ΤΟΠΙΚΑ

Αύξηση 30% στο delivery τροφίμων

αύξηση-30-στο-delivery-τροφίμων-138230

Περισσότερες οι παραγγελίες που δέχονται τα μάρκετ από το σπίτι λόγω της πανδημίας

Αλλαγές στην καθημερινότητα των Βολιωτών έχουν επιφέρει τα μέτρα που έχουν ληφθεί λόγω πανδημίας, με την κατακόρυφη αύξηση των παραγγελιών από το σπίτι, σε ποσοστό 30%, να καταγράφεται στα τοπικά μάρκετ. Ατομα μεγάλης ηλικίας, κατά βάση, παραμένουν στο σπίτι, με τις απαγορεύσεις που ισχύουν, στο μεταξύ, να αποτυπώνονται στην καθημερινή κίνηση των μάρκετ και καταστημάτων ειδών διατροφής που παραμένουν ανοιχτά.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Την τελευταία εβδομάδα, ειδικά, είναι εμφανής η αύξηση των τηλεφωνικών κλήσεων, καθώς οι Βολιώτες έχουν περιορίσει μόνο για τα αναγκαία τις μετακινήσεις τους, σύμφωνα με τα απαγορευτικά μέτρα που έχουν ληφθεί.

Η κίνηση στα τοπικά μάρκετ είναι αυξημένη, σε σύγκριση με το προηγούμενο διάστημα, με τις τηλεφωνικές κλήσεις, ωστόσο, να είναι περισσότερες σε σχέση με την φυσική παρουσία των καταναλωτών στα μάρκετ.

Όπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ υπεύθυνος τοπικού μάρκετ, που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του, οι καταναλωτές προμηθεύονται διάφορα είδη, με έμφαση στα είδη απολύμανσης και καθαρισμού και τα τρόφιμα μακράς διαρκείας, αλλά σε περιορισμένες ποσότητες. Οι παραγγελίες των καταναλωτών κυμαίνονται στα συνήθη επίπεδα, με εξαίρεση, ίσως, στις περιπτώσεις που αφορούν κατοίκους πιο απομακρυσμένων περιοχών, οι οποίοι προμηθεύονται περισσότερα είδη για να αποφεύγουν τις μετακινήσεις.

Για αυξημένη κίνηση κάνει επίσης λόγο ο Πρόδρομος Χριστοφορίδης, ιδιοκτήτης μάρκετ, ο οποίος σημειώνει, παράλληλα, ότι λόγω ειδικών συνθηκών και κορονοϊού έχουν αυξηθεί οι τηλεφωνικές παραγγελίες από το σπίτι, κυρίως από άτομα μεγάλης ηλικίας. «Οι καταναλωτές που έρχονται στο κατάστημα είναι εφοδιασμένοι με γάντια και μάσκες, σε ποσοστό 70% και τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας, σύμφωνα με τα μέτρα που ισχύουν, για να προμηθευτούν είδη που διατηρούνται για μεγάλο διάστημα και φρούτα, που επίσης έχουν μεγάλη ζήτηση» υπογραμμίζει.

Σύμφωνα με την εκτίμηση του ίδιου έχουν διπλασιαστεί οι τηλεφωνικές παραγγελίες, κυρίως από ηλικιωμένα και μοναχικά άτομα μεγάλης ηλικίας που παραμένουν στο σπίτι λόγω της πανδημίας και των απαγορευτικών μέτρων που έχουν ληφθεί.

Με τη δέουσα ευαισθησία και με αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης αντιμετωπίζουν την κατάσταση όλοι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τροφίμων. Όπως αναφέρει ο Νίκος Πριονάς, ιδιοκτήτης γαλακτοπωλείου «παρ’ ότι δεν διαθέτουμε υπηρεσία delivery, εντούτοις σε ανθρώπινο επίπεδο και στο πλαίσιο της κοινωνικής αλληλεγγύης εξυπηρετώ άτομα μοναχικά και ηλικιωμένα που ζητούν τη βοήθειά μου και δεν έχουν κανέναν να τους εξυπηρετήσει. Ως άνθρωπος κάνω ότι και οι συμπολίτες μου, σε εθελοντική βάση, για να μη μείνει κανένας συνάνθρωπός μας αβοήθητος και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε» είπε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου