ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα σε Βόλο και Σκιάθο

ενδιαφέρον-για-την-κρουαζιέρα-σε-βόλο-277168

Ο Βόλος και η Σκιάθος στο πρόγραμμα της γερμανικής Phoenix Reisen για τη μεθεπόμενη χρονιά

Ενδιαφέρον για δεκαεπτά ελληνικούς προορισμούς κρουαζιέρας εκδηλώνεται από τη γερμανική εταιρεία Phoenix Reisen, που συμπεριλαμβάνει τον Βόλο και τη Σκιάθο στο πλάνο αφίξεων για το 2021, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσε.

Συγκεκριμένα, το κρουαζιερόπλοιο «Albatros» της ίδιας εταιρείας θα πραγματοποιήσει δύο αφίξεις, κατά τις οποίες θα επισκεφτεί το Ναύπλιο στις 4/10, τον Βόλο στις 5/10, τη Σαντορίνη στις 15/10 και την Κέρκυρα στις 23/10 του 2021.

Το κρουαζιερόπλοιο «Amadea», εξάλλου, θα επισκεφτεί τους περισσότερους ελληνικούς προορισμούς, με το πρόγραμμα αφίξεων για το 2021 να περιλαμβάνει τον Αγιο Νικόλαο στις 27/5, το Καστελόριζο στις 28/5, τη Σούδα στις 22/6, τη Σύμη στις 23/6 (πρωί), τη Ρόδο όπου θα διανυκτερεύσει στις 23-4/6, τη Σαντορίνη στις 29/6, τη Σκιάθο στις 16/7, τη Μονεμβασιά στις 17/7 και τη Ζάκυνθο στις 18/7.

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ συνομίλησε με τον αντιδήμαρχο τουρισμού της Σκιάθου, Διαμαντή Μαθηνό, ο οποίος υπογράμμισε ότι η κρουαζιέρα είναι ένα κεφάλαιο που πρέπει να αναπτυχθεί στο νησί, με αιχμή του δόρατος την βελτίωση των λιμενικών υποδομών, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις για τον κατάπλου περισσότερων κρουαζιερόπλοιων.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι το ζητούμενο από τις εταιρείες κρουαζιερόπλοιων είναι να δίνεται στους επισκέπτες η δυνατότητα να περιηγούνται στην ιστορία, τις αρχαιολογικές καταβολές και τις φυσικές ομορφιές του νησιού. Στις σκέψεις και τους στόχους της δημοτικής αρχής είναι η δημιουργία πολυχώρου που θα αναδείξει το σύνολο της «προίκας» της Σκιάθου, συμπεριλαμβανομένου του αρχαιολογικού πλούτου, που παραμένει ανεκμετάλλευτος.

Το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται, πάντως, είναι ενθαρρυντικό για την εξέλιξη του συγκεκριμένου πεδίου, με την δημοτική αρχή να εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα και τις πρόσφορες λύσεις, που θα επιτρέψουν την μελλοντική ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου