ. Γιαμάκος.

Οι μαθητές εργάστηκαν με μεράκι για την εκπόνηση του πρότζεκτ και την κατάθεση της πρότασης.

«Ήταν μία μαγεία. Για πρώτη φορά ήρθαμε σε επαφή με την καλλιτεχνική τεχνολογία, συλλέξαμε από τον Παγασητικό κοχύλια και με τη μέθοδο φωτογραμμετρίας, δημιουργήσαμε ψηφιακά αντικείμενα», ανέφερε η μαθήτρια Βίλυ Σαμαλτάνη.

«Μου άρεσε που ασχολήθηκα με κάτι τόσο δημιουργικό. Ήταν μια πολύ καλή ενέργεια των καθηγητών μας και χαίρομαι που έγινα μέρος όλου αυτού του προγράμματος», επεσήμανε η μαθήτρια Παρισούλα Μπρουσβάνα.

«Ήταν ένα πρωτότυπο και δημιουργικό πρότζεκτ μέσω του οποίου, ο καθένας μας έβγαλε όλη τη δημιουργικότητά του. Δημιουργήσαμε μια πολύ καλή ομάδα και καταθέτουμε την ιδέα μας να στολίσουμε την πόλη μας με εργαλείο την τεχνολογία», είπε από την πλευρά της η Ελένη Ρεντινιώτη.

«Κάναμε απόλυτα επαγγελματική δουλειά. Εργαστήκαμε ως εταιρεία, καταθέτοντας την ιδέα μας, σχέδια, υλικά, προσδιορισμένα κόστη. Είναι μια πρόταση προς όλους, δήμους και κοινότητες, του εσωτερικού και του εξωτερικού», ανέφερε η κ. Ρουκά Δήμητρα.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του πρότζεκτ το σχολείο βράβευσε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν: (από την Α’ τάξη) Δαμασκηνός Ιωάννης, Μπουραζάς Βασίλης, Πασάκο Ελκελέντι, Σαμαλτάνη Βασιλική, Σεκ Αλ Μουλάι, Ταφίλη Εμμανουήλ, Χαρίτου Κυριακή, Μπουτσιουμάνου Μαρία Νταϊάννα, (από την Β’ Εφαρμοσμένων Τεχνών): Αγγελή Βασιλική, Ακριβούση Αικατερίνης, Γκαλίς Λάουρα- Μιρέλλα, Δημουλάκη Μαρία- Λεμονιά, Θεοδώρου Παναγιώτα, Κατσούρα Διαμαντούλα, Ξηραδάκη Ισμήνη , Ρεντινιώτη Ελένη, Ρούκα Δήμητρα, Σκόρα Ιουλία, (από τη Γ’ εφαρμοσμένων τεχνών) Βεργίνη Μαρία Ελένη, Κυριέρη Βασιλική, Ευαγγελινού Μαρία, Μαραγκός Αλκιβιάδης, Μπρουσοβάνα Παρισούλα, Παρίση Βαρβάρα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου