ΛΑΡΙΣΑ

Αυτό είναι το χρονοδιάγραμμα του επικείμενου έργου της ΕΡΓΟΣΕ: Λάρισα – Βόλος

αυτό-είναι-το-χρονοδιάγραμμα-του-επικ-849585

Για το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα των επικείμενων δημοπρατήσεων έργων της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρθηκε, σε κοινοβουλευτική απάντηση, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως αναφέρεται στην απάντηση, βάσει του τρέχοντος προγραμματισμού έργων, όπως αποτυπώνεται στο επικαιροποιημένο, τον Ιούνιο του 2020, “Σχέδιο Δράσης Ολοκλήρωσης Σιδηροδρομικού Άξονα ΠΑΘΕ/Π και Περιφερειακών Κλάδων’’ το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα των επικείμενων δημοπρατήσεων των εξεταζόμενων έργων που αναφέρονται στην ερώτηση έχει ως εξής:

-Για το έργο της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λάρισα – Βόλος, η δημοπράτηση του έργου εκτιμάται τον Νοέμβριο του 2020 και η υπογραφή της σύμβασης τον Αύγουστο του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.

-Για το έργο της Β’ φάσης αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας, οριστικοποιήθηκε το φυσικό αντικείμενο του έργου σε συνεργασία με την «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος ΑΕ» και ολοκληρώνονται τα τεύχη δημοπράτησης.

Ο διαγωνισμός εκτιμάται στα τέλη του 2020 και η υπογραφή της σύμβασης τον Ιούνιο του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.

-Για το έργο της εγκατάστασης σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, ο διαγωνισμός εκτιμάται στα τέλη του 2020 και η υπογραφή της σύμβασης τον Αύγουστο του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.

-Αναφορικά με τις υπολειπόμενες εργασίες, για την ολοκλήρωση της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης, είναι σε εξέλιξη η ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί σταδιακά ως το τέλος του 2021.

«Σε κάθε περίπτωση βασικός μας στόχος είναι με την ολοκλήρωση των έργων αυτών η επίτευξη δρομολογιακού χρόνου των συρμών κάτω από τις 4 ώρες μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης και η αύξηση της δυναμικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου με την ολοκλήρωση των συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών», αναφέρει, στην απάντησή του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

-Όσον αφορά την ολοκλήρωση της γραμμής στο τμήμα Αίγιο (Ροδοδάφνη) – Ρίο η κατασκευή των έργων υποδομής είναι σε εξέλιξη στο πλαίσιο συμβασιοποιημένων εργολαβιών.

Η δημοπράτηση της εργολαβίας για το υπόλοιπο φυσικό αντικείμενο (ήτοι: επιδομή, σταθμοί, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες) προγραμματίζεται στο α’ τρίμηνο του 2021 και η υπογραφή της σύμβασης στα τέλη του 2021, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.

Πηγή: metaforespress.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου