ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Ανοιγμα της Αλοννήσου σε νέες αγορές

ανοιγμα-της-αλοννήσου-σε-νέες-αγορές-667603

Εναλλακτικές δράσεις με επίκεντρο τον θαλάσσιο τουρισμό προτάσσει ο Δήμος Αλοννήσου

Είσοδο σε νέες αγορές που εμφανίζουν προοπτικές και έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην επίτευξη των αναπτυξιακών στόχων που έχουν τεθεί προτείνει ο Δήμος Αλοννήσου μέσω του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2019, με γνώμονα τη συμμετοχή σε εναλλακτικές δράσεις.

Στο πλάνο τουριστικής προβολής προτείνεται η συμμετοχή του νησιού στη διεθνή τουριστική έκθεση του Ντίσελντορφ – ΒΟΟΤ που διοργανώνεται 19 – 27 Ιανουαρίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη και πλέον καθιερωμένη διεθνή έκθεση θαλασσίου τουρισμού και καταδύσεων στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ο καταδυτικός τουρισμός αποτελεί διεθνώς έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του τουρισμού με δεκάδες εκατομμύρια πιστοποιημένους δύτες σε όλο τον κόσμο και μεγάλο μερίδιο από Ευρώπη. Υπολογίζεται ότι πάνω από ένα εκατομμύριο Ευρωπαίοι πολίτες πραγματοποιούν ένα ή περισσότερα ταξίδια τον χρόνο σε κάποιο καταδυτικό προορισμό, δαπανώντας περισσότερα από 2 δισ. ευρώ. Προκρίνεται η συμμετοχή, εφόσον οι επαγγελματίες επιθυμούν να μετέχουν.

Παράλληλα προτείνεται η συμμετοχή του Δήμου Αλοννήσου σε δράσεις που θα συμβάλλουν μακροπρόθεσμα στην αύξηση των αφίξεων, τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, της παραμονής των επισκεπτών και την επίτευξη της επαναληψιμότητας.

Η προσέγγιση των αγορών Τσεχίας, Ρουμανίας, Πολωνίας, Ισραήλ, Σκανδιναβίας και Βαλκανίων, αλλά και των χωρών της Βαλτικής αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.

Η στρατηγική προβολής που προτείνει φέτος ο Δήμος Αλοννήσου θα εστιάζει στην επίτευξη των τεσσάρων προαναφερθέντων παραμέτρων, με βασική προϋπόθεση τη διατήρηση της σημαντικής θέσης που κατέχει το νησί στις αγορές ενδιαφέροντος, που ήδη το brandname Αλόννησος είναι οικείο και καθιερωμένο, όπως Ελλάδα, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία.

Η συμμετοχή του νησιού σε εκθέσεις του εξωτερικού δεν αποτελεί από μόνη της εγγύηση για ολοκληρωμένη προβολή, αλλά η εκθεσιακή παρουσία θεωρείται αναγνωρισμένο σημείο αναφοράς για στοχευμένες συναντήσεις με το ταξιδιωτικό κοινό, πράκτορες ή δημοσιογράφους, όπως υπογραμμίζεται στο προτεινόμενο πρόγραμμα.

Η επαφή με το ταξιδιωτικό κοινό και η ενημέρωση για τις ειδικές μορφές τουρισμού και τα νέα ταξιδιωτικά προϊόντα όπως για παράδειγμα hiking, swim trek, υποβρύχιοι γάμοι κ.λπ. εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο που περιλαμβάνονται ο προγραμματισμός συναντήσεων και οι στοχευμένες επαφές με ταξιδιωτικά πρακτορεία και δημοσιογράφους ή bloggers.

Επισημαίνεται πως παράλληλα διερευνώνται και άλλες εξίσου σημαντικές δράσεις πέραν της εκθεσιακής συμμετοχής που μπορούν να υλοποιηθούν με στόχο την πιο αποδοτική προβολή του προορισμού.

Παράλληλα προτείνεται η προβολή του προορισμού μέσα από τα social media. Με βάση τη στρατηγική του προορισμού θα συντηρηθούν και θα αναπτυχθούν περαιτέρω οι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα υπάρξει καθημερινή διαχείριση των βασικών λογαριασμών τους με συγκεκριμένες δημοσιεύσεις που θα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του προορισμού, τις ειδικές μορφές τουρισμού και τα νέα τουριστικά προϊόντα.

Τέλος, προτείνεται ο συνδυασμός προβολής μέσα από πρωτότυπους και στοχευμένους τρόπους διαφήμισης με το ελάχιστο κόστος και σύμφωνα με τη στρατηγική του Δήμου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου