Υπάρχει κρυμμένο χρυσάφι

υπάρχει-κρυμμένο-χρυσάφι-30726

Σήμερα θα κατακλέψω τη συνδρομητική ενημερωτική ιστοσελίδα Inside Story, διότι αναγάλλιασε η ψυχή μου με την ιστορία εκπαιδευτικού από την περιφέρεια, που κατάφερε να κινητοποιήσει χιλιάδες συναδέλφους του, ώστε να συμμετάσχουν στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, αφήνοντας πίσω τους «επίσημους» εκπροσώπους τους, δηλαδή τους εργατοπατέρες του κλάδου, που με υστερία απέρριπταν την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Οπως, λοιπόν, μας ενημερώνει το ρεπορτάζ, που υπογράφει η Κατερίνα Λομβαρδέα, η οποία πήρε και τη συνέντευξη από τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό, πρόκειται για τον Μανώλη Κουσλόγλου, καθηγητή Φυσικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ανθρωπο που «δεν έχει μάθει να …κάθεται». Σπούδασε στο ΑΠΘ, όπου έκανε και το μεταπτυχιακό του στην Ηλεκτρονική Φυσική. Από το 2002 είναι επιμορφωτής ενηλίκων και από το 2018 υποδιευθυντής στο 3ο Γυμνάσιο Καβάλας.

Η πιο φρέσκια προσθήκη στο βιογραφικό του είναι η δημιουργία στο Facebook της ομάδας αλληλοϋποστήριξης εκπαιδευτικών «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση»| Facebook», με 27.000 μέλη.

Αξίζει να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη, που αποδεικνύει ότι ενίοτε ένας κούκος είναι αρκετός να φέρει την άνοιξη, αρκεί να έχει την ευθυκρισία και την τόλμη να «λαλήσει» τη σωστή στιγμή και προς τη σωστή κατεύθυνση. Λέει ο ίδιος:

«Στις 18 Μαρτίου έστειλα γύρω στις 300 προσκλήσεις σε φίλους, συναδέλφους που θεώρησα ότι θα τους φαινόταν χρήσιμο. Περίμενα ότι θα απαντήσουν οι μισοί, θα μαζευτεί μία ομάδα και θα συνεχίσουμε έτσι, τουλάχιστον να δημιουργηθεί ένας πυρήνας να τους στηρίζω, να με στηρίζουν κ.λπ. Μέχρι το βράδυ ήταν 2.000 οι εγγραφές. Νομίζω επειδή ανάμεσα στους φίλους μου βρέθηκαν άνθρωποι, που ήταν χρόνια επιμορφωτές ενηλίκων, έχουν αγάπη για το αντικείμενο, φαντάζομαι ότι είχαν την ίδια λογική με μένα ότι πρέπει να στηρίξουμε κάποιους ανθρώπους».

Φοβερή κινητοποίηση ανθρώπων, που υπηρετούν, πρωτίστως, τη δημόσια εκπαίδευση, αλλά και με αισθητή συμμετοχή ιδιωτικών εκπαιδευτικών, χωρίς καμία σοβαρή ενίσχυση από την πολιτεία, για τις σχετικές αποφάσεις της οποίας ο πρωτοπόρος εκπαιδευτικός σχολιάζει ότι ήλθαν οι περισσότερες «κατόπιν εορτής». Στην πλειονότητά τους δημοσιεύθηκαν όταν πια τα σχολεία είχαν ανοίξει και με τους «εργατοπατέρες» του κλάδου εχθρικούς. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του σε αυτούς: «Ασχολούνται με άλλα θέματα και όχι αυτά».

Κάτω από την «αγωνιστική» χρυσόσκονη των κομματικών εργατοπατέρων, υπάρχει άφθονο, ατόφιο χρυσάφι στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.

Γ. Π. ΜΑΣΣΑΒΕΤΑΣ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου