ΤΟΠΙΚΑ

Εκτός λειτουργίας τα εκδοτήρια και το γραφείο πληροφοριών του ΟΣΕ

εκτός-λειτουργίας-τα-εκδοτήρια-και-το-472086

Από «σαράντα κύματα» οι επιβάτες, που θέλουν να ενημερωθούν για τα δρομολόγια

Ιστορίες καθημερινής …τρέλας στον ΟΣΕ. Πιο εύκολα μπορεί να επικοινωνήσει κανείς με το Μαξίμου, παρά με την αρμόδια υπηρεσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Βόλο για να ενημερωθεί για δρομολόγια και εισιτήρια.

Τα τελευταία δέκα χρόνια η έκδοση εισιτηρίων έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτες, οι οποίοι απασχολούν για συγκεκριμένες ώρες προσωπικό προκειμένου να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό.

Αγνωστο για ποιους λόγους, τις περισσότερες ώρες της ημέρας το τηλέφωνο (2421024056) που είναι καταχωρημένο στις χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό … παραμένει «βουβό».

Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν για τον τετραψήφιο αριθμό 14511 που έχει καθιερώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να εξυπηρετεί το κοινό από τις 06:00 – 23:00 καθημερινά. Όσοι επιχείρησαν να επικοινωνήσουν έμειναν με το ακουστικό στο χέρι… Μετά το ηχογραφημένο μήνυμα ακολουθεί κενό και η γραμμή πέφτει.

Ο εκάστοτε σταθμάρχης βάρδιας στο σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου έχει βρει τον μπελά του. Καθημερινά γίνεται αποδέκτης έντονων παραπόνων από τον κόσμο που είναι «στα σκοτάδια» για δρομολόγια και έκδοση εισιτηρίων.

«Ο,τι και να πει κανείς είναι λίγο. Εχουν απόλυτο δίκαιο οι πολίτες που διαμαρτύρονται διότι δεν μπορούν να ενημερωθούν. Εμείς ακούμε τα παράπονά τους κάθε μέρα. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να εξυπηρετήσουμε είναι να τους παραπέμψουμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι αρμόδια για τον προγραμματισμό των δρομολογίων», σημείωνε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ έμπειρος σιδηροδρομικός που ρωτήθηκε σχετικά.

ΒΑΣ. ΚΥΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου