ΤΟΠΙΚΑ

Αγκυρα… στο λιμάνι του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

αγκυρα-στο-λιμάνι-του-πανεπιστημίου-588426

Οι ναυτικοί του 2ου ΕΠΑΛ παρουσιάζουν μέρος του εξοπλισμού του εργαστηρίου τους

Αγκυρα… στο λιμάνι του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ρίχνουν οι ναυτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας ως προσκεκλημένοι του ιδρύματος και του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Ο Ναυτικός Τομέας θα εκθέσει σε περίπτερο στον τρίτο όροφο του κτιρίου «Παπαστράτος» έξω από το αμφιθέατρο «Σαράτση» μέρος του εξοπλισμού που διαθέτει στο εργαστήριο του σχολείου, στο πλαίσιο ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο 16 Μαρτίου από τις 9 το πρωί, με θέμα «Δρόμοι ναυτιλίας».

Είναι η πρώτη φορά που ο Ναυτικός Τομέας προσκαλείται επισήμως από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για να εκθέσει τον εξοπλισμό του υποστηρίζοντας μία επιστημονική ημερίδα που στόχο έχει να αναδείξει τις προοπτικές απασχόλησης των αποφοίτων του Τμήματος στη βιομηχανία της ναυτιλίας, μέσα από ομιλίες εκπροσώπων εταιρειών από τους τομείς της ναυτιλίας, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών.

Στο περίπτερο το «παρών» θα δώσουν ο τομεάρχης του Ναυτικού Τομέα του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας Δημήτρης Παρίσης και οι καθηγητές Στέφανος Μπαντώλας, Νίκ. Λεφάκης και Ηλίας Παππάς.

Ενας γερανός φορτοεκφόρτωσης, δείγματα εξαρτημάτων μηχανών, κυκλώματα ψύξης, λίπανσης, καυσίμων του κινητήρα, αλλά και ένα σύστημα alarm με οπτική και ηχητική ειδοποίηση, με το οποίο μάλιστα θα κάνουν και επιδείξεις, αποτελούν μέρος του εξοπλισμού του εργαστηρίου του Ναυτικού Τομέα του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας, που θα βγει «εκτός έδρας» προκειμένου να παρουσιαστεί στους φοιτητές που θα συμμετέχουν στην ημερίδα.

«Πρόκειται για ένα τμήμα μόνο του εξοπλισμού που έχουμε στο εργαστήριο του Ναυτικού Τομέα και ο οποίος έχει συγκεντρωθεί μέσα από δωρεές ναυτιλιακών εταιρειών και μηχανουργείων», αναφέρει ο καθηγητής του τομέα Στέφανος Μπαντώλας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ναυτικός Τομέας του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας διαθέτει ένα από τα πιο «πλούσια» από πλευράς εξοπλισμού εργαστήρια, μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δουν στην πράξη ό,τι διδάσκονται στη θεωρία. Οι μαθητές έχουν πλήρη εικόνα για όσα διδάσκονται, έχοντας την ευκαιρία να πιάσουν τα εξαρτήματα, να τα δουν πώς είναι, να δουν πώς δουλεύουν, σαν να βρίσκονται σε πραγματικές συνθήκες πάνω στο πλοίο.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου