ΤΟΠΙΚΑ

Δι΄ αυτεπιστασίας η συντήρηση μηχανημάτων του ΟΣΕ

δι΄-αυτεπιστασίας-η-συντήρηση-μηχανη-832155

Δεν ιδιωτικοποιήθηκε η ΕΕΣΣΤΥ απαντά ο Γ. Αντωνιάδης στο σωματείο

Στην παραδοχή ότι οι δραστηριότητες του εργοστασίου Βόλου ασκούνται μεν αποκλειστικά από τον ΟΣΕ, όμως εδώ και πολλά χρόνια εκτελούνται είτε δι΄αυτεπιστασίας, είτε μέσω εργολάβων, προέβη το μέλος της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ και πρόεδρος της Εταιρείας Συντήρησης Τροχαίου Υλικού του ΟΣΕ κ. Γιάννης Αντωνιάδης.

Με αφορμή το δημοσίευμα του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ, στο οποίο καταγράφονταν οι ενστάσεις του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας και του προέδρου κ. Δημήτρη Νικολάου για τη λειτουργία του εργοστασίου του ΟΣΕ στον Βόλο, καθώς παραμένει χαλασμένο μηχάνημα γραμμής το οποίο θα μπορούσε να αποκατασταθεί τοπικά, αλλά η επιδιόρθωση ανατέθηκε σε αυστριακή εταιρεία, σ’ ανακοίνωση που απέστειλε ο κ. Αντωνιάδης αναφέρεται αναλυτικά τόσο στο καθεστώς λειτουργίας του εργοστασίου του ΟΣΕ, όσο και στη λειτουργία της Εταιρείας Συντήρησης Τροχαίου υλικού, απαντώντας στις καταγγελίες που του προσάπτει το τοπικό σωματείο.

Για τη λειτουργία του εργοστασίου επισημαίνει ότι είναι υπό την επίβλεψη του ΟΣΕ και ότι το τεχνικό έργο που αναλαμβάνει γίνεται μέσω εργολαβιών ή δι’ αυτεπιστασίας, υπογραμμίζοντας επίσης ότι η ανάθεση τμήματος έργου σε ιδιωτική εταιρεία δεν αποτελεί «κεραυνό εν αιθρία», ούτε δικαιολογεί τόσο μεγάλο τίτλο όπως της εφημερίδας «Εκτροχιάζεται το εργοστάσιο του ΟΣΕ».

Ωστόσο ο κ. Αντωνιάδης αποφεύγει επιμελώς να απαντήσει γιατί έχει καθυστερήσει τόσο η επιδιόρθωση της βλάβης του συγκεκριμένου μηχανήματος γραμμής, την ώρα που θα μπορούσε να γίνει αυτό από το τεχνικό προσωπικό του ΟΣΕ στον Βόλο, όπως λένε οι εργαζόμενοι και το σωματείου.

Οσον αφορά στο θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ και τις αναφορές του προέδρου του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, ότι «έχει περάσει σε ξένα χέρια», ο κ. Αντωνιάδης απαντά πως «κάτι τέτοιο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα διότι για την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης εκκρεμεί, μεταξύ άλλων, απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στην οποία έχουν προσφύγει ανταγωνίστρια εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (συγκεκριμένα η Rail Cargo) καθώς και η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών – μέλος της οποίας είναι ο πρόεδρος του Σ.Σ.Θ. – ζητώντας την ακύρωση της ιδιωτικοποίησης».

«Προκαλεί εντύπωση γιατί ο κ. Νικολάου με τη στάση του– δηλώνοντας δηλαδή δημόσια ότι η ιδιωτικοποίηση έχει ολοκληρωθεί – προκαταλαμβάνει την λήψη απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού υπέρ του ιδιώτη επενδυτή και λειτουργεί σε αντιδιαμετρικά αντίθετη κατεύθυνση από τον επιδιωκόμενο σκοπό της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.), της οποίας είναι μέλος του Δ.Σ», παρατηρεί ο κ. Αντωνιάδης.

Τέλος αναφερόμενος στη δική του προσωπική στάση, υπογραμμίζει ότι «με την αδιάλειπτη παρουσία μου, αλλά και με την εξαιρετική δράση όλου του Δ.Σ. της ΕΕΣΣΤΥ, κατά γενική παραδοχή, όλων όσων καλοπροαίρετα παρακολουθούν τα τεκταινόμενα τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε συμβάλλει τα μέγιστα στην υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος, στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και ιδιαίτερα στην περιοχή της Θεσσαλίας και στην υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζόμενων συναδέλφων σιδηροδρομικών», όπως καταλήγει στην ανακοίνωσή του.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου