ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Υποβρύχιοι γάμοι στην Αλόννησο ~ Καινοτόμες δράσεις προβολής

υποβρύχιοι-γάμοι-στην-αλόννησο-καινο-207276

Στόχος η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και η αύξηση των αφίξεων

Πρωτοποριακές δράσεις προβολής καταγράφονται στο πρόγραμμα τουριστικής δράσης της νέας χρονιάς για την Αλόννησο, με επίκεντρο τον καταδυτικό και περιπατητικό τουρισμό, τη διοργάνωση πρωτότυπων event, όπως η τέλεση υποβρύχιων γάμων ή ανανέωσης όρκων κλπ. Βασικοί στόχοι είναι η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου μέσα από δράσεις και προτάσεις εναλλακτικού χαρακτήρα, οι οποίες είναι σύμφυτες με τη χλωρίδα και την πανίδα, τις φυσικές ομορφιές του νησιού και γενικότερα την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της συγκεκριμένης νησιωτικής περιοχής.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Αλοννήσου, το οποίο καταρτίστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Τουρισμού του δήμου, την MTC Group, θα αναζητηθούν πρωτοποριακοί τρόποι προβολής χαμηλού κόστους με πόλους τις ειδικές μορφές Τουρισμού και την οικολογία.

Στο πλαίσιο αυτό καταγράφονται η δημιουργία πρωτότυπων ιστοριών με επίκεντρο τη χλωρίδα και πανίδα του νησιού και αναζήτηση συνεργειών με σχολές γραφιστικής, την αναζήτηση συνεργειών με εξειδικευμένα ΜΜΕ από εξωτερικό ώστε να τονιστούν τα ειδικά ενδιαφέροντα, καθώς επίσης η οργάνωση εξειδικευμένου ταξιδιού με πράκτορες και δημοσιογράφους με επίκεντρο ανάλογες δράσεις, οι οποίες θα προβληθούν διεθνώς.

Οι δράσεις τουριστικής προβολής έχουν ως επίκεντρο την Ελλάδα, την Ιταλία, την Γερμανία, την Αυστρία, την Ολλανδία – Βέλγιο, τη Νορβηγία και τη Μ. Βρετανία. Παράλληλα ευκαιρίες προβολής θα διερευνώνται σε διαρκή βάση σε όλες τις γεωγραφικές και θεματικές αγορές ενδιαφέροντος. Επίκεντρο των προσπαθειών που θα αναπτυχθούν, είναι οι ειδικές μορφές τουρισμού και ο οικολογικός χαρακτήρας του τόπου, στοιχείο που συνάδει και με τις σύγχρονες δημογραφικές και ψυχογραφικές ταξιδιωτικές τάσεις.

Οπως αναφέρει η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Αλοννήσου, Κική Αναγνώστου, μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ «στόχος μας είναι να διατηρήσουμε την επαφή μας με τις παραδοσιακές αγορές και παράλληλα να διερευνήσουμε νέες αγορές, όπως οι ανατολικές χώρες, Ρωσία, Πολωνία, Ρουμανία, προκειμένου να εντάξουμε δράσεις με ελάχιστο κόστος, συμμετέχοντας ενδεχομένως και σε δράσεις άλλων δήμων, για την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού».

Στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Αλοννήσου για το 2016, το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα προχθές, συμπεριλαμβάνεται η συμμετοχή του νησιού στις παρακάτω εκθέσεις του εξωτερικού: Ουτρέχτης 13-17 Ιανουαρίου, Βρυξελλών 4-8 Φεβρουαρίου, Βιέννης 14-17 Ιανουαρίου, Βερολίνου 9-13 Μαρτίου, Χέρντιγκ Δανίας 26-28 Φεβρουαρίου, Μάντσεστερ 21-24 Ιανουαρίου, Λονδίνου 4-7 Φεβρουαρίου, Μιλάνου 11-13 Φεβρουαρίου, Ρίμινι 13-15 Οκτωβρίου.

Οι εκθέσεις στις οποίες συμμετέχει ο δήμος Αλοννήσου έχουν ως αντικείμενο τον εναλλακτικό τουρισμό, τον τουρισμό περιπέτειας, αλλά και γενικότερες δραστηριότητες που είναι συναφείς με το θαλάσσιο τουρισμό.

Ιδιαίτερη βαρύτητα προτείνεται να δοθεί, παράλληλα, σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων όπως η προσέλκυση δημοσιογράφων, η συμμετοχή σε οργανωμένα δημοσιογραφικά ταξίδια, η συμμετοχή σε ταξίδια τουριστικών πρακτόρων και tour operators σε αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού, η παρουσίαση του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό τουριστικών πρακτόρων και η συμμετοχή σε road shows, δηλαδή σε προγραμματισμένες συναντήσεις με πράκτορες και επαγγελματίες του τουρισμού σε δύο ή και παραπάνω πόλεις μίας γεωγραφικής αγοράς.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου