ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Καμπανάκι για τους πρατηριούχους στη Μαγνησία

καμπανάκι-για-τους-πρατηριούχους-στη-752261

Βουτιά στην κατανάλωση υγρών καυσίμων σε νησιωτική και χερσαία Μαγνησία

Βουτιά τζίρου σημειώνεται στα πρατήρια υγρών καυσίμων στη χερσαία και νησιωτική Μαγνησία, με τον μέσο όρο της μείωσης να υπερβαίνει το 30% στα νησιά των Βορείων Σποράδων. Τα ποσοστά της μείωσης είναι ανησυχητικά και όπως επισημαίνουν πρατηριούχοι είναι αναμενόμενη η πτώση, λαμβάνοντας υπόψη τη δραματική μείωση στην κίνηση του αεροδρομίου Σκιάθου, που αγγίζει το 85% σύμφωνα με τα στατιστικά του Ιουλίου.

«Δουλεύουμε με τους μισούς τουρίστες σε σύγκριση με πέρυσι» δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η Κατερίνα Χιοκτουρίδου, διαχειρίστρια πρατηρίου υγρών καυσίμων στη Σκιάθο. «Εφόσον δεν λειτουργούν πολλά ξενοδοχεία, εφόσον δεν υπάρχει ο αναμενόμενος κόσμος στις παραλίες, για να εφοδιαστούν με καύσιμα τα σκάφη που κάνουν θαλάσσια σπορ ή που νοικιάζονται, αυτό αποτυπώνεται σε μια πτώση αρκετά μεγάλη, περίπου στο μισό», είπε.

Ανάλογη η εικόνα και στη γειτονική Σκόπελο, με τον ιδιοκτήτη πρατηρίου υγρών καυσίμων Λεωνίδα Πούρο να επισημαίνει ότι «αποτυπώνεται και στον δικό μας κλάδο η μειωμένη κίνηση. Εννοείται ότι έρχεται λιγότερος κόσμος στο νησί και σύμφωνα με την γενικότερη εκτίμηση, η πτώση τζίρου υπερβαίνει το 40%, αλλά δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία μέχρι στιγμής».

Στη χερσαία Μαγνησία η απόκλιση υπερβαίνει το 25% στο σύνολο του καλοκαιριού, με την πρόεδρο του τοπικού σωματείου πρατηριούχων Βάσω Κοντοχρήστου να επισημαίνει ότι οι καιρικές συνθήκες των προηγούμενων ημερών λειτούργησαν αποτρεπτικά για τους επισκέπτες. Στο μεταξύ, οι προσδοκίες για τόνωση των τζίρων εναποτίθεται στην εβδομάδα που διανύουμε, με φόντο τον Δεκαπενταύγουστο και όπως σημειώνει η κ. Κοντοχρήστου «επειδή έχουμε μόνο εγχώριο τουρισμό, οι καταναλώσεις είναι λιγότερες και συνήθως κινούνται στο Πήλιο».

Παρά το γεγονός ότι παραμένουν σταθερές οι τιμές των υγρών καυσίμων, 1,40 η αμόλυβδη και 1,15 το πετρέλαιο κίνησης, εντούτοις, η μείωση του τζίρου είναι ανησυχητική και χτυπάει «καμπανάκι» για το μέλλον του κλάδου.

«Είμαστε κι εμείς μέρος της αλυσίδας και πληττόμαστε όπως και όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι. Η παρτίδα φέτος έχει χαθεί, αλλά προσπαθούμε να σώσουμε ό,τι μπορούμε», υπογράμμισε η πρόεδρος, ενώ προσέθεσε ότι η ίδια εικόνα αποτυπώνεται πανελλαδικά.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου